• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om jag tyckte det var en så stor grej och jag var väldigt osäker på det teorin öht. Rösterna de kan jag ha gjort som ulv det kan kan köpa men den snurrfian kommentaren hade jag inte skrivit som ulv.

Jag skulle ha mer förståelse för om ni misstänkte mig för tjuv än som ulv. Även om jag inte har någon av de rollerna.
Jag vet inte riktigt om jag misstänker dig för ulv eller tjuv, det misstänker dig för är en undanglidande spelstil där du skiver massor om ingenting och röstar i princip sist. Jag har missat dig för när du gjort så och varit ond. Lite pekar det åt ulvhållet till men jag vet inte.

Jag ska gå igenom vad bollen skrivit och gjort, jag tycker mig se ett mönster där som jag missat.

Röstlista DL4 kl 22

18.48 Mirtai röstar på Lobelia
18.53 bollen röstar på Lobelia
19.29 Lobelia röstar på Artline
20.02 Paddington röstar på Lobelia

Lobelia 3
artline 1

För att förtydliga - det finns/har funnits info men det verkar inte som om någon ond/tjuv är siad. Jag misstänker att hemlig fick sian i natt och därför var den förverkad.
Du tänker så. Ja eller att G_O skulle fått den kan väl med vara troligt? Det skulle väl kunna vara 3 st som är siade?

Jag vet inte riktigt om jag misstänker dig för ulv eller tjuv, det misstänker dig för är en undanglidande spelstil där du skiver massor om ingenting och röstar i princip sist. Jag har missat dig för när du gjort så och varit ond. Lite pekar det åt ulvhållet till men jag vet inte.

Jag ska gå igenom vad bollen skrivit och gjort, jag tycker mig se ett mönster där som jag missat.
Fast det har med mig att göra.. Inte min roll även om jag förstår hur du tänker.

Jag trodde för en stund att alla siorna försvann efter Q :eek: Hittade det inte i rolllistan :rofl:
Nej nej, de försvann ju bara för Mirtai! :D

Jag har ingen direkt anledning att tro att Mirtai har fel men det känns väldigt enkelt att bara följa henne för att vi har hajat att hon är god?

Men då borde ju uteslutningsmetoden vara lagd av M och isåfall misstänker hon ju Lobelia och Art mest om jag fattar rätt?
Vad menar du? Hon har haft en (1) sia och ponera att hon gett de två andra till Gabby och hemlig (det hade jag gjort) så vad menar du med uteslutningsmetoden?

Jag har ingen direkt anledning att tro att Mirtai har fel men det känns väldigt enkelt att bara följa henne för att vi har hajat att hon är god?
Men eftersom det inte finns något skydd kvar så blir vi ju förmodligen av med henne inatt alltså måste vi ta tjuven nu om jag fattat vinstvillkoren rätt. Jag vet inte riktigt vem mer som platsar in på tjuv..

När jag läste rollistan så insåg jag även att du kunde ha trott att Mirai hade en annan roll, som jag dock inte hade placerat på M.

Jo du har rätt att M inte kan veta något om Lobelias roll inte att hon chansar/misstänker som oss andra.

Vad menar du? Hon har haft en (1) sia och ponera att hon gett de två andra till Gabby och hemlig (det hade jag gjort) så vad menar du med uteslutningsmetoden?
Jag menar att hon skrev att hon misstänkte Art genom uteslutningsmetoden. Hon kan ju ha pusslat in vem som är siad god? Det är väl iaf lättare för henne ev. än för dig och mig tex att pussla som bara vet vår egen roll och antar Ms? Eller?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka