• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det handlar inte så mycket om längden utan att de är korta och mest bara OT och skämt. Det slog mig igår när vi skrev till varandra i tråden att jag inte kom ihåg vad du tycke om något, när jag läste igenom inläggen så insåg jag att jag inte var glömsk eller missat något.
Läs mina förklaringar till varför.

Jag har gått igenom @Artlines inlägg, hon har nästan flest men det gick snabbt som attan. 90% är mindre än 3 rader långa OT/skämt inlägg. Resten är inte mycket bättre, inte undra på att jag missat henne.

Det lilla som trots allt framgår är att Art försöket smöra för @hemlig och har konsekvent lagt sena/sista röster som saknar betydelse och kan tolkas som alibi med god vilja.

Lobelia röstar på @Artline
Tror du jag är ulv eller tjuv?

Ok. Vad var det du misstänkte med Artline? Förlåt att jag inte letar upp det just nu men jag har maten på spisen och genomgår en nära-döden-upplevelse.

Och jag är i stallet och ska precis sitta upp...

Kortfattat att jag inte fått grepp om henne trots mängder med inlägg, hennes röstningar och så lite uteslutning

Röstlista DL4 kl 22

18.48 Mirtai röstar på Lobelia
18.53 bollen röstar på Lobelia
19.29 Lobelia röstar på Artline

Lobelia 2
artline 1

Och jag är i stallet och ska precis sitta upp...

Kortfattat att jag inte fått grepp om henne trots mängder med inlägg, hennes röstningar och så lite uteslutning
Lite samma här och jag tyckte inte det fanns mer att ta på Lobelia så jag är tveksam. Rid väl! :)

Ken förklara vad du tror och varför då. Det är gott om tid att ändra sig. Jag har ett par till jag är osäker på.
Jag har skrivit ett kortinlägg om alla. Jag är inte ork och energi till så mycket mer just nu.

Jag är tveksam till om du är ulv för då tycker jag att du borde ha röstat på mig idag men idag tycker jag som sagt att du gjorde det lätt för dig och valde någon som du tror lätt kan få röster på sig.

Varför skulle jag påpeka snurrfians reaktion om vi vore kollegor?

@LenaH

Vad tror du om bollen, jag börjar bli fundersam och tänker kolla på inläggen, men jag har nog stoppat henne i ett godfack och egentligen inte ifrågasatt det. Jag börjar känna mig som i leken "varför är Q god".

@LenaH

Vad tror du om bollen, jag börjar bli fundersam och tänker kolla på inläggen, men jag har nog stoppat henne i ett godfack och egentligen inte ifrågasatt det. Jag börjar känna mig som i leken "varför är Q god".
Jo, jag skrev ju tidigare att jag inte mindes varför jag sorterat in henne som god men om jag minns rätt uteslöt jag henne som tjuv pga andrarösten på q. Jag måste läsa igenom för att komma ihåg varför jag inte har henne i lyan.

Jo, jag skrev ju tidigare att jag inte mindes varför jag sorterat in henne som god men om jag minns rätt uteslöt jag henne som tjuv pga andrarösten på q. Jag måste läsa igenom för att komma ihåg varför jag inte har henne i lyan.
Jag tror det var för att jag reagerade över samma sak som dig ang. snurr och du tyckte att det verkade onödigt om jag var kollega med snurr!

Jag är inte övertygad om att Mirtai har fel i sin teori om Lobelia men eftersom det är dag 4 (väl?) så känns det som det är ok att diskutera specialroller och med den roll jag tror de flesta placerat Mirtai på så finns det ju ingen specialinfo efter dag 2 när vi lynchade q. Värt att tänka på.

För att den var så uppenbar att den inte skulle gå obemärkt förbi. Genom att påpeka den så kan du peka på den som du gör nu.
Jag vet inte om jag tyckte det var en så stor grej och jag var väldigt osäker på det teorin öht. Rösterna de kan jag ha gjort som ulv det kan kan köpa men den snurrfian kommentaren hade jag inte skrivit som ulv.

Jag skulle ha mer förståelse för om ni misstänkte mig för tjuv än som ulv. Även om jag inte har någon av de rollerna.

Jag är inte övertygad om att Mirtai har fel i sin teori om Lobelia men eftersom det är dag 4 (väl?) så känns det som det är ok att diskutera specialroller och med den roll jag tror de flesta placerat Mirtai på så finns det ju ingen specialinfo efter dag 2 när vi lynchade q. Värt att tänka på.
va? hänger inte riktigt med?

Värt att tänka på, absolut. Men jag är ändå ganska säker

Nu förstår jag inte riktigt hur du menar? Vad har q lynchningen med den rollen att göra?

För att förtydliga - det finns/har funnits info men det verkar inte som om någon ond/tjuv är siad. Jag misstänker att hemlig fick sian i natt och därför var den förverkad.

Allt jag tycker har redan skrivits i tråden så ingen idé att återupprepa det som redan sagts.

Jag tappade lite lusten nu så jag går å packar inför helgens roadtrip istället. Eftersom Mirtai är den jag litar mest på så plockar jag upp mina tankar från gårdagen:

Slutligen Lobelia då, well, jag är inte helt säker på var jag har henne i den här leken. Idag blev det mycket fokus på Snurrfian (för mig) och förklaranden om varför jag misstänkte henne så jag har inte kunnat gå in mer på Lobelia. Ska man tro att kvarvarande tjuven la en alibiröst på Q skulle jag tro att Lobelia ligger närmast för det.

Paddington röstar på Lobelia eftersom jag tror hon är kvarvarande tjuv

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 760
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka