Ibland gör en natts god sömn en gott och man kan se saker med nya ögon.
Absolut!
Jag kan väl inte påstå att det var en väl underbyggd teori, bara något jag snabbt tog ur minnet och skrev ihop för att inte vara helt inaktiv. Jag är inne på timma 52 nu med 6 timmar sömn totalt, jag försöker att inte helt gå under jord och att skriva något. Men just nu läser jag igenom inlägg efter inlägg för att komma med något mer vettigt (har ändå inget bättre för mig för stunden).
Åh fy, din stackare! Hoppas du får sova snart!
@Mammas har sovit på saken och tycker inte att Q känns så skum längre. Kan du utveckla? På vilket sätt tyckte du att hon var skum innan? I överlag tycker jag alltid mammas är vettigt, och jag känner nästan att jag vill placera henne åt det godare hållet då hon liksom mistimed verkar gräva ordenligt. Hon var också den som verkligen grävde igenom mina inlägg och försökte få grepp om mig, även om hon har fel tanke om min roll så är det i mina ögon positivt att hon vrider och vänder på allting.
[...]
Dels tar hon upp att jag "följt henne" vilket jag inte håller med om utan tycker att jag ofta kommit med tankar innan även om jag röstat efter henne (fast med en minuts mellanrum, så har inte sett hennes röst innan). Att hon menade att jag ville styra bort lynchen från hemlig dag två, när jag var om inte den första så en av de första som tagit upp det. Min tanke var att det var en läglig sak att "glömma", men efter att ha sovit på saken tänker jag att hon nog faktiskt glömde det på riktigt. Så det var lite småsaker som gjorde att jag kände mig misstänksam mot henne, men som jag nu känner att de borde vara vanligt spel och att hon har ärliga avsikter.