Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du själv (tror jag det var) letade ju efter inlägget där Ferrari pratat om det och sen sa Mammas att hon blandat ihop det, typ.Fast vänta nu, jag säger inte att mammas är god, men hon har inte skrivit att Ferrari pratat om psykopaten, utan att hon själv börjar fundera på om Ferrari skulle kunna vara psykopaten med en sån konstig teori. När du samtidigt sen säger emot din egen teori så känns det ännu mer skumt, att hon lägger upp fio till lottning för att rädda (?) dig, fio var ju uppenbarligen god, så varför skulle det göra mammas till ulv för att hon inte röstar på en som vi vet är god?
ja det är ju en bra reflektion faktiskt!Ytterligare en fundering blir ju varför inte du @hemlig väljer att rösta på Ferrari för att ha en chans att rädda dig själv?
Du har fel. Mer kan jag inte säga, som jag säger kan inte alla det. Går inte att förklara på annat vis.Ni gör ett misstag om ni röstar ut mig.
Ferrari röstar på Hemlig
Så att jag inte själv blir lunchad plus att jag tror inte det var två goda uppe för lunch igår.
Nej jag hade full koll på det inlägget, det var Mistimed som letade, det kan vara så att du läser slarvigt men det känns väldigt knepigt.Du själv (tror jag det var) letade ju efter inlägget där Ferrari pratat om det och sen sa Mammas att hon blandat ihop det, typ.
Jag tänker att en ulv gärna skulle se det som en god chans till alibi.
Jag vet dock inte, jag säger ju att alla inte gör det.
I nuläget faller inte min röst på Ferrari då jag inte hittat något jag själv reagerar på.
Jag vet inte men @quarter4ever och @Mammas känns väldigt samspelta, först skriver Q ett inlägg där hon lägger fram sina misstankar på hemlig och sen röstar mammas på hemlig. Samtidigt så kan jag bara hålla med dem båda i just det fallet.
Jag förstår inte riktigt, "Mer kan jag inte säga, som jag säger kan inte alla det"..Du har fel. Mer kan jag inte säga, som jag säger kan inte alla det. Går inte att förklara på annat vis.