Vem skulle du säga är siad god? Och av vem?? JAg har lusläst både Gabbys och hemligs inlägg men jag hittar ingen godförklaring (förutom av Mirtai då!Alltså att någon är siad god och då kan hon pussla för att hitta onda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem skulle du säga är siad god? Och av vem?? JAg har lusläst både Gabbys och hemligs inlägg men jag hittar ingen godförklaring (förutom av Mirtai då!Alltså att någon är siad god och då kan hon pussla för att hitta onda?
Jag vet inteVem skulle du säga är siad god? Och av vem?? JAg har lusläst både Gabbys och hemligs inlägg men jag hittar ingen godförklaring (förutom av Mirtai då!).
Jag tolkar det här som att Hemlig hade tänkt siat mig.Spänd väntan på uppdatering. Tänkte försöka, innan jobb, att granska Artlines inlägg lite mer idag.
Jag hajar väl inte varför Lobelia platsar mer än Artline eller varför inte Paddington eller Ileo? Eller jag själv för den delen!Men eftersom det inte finns något skydd kvar så blir vi ju förmodligen av med henne inatt alltså måste vi ta tjuven nu om jag fattat vinstvillkoren rätt. Jag vet inte riktigt vem mer som platsar in på tjuv..
Jag också men som sagt, det hände ju inte.Jag tolkar det här som att Hemlig hade tänkt siat mig.
Ulvskrällen. Jag hade gärna velat bli siad.
Det får du fråga Mirtai om!Jag hajar väl inte varför Lobelia platsar mer än Artline eller varför inte Paddington eller Ileo? Eller jag själv för den delen!
Jag tycker helt enkelt inte att det finns något riktigt starkt tecken på det.
Kanske också typiskt en ulv att vänta till sista minuten innan rösten läggs på en kollega?
.
Jag måste gå igenom Paddington för hon har helt smugit mig förbi (förutom att hon röstade på mig i DL1Det får du fråga Mirtai om!Min hjärna är sjukskriven. Jag kan rösta på vemsomhelst utom Mirtai typ om någon har nått vettigare att komma med.
Köp!Jag har hittat en häst jag vill köpa...![]()
![]()
när hittar man INTE en häst man vill köpa?Jag har hittat en häst jag vill köpa...![]()
![]()
När man letar.när hittar man INTE en häst man vill köpa?![]()
Jag tillverkar dem iofs så jag vet vad jag fårNär man letar.
när hittar man INTE en häst man vill köpa?![]()
jag har inte hunnit gå igenom och se vad Mirtai och Illeo sett om Q, så min röst hamnar inte där idag.
Ang Q kan jag varken säga bu eller bä eftersom jag inte hunnit kolla upp henne å vad folk reagerat på.
och jag tycker att hon gör det rätt lättvindigt och utan fler tankar om vem den kvarvarande tjuven är vilket är helt naturligt om man själv är kumpanen.Sedan håller jag med Gabby om att vi inte kan utesluta att inbrottstjuven röstade på Quarter. Och själv är jag lite fundersam när det gäller Qs röständring. Q brukar ha totalkoll på röstlistan och antal röster så att hon ändrar till Snurrfian när hon visste att det iaf var betydelselöst (röstfifflaren var inte med längre) betyder endera att hon försöker så misstankar mot Snurrfian eller att hon tänkte försöka skaffa alibi åt Snurrfian genom att mästertjuven inte borde ha röstat på en kollega…..