Jag tror vi lite glömt av att ulvarna har kunnat trolla folk? Jag hade det i alla fall, kom på det när jag gick igenom rollistan igen.
Jag känner att fler bör ha det i åtanke vid konstiga, underligt byggda röster. Misstänker dock att det KAN ha använts på fio och hemlig (en eller båda?). Om de kan ha velat använda den förmågan så tidigt. Om inte annat kan vi kanske ha det i åtanke framöver. Har de inte använt det än blir lyncherna ovanligt farliga...
Gabby var inte väldigt aktiv och inte speciellt misstänkt, att hon käkades var kanske inte jättekonstigt. Den enda som jag kände hade kontinuerliga misstankar mot Gabby var
Snurrfian, jag vet inte om det säger något om Snurrfians roll dock. Skulle möjligen kunna vara så att lyan hoppades Snurrfian skulle bli mer misstänkt om Gabby rök och visade sig vara god? Mja, jag vet inte. Kanske det snarare talar till Snurrfians fördel att Gabby var god ändå, men för att en ulv kanske hellre siktat på att försöka misstänkliggöra spelare som många i princip inte redan höll som god. Eller så sitter hon i lyan och skrattar åt mig.
Q... Q... Q... Nä, jag har inte en jäkla aning om vart du står, jag känner att goda sidan inte borde ha haft tur nog att ha både dig och
mammas på samma sida, men jag ORKAR inte gå igenom alla Mammas inlägg nu, och imorgon hinner jag inte. Dina har jag redan gått igenom. Och jag blir inte klokare. Ni kan gott sitta i lyan båda två dessutom.
Men att ni två så ofta hamnar i samma stycke gör mig nervös.
Bollen får jag visserligen inget grepp om, men utspelet första dagen tyckte jag ändå kändes mer som en uppgiven god än en ond. Men det är svårt att placera henne, helt klart. Hon har fösvunnit lite från min karta efter första dagen.
Mina misstankar kring
DD har inte förändrats, därmed inte sagt att jag känner mig ett dugg säker på hennes eventuella ondhet.
Hedinn... Har tidigare känts som att hon går under radarn och inte kommer med så mycket eget. Henne hade jag helt missat idag. Nu har jag kollat på hennes inlägg. Rösten på Ferrari känns ovanligt underlig.
"Jag är idag mest misstänksam mot hemlig och Ferrari, vilket jag inte är ensam om heller. Nu har de dessutom en röst var, och ingen av dem kommer med några större egna tankar som får mig att överväga dem som goda. Dock känns det som att Snurrfian kan vara nåt på spåren med Ferrari och jag har inga misstankar mot Derring-Do i nuläget vilket gör att det känns bättre att rösta som hon gör nu.
Hedinn röstar på Ferrari "
Hon röstar som någon för att hon (och fler) håller Ferrari och Hemlig mest misstänkta (men hon utvecklar inte varför hon själv tycker att de är mest misstänkta i röstinlägget), och de säger inget som gör att hon vill överväga dem som goda. Och Snurrfian kan vara nåt på spåren så då följer hon DD för att hon inte har några misstankar mot henne i nuläget? Vilken underlig halvgodförklaring av DD. Även i
#267 uttrycker hon att hon misstänker DD minst av alla. I det inlägget nämner hon även misstankar mot hemlig, men hon nämner inga misstankar mot Ferrari innan rösten. Jag tycker inte Hedinn bidrar med så mycket hon brukar som god, vilket såklart kan bero på tidsbrist etc, men rösten idag... känns lite...
Jag vet inte. Eftersom jag fick lite drevkänsla kring Ferrari undrar jag inte om Hedinn sitter i lyan ändå? En andraröst. DD kan till och med vara god, jag TROR inte en ond Hedinn hade godförklarat en ulvkollega på det sätt hon gjort? Vilket kanske talar för hennes godhet... Åh ena sidan, åh andra sidan
Ferrari... har ju inte varit så aktiv, men jag har svårt att tro att hela lyan ska ha röstat på hemlig? Jag fick i alla fall känslan av att misstankarna kring Ferrari hakades på lite för lätt, och det KAN ha drevats... Det KAN ha drevats av ett gäng goda med, dock. Men jag vet inte. Det kändes som att allt gick väldigt snabbt i slutet, jag har också svårt att utläsa hennes udda, desperata röständringar som något en ond hade gjort i det läget? Njae, är nog inte heller en av mina mest misstänkta just nu.
...jag tar gärna emot era tankar och synpunkter och teorier?
För ni har väl inte gått och lagt er än?