7 min till DL!

Dag 3 DL 21.30
20:35 mammas röstar på hemlig
20.48 Derring-Do röstar på Ferrari
21.15 hemlig röstar på Mammas
21.19 Hedinn röstar på Ferrari

Ferrari 2
hemlig 1
Mammas 1

klockan går
och jag vete sjutton vart min röst ska landa ikväll?
jag tror dock fortfarande att Mistimed borde kunna sorteras in på de godas sida även om hon misstror mig (när är jag INTE skum oavsett roll? )
jag tycker även att Gabby_Ossi borde kunna vara god mtp hennes röst på Idahoe i förtsta DL men lite mer osäker där
Sedan blir jag sjukt osäker vad det gäller mammas
Kan hon vara en som följer mina tankar om hon är ond? eller så är vi båda goda som tänker lika :idea:
jag menar jag är inte van att någon så följsamt går efter mig typ? både med röster och tankar -oavsett sida?
Och även hemlig blir jag spooky över - om hon vore god borde hon ju verkligen komma med mer tankar

Fast vänta nu, jag säger inte att mammas är god, men hon har inte skrivit att Ferrari pratat om psykopaten, utan att hon själv börjar fundera på om Ferrari skulle kunna vara psykopaten med en sån konstig teori. När du samtidigt sen säger emot din egen teori så känns det ännu mer skumt, att hon lägger upp fio till lottning för att rädda (?) dig, fio var ju uppenbarligen god, så varför skulle det göra mammas till ulv för att hon inte röstar på en som vi vet är god?
Du själv (tror jag det var) letade ju efter inlägget där Ferrari pratat om det och sen sa Mammas att hon blandat ihop det, typ.
Jag tänker att en ulv gärna skulle se det som en god chans till alibi.
Jag vet dock inte, jag säger ju att alla inte gör det.
I nuläget faller inte min röst på Ferrari då jag inte hittat något jag själv reagerar på.

Åh jag vet verkligen inte, jag fundera både över Hemlig och Ferrari, men jag vet inte vem som är skummast av dem, på ett sätt kan jag tänka att det talar för hemligs godhet för att hon inte räddar sig själv, men å andra sidan skulle det kunna göra henne ond också.

Ni gör ett misstag om ni röstar ut mig.

Ferrari röstar på Hemlig
Så att jag inte själv blir lunchad plus att jag tror inte det var två goda uppe för lunch igår.

Ni gör ett misstag om ni röstar ut mig.

Ferrari röstar på Hemlig
Så att jag inte själv blir lunchad plus att jag tror inte det var två goda uppe för lunch igår.
Du har fel. Mer kan jag inte säga, som jag säger kan inte alla det. Går inte att förklara på annat vis.

Jag vet inte om Ferrari är ond eller god, men nu fick hon två röster snabbt och det gör mig nervös. Jag tycker inte hon varit så skum?

Mistimed röstar på Derring-Do
Då det känns som att hon går helt under radarn. Kanske en ulv som försöker hålla låg profil?

Du själv (tror jag det var) letade ju efter inlägget där Ferrari pratat om det och sen sa Mammas att hon blandat ihop det, typ.
Jag tänker att en ulv gärna skulle se det som en god chans till alibi.
Jag vet dock inte, jag säger ju att alla inte gör det.
I nuläget faller inte min röst på Ferrari då jag inte hittat något jag själv reagerar på.
:confused: Nej jag hade full koll på det inlägget, det var Mistimed som letade, det kan vara så att du läser slarvigt men det känns väldigt knepigt.

Jag tycker att båda är skumma, och Ferrari har väl än så länge inte visat sig något mer efter hennes teori? Däremot har hemlig skrivit nått inlägg men det är mer "ni har fel" än att hon försöker komma med mer tankar.
Sen vet jag ju såklart att hon har fel om mig och jag tycker att hennes teori igår var riktigt skum, det hade ju varit bättre att rösta på mig pga det jag skrev inte att jag var less.

bollen__ röstar på hemlig

Jag vet inte men @quarter4ever och @Mammas känns väldigt samspelta, först skriver Q ett inlägg där hon lägger fram sina misstankar på hemlig och sen röstar mammas på hemlig. Samtidigt så kan jag bara hålla med dem båda i just det fallet.

+ @Mistimed
Jag förstår att det ser ut så. Sanningen var att jag började skriva mitt inlägg, och när jag klickar på "visa inlägg" för att få upp vad som skrivits medan jag skrev mitt inlägg ser jag att Q skrev om hemlig också. Det förändrade inte mitt resonemang. Men well, bara för att jag säger det förstår jag om ni inte tror mig enbart på det.

Nej jag måste välja,både Ferrari och Hemlig hävdar att vi gör fel att välja någon av dem men Hemlig virrar in sig i sina teorier betydligt mer än Ferrari vilket gör att Snurrfian röstar på HEmlig eftersom jag tror att hon är ulv som inte vill avslöja sina kollegor och därför inte vågar skriva om någon mer.

jag är lite lost idag
men för mig känns kanske ferrari ganska dold i leken totalt ?
q röstar på ferrari
kan vara en ulv som smyger med

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar