Jag börjar bli nervös nu, jag vill inte åka.

Alltså. Vad för information finns? Rader (ängeln bör ha fått första), sior (siaren lever ju än). Sen får vi räkna med att lyan kan ha förhäxat någon.

Några fler fördelar för onda?
Onda kan ju också ha valt att titta på infon. Och med hjälp av den verka "godare"..

Mistimed röstar på Hedinn
På grund av hennes mycket underliga röst på Ferrari igår, och för att hon leken igenom känts som att hon gått under radarn och mer frågar om andras teorier eller ger svar på frågor kring spelet i stort snarare än teoriar själv. Röstat hemlig dl2 som var god, och Ferrari dl3 (varav jag finner rösten väldigt konstig som jag skrivit om i tidigare teorier).
Jag måste gå igenom Q och Snurrfian mer innan jag vågar bestämma vad jag egenltigen tror där. Därför gör jag detta val nu.

Det borde väl vara typ tre stycken som blivit siade? Och vad jag iaf kan utläsa ur leken så är det ingen ond som blivit siad. Men det som är svårt är ju att fatta vilka som är de goda siade. Onda kan ju också låtsas ha siat någon tex.

bollen__ ändrar röst till Hedinn
pga att jag inte är övertygad om varken snurrfian eller ferraris ondhet och hedinn har helt gått under radar för mig. Och för att jag på något sätt tror att Mistimed kan vara god, främst efter hur hon resonerar och för att hon verkar genuint leta ulvar. Lite liknande tankar som jag själv har tycker jag mig också se.

Det borde väl vara typ tre stycken som blivit siade? Och vad jag iaf kan utläsa ur leken så är det ingen ond som blivit siad. Men det som är svårt är ju att fatta vilka som är de goda siade. Onda kan ju också låtsas ha siat någon tex.

Beror väl på? Sian skickas väl dag dl? Kan ju hända att den blivit skickad till någon som blivit käk. Men förhoppningsvis finns det tre siade.

Efter dagens läsning känns det just nu som att Mistimed är den som letar onda mest ärligt. Så jag väljer att sätta henne åt det mer goda hållet. Sen är jag inte helt osäker på att det igår stod mellan två goda, Mistimed verkar ju vilja hålla Ferrari inte så ond, så jag väljer att även sätta henne åt sidan nu, trots misstankarna jag hade igår.

Nu kan jag ju dock inte följa Mistimeds röst, och då står det ju i så fall mellan Snurrfian och Ferrari och då väljer jag att rösta på den jag har som mest icke-misstänkt just nu då jag inte har möjlighet att gräva mer.

Hedinn röstar på Snurrfian

Okej i och med @Mammas röst på mig så tror jag att Q och Mammas sitter i lyan, om mammas vore god så borde hon ha läst mitt inlägg betydligt bättre och inte röstat på mig, frågan är om Hedinn är den tredje ulven? Jag är inte säker på att Ferrari måste vara ulv så frågan är om ni andra är säkra på Hedinn?

Nu kan jag ju dock inte följa Mistimeds röst, och då står det ju i så fall mellan Snurrfian och Ferrari och då väljer jag att rösta på den jag har som mest icke-misstänkt just nu då jag inte har möjlighet att gräva mer.
:confused: Du röstar på mig för att jag är mest Ickemisstänkt? :confused:

Ferrari ändrar röst till Hedinn
För att jag tror att @Mistimed är något på spåret där. Och eftersom hon finns i min potentiella lya så kan jag likväl rösta där och avvakta med Snurrfian till imorgon.

Snurrfian ändrar sin röst till Hedinn, varför skulle hon rösta på mig om jag är den som är mest icke-misstänkt? Det luktar ulv lång väg.

Röstlista DL 4 kl 15

9.58 Derring-Do röstar på Ferrari
12.55 quarter4ever röstar på snurrfian
14:11 Ferrari röstar på Smurrfian
14:20 Snurrfian röstar på Ferrari
14:26 bollen__ röstar på Ferrari
14:31 Mammas röstar på snurrfian
Mistimed röstar på Hedinn
bollen__ ändrar röst till Hedinn
Hedinn röstar på Snurrfian

Ferrari 2
Snurrfian 4
Hedinn 2

:confused: Du röstar på mig för att jag är mest Ickemisstänkt? :confused:
Japp, jag börjar tro att jag är helfel ute och hade jag haft möjlighet hade jag velat granska Q ordentligt, då jag börjar tro att hon sitter i lyan, mest baserat på uteslutningsmetoden, men det hinner jag inte.

Japp, jag börjar tro att jag är helfel ute och hade jag haft möjlighet hade jag velat granska Q ordentligt, då jag börjar tro att hon sitter i lyan, mest baserat på uteslutningsmetoden, men det hinner jag inte.
Så då valde du att rösta på mig som du inte misstänker men riskerar att åka? :confused:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar