• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem skulle du säga är siad god? Och av vem?? JAg har lusläst både Gabbys och hemligs inlägg men jag hittar ingen godförklaring (förutom av Mirtai då! :p).
Jag vet inte :o men det verkar ju inte riktigt rimligt att sian skulle ha hamnat hos någon annan heller.

Men eftersom det inte finns något skydd kvar så blir vi ju förmodligen av med henne inatt alltså måste vi ta tjuven nu om jag fattat vinstvillkoren rätt. Jag vet inte riktigt vem mer som platsar in på tjuv..
Jag hajar väl inte varför Lobelia platsar mer än Artline eller varför inte Paddington eller Ileo? Eller jag själv för den delen! :D

Jag tycker helt enkelt inte att det finns något riktigt starkt tecken på det.

Jag hajar väl inte varför Lobelia platsar mer än Artline eller varför inte Paddington eller Ileo? Eller jag själv för den delen! :D

Jag tycker helt enkelt inte att det finns något riktigt starkt tecken på det.
Det får du fråga Mirtai om! :D Min hjärna är sjukskriven. Jag kan rösta på vemsomhelst utom Mirtai typ om någon har nått vettigare att komma med.

Det får du fråga Mirtai om! :D Min hjärna är sjukskriven. Jag kan rösta på vemsomhelst utom Mirtai typ om någon har nått vettigare att komma med.
Jag måste gå igenom Paddington för hon har helt smugit mig förbi (förutom att hon röstade på mig i DL1 ;))

Alltså, jag hänger inte alls med, varför tror folk att Lobelia är tjuv? Jag känner mig jätteförvirrad, jag har suttit och läst tråden i över en timme men jag fattar ändå inget?

Jag skulle jättegärna vilja skriva lite om alla men jag känner att jag liksom inte har något? Sen gör ju inte min förvirring saken bättre. Jaja, jag ska försöka fråga om sånt som jag tycker är märkligt, jag tror det fungerar bättre för mig än att göra någon slags lista.

Nu hinner jag inte men sen ska jag försöka kolla hemlig och Ileo grejen. Jag gissar på att hemlig misstänke att Ileo förstod hennes roll och kände att de inte var på samma sida (hemlig skrev något om det).

Nu hinner jag inte = jag orkar inte kolla upp det med mobilen utan tar det vid datorn.

Jag vet inte, men jag tycker bollen_ och Paddington gör det lite väl lätt för sig som bara följer Mirtais röst? Vad är det som säger att Mirtai vet vem tjuven är?

Jag sitter och går igenom Paddingtons inlägg (eftersom hon var en av dem som INTE röstade på q) och hittar väl inget speciellt, faktum är att hon känts rätt blek hittills?

Min känsla är dock att hon undviker att ta ställning till huruvida q var tjuv med förklaringen att hon inte satt sig in i den diskussionen?
jag har inte hunnit gå igenom och se vad Mirtai och Illeo sett om Q, så min röst hamnar inte där idag.

Ang Q kan jag varken säga bu eller bä eftersom jag inte hunnit kolla upp henne å vad folk reagerat på.

Sen känns det som hon rätt raskt hakar på Gabbys tanke om att vi inte ska snöa in på de som inte röstade på q (vilket ju är helt korrekt men vi kan ju inte bara avfärda dem som inte gjorde det?)

Sedan håller jag med Gabby om att vi inte kan utesluta att inbrottstjuven röstade på Quarter. Och själv är jag lite fundersam när det gäller Qs röständring. Q brukar ha totalkoll på röstlistan och antal röster så att hon ändrar till Snurrfian när hon visste att det iaf var betydelselöst (röstfifflaren var inte med längre) betyder endera att hon försöker så misstankar mot Snurrfian eller att hon tänkte försöka skaffa alibi åt Snurrfian genom att mästertjuven inte borde ha röstat på en kollega…..
och jag tycker att hon gör det rätt lättvindigt och utan fler tankar om vem den kvarvarande tjuven är vilket är helt naturligt om man själv är kumpanen.

Så med bakgrund av ovan:

LenaH röstar på Paddington för att jag tror hon är inbrottstjuven.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI