Jag håller på att somna där jag sitter. Kommer inte komma med något längre teoriinlägg idag.
Hade hoppats se mer av
@hemlig idag. Igår vägde jag mellan henne och fio, och fio vann. Kan hon vara ond och vi bara hade otur att det var fio som åkte? För jag tycker att det är märkligt, och hon har inte direkt skrivit något som fått mig att sätta henne åt något håll efter det.
Å andra sidan har jag fått upp ögonen för
@Ferrari idag. Hon har smugit med en del, och jag förstår verkligen inte teorin om DD.
Vidare reagerade jag, liksom
@Snurrfian , på
@Gabby_Ossi men trodde att jag kanske överreagerade eftersom jag var en av de som pekades ut. Men om någon mer ser det så kanske det inte är bara jag? Reagerar på det som snurr skriver men även att det kan vara ett sätt att flytta fokus från hemlig som diskuterades mycket igår och riskerade att åka och till oss som röstade på fio? En "lätt" misstanke att så in, och efterklokheten liksom.
Sedan när jag skrivit det här blir jag nojig igen, eftersom jag här litar på snurrfian vad det gäller mitt omdöme om två personer, vad är det som säger att snurr inte drar mig vid näsan? Å andra sidan är det vagt att misstänka någon för att hon tänker som jag om två spelare, just nu har jag inget som pekar på att snurr är ond så jag får ha henne som neutral för nu.
Q har jag också reagerat en del på idag. Vissa saker har hon glömt eller missat, men även om det kan vara så är det också ett smidigt försvar om en är ond, att en missat saker och därför kan vrida teorier. Eller så är hon bara god.
Men då står jag där, halvsovande och tänkte bädda ner mig inför jobb imorgon, och har ingen aning.
Det står mellan Ferrari och hemlig för min del idag, och synd att jag inte hunnit läsa mer av dem idag. Det som gör att det kommer falla över till hemlig är att jag tycker att hon resonerat skumt, och när hon inte är inne funderar jag på om det är en taktik att smyga under radarn och hoppas att det blåser över och att vi hittar andra som gör skumma saker. Därför:
mammas röstar på hemlig
Och nu kom hon in precis när jag skrivit klart och skriver att hon ska skriva mer strax. Låter ändå rösten falla här just nu och ser om jag håller mig vaken efter att jag bäddat ner mig. Det är rätt lika dem emellan, men magkänslan säger hemlig därför låter jag rösten falla där.