Ja det kan ju inte bara vara goda kvar såklart!
Mistimed är väl den som känns godast för mig. Men jag vågar inte lita på någon när jag inte är säker/vet..
Nej det förstår jag. Jag litar inte på någon ^^ Jag går mer på känsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan ju inte bara vara goda kvar såklart!
Mistimed är väl den som känns godast för mig. Men jag vågar inte lita på någon när jag inte är säker/vet..
Onda kan ju också ha valt att titta på infon. Och med hjälp av den verka "godare"..Jag börjar bli nervös nu, jag vill inte åka.
Alltså. Vad för information finns? Rader (ängeln bör ha fått första), sior (siaren lever ju än). Sen får vi räkna med att lyan kan ha förhäxat någon.
Några fler fördelar för onda?
Det borde väl vara typ tre stycken som blivit siade? Och vad jag iaf kan utläsa ur leken så är det ingen ond som blivit siad. Men det som är svårt är ju att fatta vilka som är de goda siade. Onda kan ju också låtsas ha siat någon tex.
Ja det har du ju rätt i. Tänkte inte på det!Beror väl på? Sian skickas väl dag dl? Kan ju hända att den blivit skickad till någon som blivit käk. Men förhoppningsvis finns det tre siade.
Du röstar på mig för att jag är mest Ickemisstänkt?Nu kan jag ju dock inte följa Mistimeds röst, och då står det ju i så fall mellan Snurrfian och Ferrari och då väljer jag att rösta på den jag har som mest icke-misstänkt just nu då jag inte har möjlighet att gräva mer.
Du röstar på mig för att jag är mest Ickemisstänkt?
Japp, jag börjar tro att jag är helfel ute och hade jag haft möjlighet hade jag velat granska Q ordentligt, då jag börjar tro att hon sitter i lyan, mest baserat på uteslutningsmetoden, men det hinner jag inte.Du röstar på mig för att jag är mest Ickemisstänkt?
Så då valde du att rösta på mig som du inte misstänker men riskerar att åka?Japp, jag börjar tro att jag är helfel ute och hade jag haft möjlighet hade jag velat granska Q ordentligt, då jag börjar tro att hon sitter i lyan, mest baserat på uteslutningsmetoden, men det hinner jag inte.