Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, fast det är inget att rekommendera, går sådär.Så sant! Stor credd till alla som leker mycket eller bara från mobilen!
Jo den tanken fick jag också..Men Mammas verkar ju rätt så god tycker jag..mer än Q iaf..gaah vad svårt det är.Men vad sjutton... Då undrar jag om jag inte har rätt i att Q och Mammas sitter i lyan, frågan är om det finns en till där eller om det bara är de två? Hur som helst så måste jag sätta fart med nyårsstöket, så överlever jag natten så återkommer jag imorgon!
Att du har mig som kandidat till lyan gör faktiskt mig mer misstänksam mot dig. Men jag har inte varit så aktiv så jag förstår att det inte är så lätt.Jag reagerar på snurrfian som vill få misstankar mot mig och mammas och även försökte få det mot mig under lynchen lite också
Jag vet ju min roll -men visst kan mammas luras kanske men hon känns klart åt det godare hållet såsom hon ifrågasatt och vänt och vridit på i princip alla i leken
Jag tror att Snurrfian är ulv sedan är det frågan om det finns mer än en till kvar i lyan eller inte
Mina andra kandidater är bollen och/ eller Derring-Do
Mistimed känns det som jag kunnat placera rätt säkert sedan ett antal dagar tillbaka och Ferrari känner jag också borde vara god utifrån det jag kan läsa ut av leken
Nej det har ju varit rätt så många som inte deltagit så mycket i leken så det har nog varit lätt för ulvarna tänker jag att kanske flyta med bland dem?Att du har mig som kandidat till lyan gör faktiskt mig mer misstänksam mot dig. Men jag har inte varit så aktiv så jag förstår att det inte är så lätt.
Jag fick en tanke om dig nu, jag måste ta och läsa om leken igen. Jag kanske missat något.
Tja eller så var det färre ulvar än vi trodde, för jag vet att du har fel om migNej det har ju varit rätt så många som inte deltagit så mycket i leken så det har nog varit lätt för ulvarna tänker jag att kanske flyta med bland dem?
Jag har väldigt svårt att se att jag skulle ha placerat några av dem andra fel som jag vill hålla åt det godare hållet - i så fall är det bara att buga för bra spel om det är någon av dem som luras
Kan ju vara så IOM att det finns två onda roller med förmåga att kunna dra med sig en god i dödenTja eller så var det färre ulvar än vi trodde, för jag vet att du har fel om mig
Och ta formen av en delfin?Gott nytt år, alla! Nu ska Heddan närma sig poolen.
Ja det är ett fantastiskt gäng här i lekarna som gett mig oerhört mycket stöd när jag behövt det och dessutom har jag fått vänner för livet.Gott nytt år!
Är så glad att jag tog upp ulvlekandet och fått bekanta mig med er alla.
Håller med. Alla är fantastiskaJa det är ett fantastiskt gäng här i lekarna som gett mig oerhört mycket stöd när jag behövt det och dessutom har jag fått vänner för livet.