för att det i DDs fall inte varit särskilt närvarande i leken mer än att hon misstänkt mig men ändå röstat på fio för hennes dåliga teorier mot mig ? - men det behöver kanske inte betyda något?
I snurrfians fall så har hon spridit misstankar mot alla - för mig så kan hon lika gärna vara en god som ond
vete fabian om det hjälpte? :idea:

Eftersom jag kommer ha extremt lite tid imorgon vill jag sammanfatta mina tankar så gott det går ikväll.
Om jag inte räknar helt fel så är vi åtta kvar i leken:
Mammas
quarter4ever
Mistimed
Snurrfian
bollen__
Derring-Do
Hedinn
Ferrari

På goda sidan har vi siare, ängel, välsignad och bybor kvar, på onda sidan finns både psykopaten och självmordsbombaren kvar. Om det var fyra ulvar från början så finns det en vanlig ulv och två bybor kvar. (Om det var fem ulvar från början så står det lika, men det är förhoppningsvis mindre troligt.)

Så om deltagarna (men det blir kortfattat, för ögonen börjar gå i kors på mig):
Mammas fortsätter gräva på ett övertygande sätt, där ser jag inget att gå på. Även Hedinn kommer med vettiga inlägg, om än färre/kortare. Dock är både Mammas och Hedinn rutinerade nog att lura upp mig på läktaren. Snurrfian hamnar nog också i "verkar vettig men kan lura mig"-kategorin.
Vad gäller quarter4ever så orkar jag tyvärr inte läsa om alla hennes inlägg inatt för att se om jag överhuvudtaget har någon täckning för den skumma känslan jag fick, det får bli nästa år om jag lever så länge.
bollen__ verkar ha blivit mer aktiv nu, men lika lost som jag känner mig (kan inte annat än sympatisera). Vet dock inte vad det säger om hennes roll egentligen...
Ferrari vidhåller jag att hade en väldigt skum teori mot mig, inte för att det nödvändigtvis gör henne ond, men annars kunde hon väl åtminstone läst vad jag skrivit? Men ja, jag kanske reagerar extra för att det är mig det handlar om.
Och slutligen Mistimed, som jag egentligen tycker verkar gräva flitigt, så jag försöker se objektivt på misstankarna mot mig.

@Mistimed : Jag får typ alltid misstankar för att jag skriver för lite. Det brukar bero på att a) Jag är en ohjälplig tidsoptimist som alltid tror jag ska ha mer tid för leken än vad jag sedan har, och b) Jag fungerar helt enkelt inte så att jag spottar ur mig inlägg i parti och minut, jag tänker mer än jag skriver (till skillnad från typ @quarter4ever som jag ibland tror gör tvärtom :angel:) och försöker sedan sammanfatta det vesäntliga i mina tankar. (Och det går långsamt, särskilt om jag försöker hålla koll på vad som skrivs samtidigt, snart har jag suttit med det här inlägget i en timme.) Å andra sidan så hoppas jag att det faktiskt finns lite innehåll i mina inlägg när jag är klar med dem, jag inser att jag ligger sist om man bara tittar på inläggsstatistiken, men det beror ju lite på att jag inte skriver så mycket oneliners, OT och "när är DL?"-inlägg utan främst längre inlägg.
Om du tycker jag gjort något annat konstigt än bara skrivit för lite så får du gärna fråga om det, kommer vara vaken en liten stund till.

för att det i DDs fall inte varit särskilt närvarande i leken mer än att hon misstänkt mig men ändå röstat på fio för hennes dåliga teorier mot mig ? - men det behöver kanske inte betyda något?
Och där kom det igen. A) Jag har varit närvarande i den mån jag hunnit, det säger inget om min roll att jag plötsligt står med en häst på boxvila och annat som tar mer tid än beräknat. B) Jag har inte misstänkt dig, jag har sagt att jag inte litar på dig=inte vet var jag har dig. Och rösten på fio var lika mycket för hennes brist på teorier om någon annan över huvud taget som för hennes konstiga uttalande om dig.

öh varför taggar du mig? jag visserligen skriver massa - men ingen kan väl säga emot att jag verkligen tänker? hur illa det än kan gå ibland
men det där kändes verkligen skumt!
vadå att jag inte tänker? :confused:
Jag menade inte att du inte tänker, bara att du kanske ibland skriver så fort att tankarna inte riktigt verkar hinna med. :) Och det var menat lite med glimten i ögat, hoppas du inte tog illa upp.

@Derring-Do

Mina misstankar mot dig är egentligen inte mycket starkare än mot många andra, jag såg vad som för mig såg ut som 2 separata drev mot två spelare jag inte förstod det onda i (eller jag såg ju vad folk reagerade på, men jag tyckte inte de förtjänade alla de där snabba rösterna för det). Jag visste inte vem jag skulle rösta på själv dock, du hade få inlägg, med ofta lite kortare teorier om alla och jag upplevde inte att de sa så himla mycket alla gånger (men jag inser också att det är skitsvårt när alla varit så inaktiva som i den här leken). Jag hade hunnit läsa igenom dina inlägg, jag tyckte rösten kändes tunn och därför röstade jag på dig idag.
Jag vet hur det känns att sitta i timmar med inlägg, jag tar på tok för lång tid på mig med teoriinlägg. :p

@Derring-Do

Mina misstankar mot dig är egentligen inte mycket starkare än mot många andra, jag såg vad som för mig såg ut som 2 separata drev mot två spelare jag inte förstod det onda i (eller jag såg ju vad folk reagerade på, men jag tyckte inte de förtjänade alla de där snabba rösterna för det). Jag visste inte vem jag skulle rösta på själv dock, du hade få inlägg, med ofta lite kortare teorier om alla och jag upplevde inte att de sa så himla mycket alla gånger (men jag inser också att det är skitsvårt när alla varit så inaktiva som i den här leken). Jag hade hunnit läsa igenom dina inlägg, jag tyckte rösten kändes tunn och därför röstade jag på dig idag.
Jag vet hur det känns att sitta i timmar med inlägg, jag tar på tok för lång tid på mig med teoriinlägg. :p
ok så du känner dig mer misstänksam mot snurrfian eller läser jag dig totalt felaktgt?

ok så du känner dig mer misstänksam mot snurrfian eller läser jag dig totalt felaktgt?

Jag förstår inte riktigt vad du baserar din fråga på? :p

Jag vet inte själv vem jag tycker är mest misstänkt just nu. Misstankarna mot Snurrfian tror jag gått ner något efter att ha läst ikapp och funderat och kollat på röstlistor och funderat lite mer. De misstankar jag hade mot Snurrfian innan röstningen tyckte jag själv att jag bara tänkt halvvägs än, nu tycker jag det finns mer att ta i beaktande än innan. Så det blev krångligare.
DD känns som att hon går under min radar, och så känns det fortfarande. Jag tror dock det finns andra saker som jag tycker känns skummare nu, som t.ex Hedinn kanske. Men jag vet inte. Jag vill veta vad andra tror och tänker om leken såhär långt. Och se om det kanske gör mig klokare.

Mammas röstar bollen-fio-hemlig Mammas är aktiv och för leken framåt. Jag gissar att hon gör det både som ond och som god, dock har jag inte sett något skumt med henne än direkt. Vågar dock inte tro att hon är god.
quarter4ever röstar bollen-fio-ferrari Hänger typ med i hennes funderingar och tycker inte att hon gjort något sådär utstickande som får mig att misstänka henne iallafall. Dock samma där, hon är neutral för jag kan inte placera henne.
Mistimed röstar ferrari-lenis-DD Även här känner jag väl att jag läser teorierna och tänker jamen det där håller jag ju med om...Pga hur hon teoriar tror jag att hon är lite mer åt goda hållet är neutral, men är ändå osäker.
Snurrfian röstar G_O-hemlig-hemlig Det var något med snurrfian som jag tycker skavde men jag kan inte sätta fingret på det. Kanske blir tydligare när jag läser igenom allas inlägg. Väldigt osäker här iaf.
bollen__ röstar mistimed - missar - hemlig Den enda jag är säker på, för det är ju jag!
Derring-Do röstar Lenis -fio -ferrari Jag tycker inte att man behöver spruta ur sig inlägg för att vara aktiv, att skriva sina teorier tydligt, precis som DD gör tycker jag är helt okej. Alla har ju olika spelsätt. Så inget jag misstänker henne för själva aktiviteten sas. Här känner jag att jag behöver kolla upp mer, kanske framförallt för att Mistimed röstade här.
Hedinn röstar missar - hemlig - ferrari Hedinn har inte varit så aktiv, men ställer mycket frågor när hon är det. Vet inte om jag sett något teoriinlägg men kommer heller inte ihåg om hon brukar göra det. Är också osäker på henne.
Ferrari röstar DD - hemlig - hemlig Var uppe för lynch idag, frågan är om det stod mellan två goda eller om Ferrari är ond. Finns inte jättemkt att gå på och både hennes och hemligs teorier idag var ju skumma.

Jag skall försöka hinna gå tillbaka och läsa igenom allas inlägg igen imorgon. Har ju läst allt löpande men inte läst om leken. Hoppas ju se något då som gör att alla inte är neutrala :p

Så, god morgon leken!

Vad jag kan se finns följande personer kvar i leken:

Mammas, quarter4ever, Mistimed, Snurrfian, bollen__, Derring-Do, Hedinn, Ferrari

quarter4ever, har jag funderat en del över. Och jag pekade på en del märkliga saker där igår som fick mig att få upp ögonen för henne. Efter att ha sovit på saken och läst om inläggen börjar jag luta åt att jag kanske var fel ute med misstankarna. Kommer givetvis hålla koll på henne, men i nuläget är hon inte den person jag kommer att lägga så mycket krut på.

Mistimed, har jag inte reagerat över jättemycket tidigare. Reagerar på detta inlägg, det känns som en typisk ulvig grej att göra, att fundera över hur lyan tänkt i sitt val av nattkäk? Dock säger hon ju inte så mycket i funderingarna, men just grejen att hon skriver om det får mig ändå att haja till lite.
Gabby var inte väldigt aktiv och inte speciellt misstänkt, att hon käkades var kanske inte jättekonstigt. Den enda som jag kände hade kontinuerliga misstankar mot Gabby var Snurrfian, jag vet inte om det säger något om Snurrfians roll dock. Skulle möjligen kunna vara så att lyan hoppades Snurrfian skulle bli mer misstänkt om Gabby rök och visade sig vara god? Mja, jag vet inte. Kanske det snarare talar till Snurrfians fördel att Gabby var god ändå, men för att en ulv kanske hellre siktat på att försöka misstänkliggöra spelare som många i princip inte redan höll som god. Eller så sitter hon i lyan och skrattar åt mig. :cautious:
Jag reagerar lite på henne igår dock. Först ifrågasätter hon min fundering om Ferraris teori, vilket visar sig bero på att hon missat själva inlägget där jag ifrågasatte det och bara sett inläggen efter. Ingen konstig miss. När jag pekar på det svarar hon i inlägg #312 att hon håller med om att det är en konstig teori men att F inte gjort något annat skumt.
I inlägg #332 skriver hon om flera men skriver bara att DD gått under radarn om henne. Skriver samma om F men att F känns mer aktiv. Hon röstar sedan i inlägg #349 och tycker då att F inte varit så skum. Fast kollar vi på det så håller hon ju med om att Fs teori om DD är skum och hon pekar inte på att DD gjort något liknande skumt?
Det jag funderar över är om hon vill försöka avstyra lynchen på F lite diskret, och funderar på om det har att göra med att hon sitter i lyan? Och isf vet hon att hemlig är god och vill inte lägga rösten där för att det ser bättre ut att inte varit med och röstat ut en god?
Reagerar också lite på att rösterna beskrivs som "snabba röster", eftersom i princip alla röster kommit inom en halvtimme från DL så är det naturligt att rösterna blir "snabba", om någon misstänks så hen får flera röster?

Snurrfian, vi verkar tänka rätt lika i en del saker. Hon tar upp saker som jag reagerar på och hon verkar ha koll. Det gör ju att jag spontant vill sätta henne åt det goda hållet, å andra sidan kan hon ju lika gärna vilja blåsa mig.

bollen__, har jag funderat över sedan början, tycker fortfarande att det är konstigt att skriva om min reaktion men att inte själv skriva sin reflektion om det? Hon har varit lite under min radar sedan dess men skriver mer nu. Hon låter uppriktig med ärligt talat vet jag inte alls vart jag har henne. Röstade på hemlig men det är inte skumt i sig, tänker inte kasta sten i glashus här. :p

Derring-Do, har tidigare smugit med för mig men har kommit upp i diskussioner det senaste. Ser inte varken något direkt ont eller gott i henne. Skulle det visa sig att jag är något på spåren med mistimed/F-teorin hamnar hon lite åt det godare hållet, men för nu kan jag inte sätta henne åt något håll.

Hedinn, har inte heller varit jätteaktiv. När hon väl är det kommer hon med vettiga tankar och jag hänger med i hur hon tänker. Håller henne för neutral för nu.

Ser när jag läser tillbaka att hon vill bli påmind om DL, därför @Hedinn kom ihåg att rösta!

Ferrari
, Gjorde många ändringar igår. Det är lite märkligt, jag hänger inte med i ändringen till DD om hon nu misstänkte hemlig först? För ändringen till hemlig i slutet är inte mer konstig än en ändring i allmänhet för att rädda sig själv? I övrigt reagerade jag ju på hennes teori igår om DD som jag inte alls hängde med i, jag kan ha missat, men jag har inte sett någon utveckling av den heller? Det gör ju det intressant att mistimed också röstade på DD, som jag skrev om ovan, kan de ev sitta i lyan ihop?

Så, har gått igenom alla och har fått upp ett möjligt spår, i övrigt känns de flesta neutrala.

quarter4ever, har jag funderat en del över. Och jag pekade på en del märkliga saker där igår som fick mig att få upp ögonen för henne. Efter att ha sovit på saken och läst om inläggen börjar jag luta åt att jag kanske var fel ute med misstankarna. Kommer givetvis hålla koll på henne, men i nuläget är hon inte den person jag kommer att lägga så mycket krut på.

Ibland gör en natts god sömn en gott och man kan se saker med nya ögon.

Men ingen annan verkar ha reagerat på ferraris teori, så den kanske är vettig, bara att jag verkligen inte förstår hur?

Jag kan väl inte påstå att det var en väl underbyggd teori, bara något jag snabbt tog ur minnet och skrev ihop för att inte vara helt inaktiv. Jag är inne på timma 52 nu med 6 timmar sömn totalt, jag försöker att inte helt gå under jord och att skriva något. Men just nu läser jag igenom inlägg efter inlägg för att komma med något mer vettigt (har ändå inget bättre för mig för stunden).

Mammas - bollen, fio, hemlig
quarter4ever - bollen, fio, ferrari
Mistimed - Ferrari, Lenis, DD
Snurrfian - GO, hemlig, hemlig
bollen__ - Mistimed, missar, hemlig
Derring-Do - Lenis, fio, ferrari
Hedinn - missar, hemlig, ferrari
Ferrari - DD, hemlig, hemlig/dd/hemlig

Okej, nu ska vi se här.

@Derring-Do röstade på mig igår med motiveringen "Av detta är det helt klart Ferrari som står ut mest i mina ögon (även om jag kanske kan vara färgad av att den dåliga teorin inriktade sig mot mig)" - en rätt klen motivering i mina ögon, även om min egna inte var mycket bättre. På vilket sätt stod jag ut mest? Förutom det faktum att jag hade en dålig sk teori gentemot dig? Jag känner mig fortsatt mycket tveksam gentemot dig, du är svår att tyda och det är väl därför jag blir så osäker.

@bollen__ röstade på hemlig igår, har smugit obemärkt förbi mig. Det enda jag fortfarande har färskt i minnet är reaktionen efter DL1, men det är inget som gör att jag tror att du är ond - eller god för den delen.

@quarter4ever röstade på mig igår med motiveringen att jag smyger med, inget jag reagerar på särskilt mycket. Jag har skrivit minimalt och därför kan det upplevas som att jag smyger med. Jag tycker Q beter sig som en förvirrad god Q, en ond Q brukar vara mycket mer strategisk. Sen skrev hon igår sina tankar rakt ut för att få igång en reaktion så att folk skulle bli mer aktiva i leken. Vilket definitivt känns mindre ulvigt, eller så är Q bara självmordsbenägen ;)

@Mistimed tycker jag fortsatt känns som den mest vettiga, kanske för att hon bröt trenden igår och röstade tvärtemot alla andra? Men också för att hon gräver och inte röstar på det "enkla" utan verkligen verkar leta onda. Sen vill jag tro att hennes mer positiva inställning till mig betyder att vi är på samma sida.

@Hedinn röstade på mig igår med motiveringen "Jag är idag mest misstänksam mot hemlig och Ferrari, vilket jag inte är ensam om heller. Nu har de dessutom en röst var, och ingen av dem kommer med några större egna tankar som får mig att överväga dem som goda. Dock känns det som att Snurrfian kan vara nåt på spåren med Ferrari och jag har inga misstankar mot Derring-Do i nuläget vilket gör att det känns bättre att rösta som hon gör nu.". Det jag reagerar på här är att du inte har några misstankar mot DD, är misstänksam mot mig och Hemlig, men du nämner inte ett ord om dom andra. Hur känner du angående övriga spelare? Och vad är det som gör att du tror att Snurrfian letar onda?

@Mammas har sovit på saken och tycker inte att Q känns så skum längre. Kan du utveckla? På vilket sätt tyckte du att hon var skum innan? I överlag tycker jag alltid mammas är vettigt, och jag känner nästan att jag vill placera henne åt det godare hållet då hon liksom mistimed verkar gräva ordenligt. Hon var också den som verkligen grävde igenom mina inlägg och försökte få grepp om mig, även om hon har fel tanke om min roll så är det i mina ögon positivt att hon vrider och vänder på allting.

Sen, sist av alla - och också den jag efter genomläsning är allra mest misstänksam emot.

@Snurrfian

"Åh jag vet verkligen inte, jag fundera både över Hemlig och Ferrari, men jag vet inte vem som är skummast av dem, på ett sätt kan jag tänka att det talar för hemligs godhet för att hon inte räddar sig själv, men å andra sidan skulle det kunna göra henne ond också."
Du säger att det talar för Hemligs godhet (och hon var ju god) att hon inte ändrade röst för att rädda sig själv. Det kanske säger mer om min roll i nuläget när du faktiskt vet hennes roll. Hon kanske inte ändrade röst till mig för att hon ansåg att hennes egna roll var mindre viktig för lekens utgång? Och det finns mest troligt tre onda kvar, nu visade det sig att hemlig var god. Så vilka tre är det du har över misstankelistan? Du tror att jag är ond, men det måste ju finnas fler?
"Mindre bra att Hemlig var god, men jag undrar en hel del över rösten på Derring-Do från @Mistimed ?Den kändes väldigt konstig och när sedan @Ferrari ändrade till den så undrar jag om det är så att Mistimed och Ferrari sitter i lyan och det var prat om att rösta ut Derring-do och när Ferrari kom in i sista minuten så gick hon på den linjen för att sedan vara tvungen att rösta på Hemlig för att rädda sig själv?"
Sen var det ovanstående. Jag tycker det är alldeles för simpelt. Precis som jag skrev tidigare, jag kan vara väldigt förvirrad men jag hade aldrig riskerat att outa en lyakamrat som ond. Nu vet jag bara min roll, men eftersom jag tycker Mistimed känns god så verkar du vara helt ute och grabba första bästa halmstrå.

Om jag tänker rätt är min lya Snurrfian, Hedinn och Derring-Do. Jag kan ha fel, men efter genomläsning så är det där jag har mest misstankar.

Jag har väldigt ont om tid idag, tänket imorse att det hade ju varit lägligt att bli käk inatt men insåg sedan att nattDL var igårkväll, så den chansen fanns inte kvar. :o Vill folk fortsätta tycka jag är skum som har tidsbrist så ligger jag väl risigt på det eftersom jag inte kommer kunna vara inne och försvara mig i någon större utsträckning. :meh: Ifall det skulle bli så att jag inte hinner in i leken mer alls så vill jag ändå lägga en säkerhetsröst, även om jag inte har så mycket nytt att gå på. Utifrån vad jag skrev igår så har jag typ ett gäng inte så misstänkta där säkert någon/några lurar mig totalt, q som jag tyckte kändes skum men där jag inte riktigt kan sätta fingret på vad, och så Ferrari. Eftersom jag inte har tid att läsa om alla qs inlägg, och Mammas verkar ha vänt om q (om det nu inte är hon som lurar mig :cautious:), så blir det fokus på Ferrari. Ferrari kom med en felaktig teori mot mig, där både jag och någon annan (Mammas?) påpekade felen, men verkar inte ta någon notis av det. Istället röstar hon på mig för att jag "varit skum från start" -en skumhet som så vitt jag kan utläsa består i att jag inte litar på q. Om det är så skumt så kunde hon väl röstat ut mig redan i anmälningstråden. Jag kanske har missat massor och är helt fel ute, men det blir inte bättre med så här lite tid.

Derring-Do röstar på Ferrari

Och bara för det så har Ferrari postat medans jag skrivit :banghead:, så jag får väl försöka svara på det här även om folk står ock ropar på mig:
@Derring-Do röstade på mig igår med motiveringen "Av detta är det helt klart Ferrari som står ut mest i mina ögon (även om jag kanske kan vara färgad av att den dåliga teorin inriktade sig mot mig)" - en rätt klen motivering i mina ögon, även om min egna inte var mycket bättre. På vilket sätt stod jag ut mest? Förutom det faktum att jag hade en dålig sk teori gentemot dig? Jag känner mig fortsatt mycket tveksam gentemot dig, du är svår att tyda och det är väl därför jag blir så osäker.
Det som gjorde att du stod ut mest var inte så mycket att teorin var riktad mot mig utan att den var byggd på helt felaktiga grunder, kombinerat med att du inte kom med några andra reflektioner eller verkade ta in de brister som påpekades med teorin.

Mammas - bollen, fio, hemlig
quarter4ever - bollen, fio, ferrari
Mistimed - Ferrari, Lenis, DD
Snurrfian - GO, hemlig, hemlig
bollen__ - Mistimed, missar, hemlig
Derring-Do - Lenis, fio, ferrari
Hedinn - missar, hemlig, ferrari
Ferrari - DD, hemlig, hemlig/dd/hemlig

Okej, nu ska vi se här.

@bollen__ röstade på hemlig igår, har smugit obemärkt förbi mig. Det enda jag fortfarande har färskt i minnet är reaktionen efter DL1, men det är inget som gör att jag tror att du är ond - eller god för den delen.

@quarter4ever röstade på mig igår med motiveringen att jag smyger med, inget jag reagerar på särskilt mycket. Jag har skrivit minimalt och därför kan det upplevas som att jag smyger med. Jag tycker Q beter sig som en förvirrad god Q, en ond Q brukar vara mycket mer strategisk. Sen skrev hon igår sina tankar rakt ut för att få igång en reaktion så att folk skulle bli mer aktiva i leken. Vilket definitivt känns mindre ulvigt, eller så är Q bara självmordsbenägen ;)

@Mistimed tycker jag fortsatt känns som den mest vettiga, kanske för att hon bröt trenden igår och röstade tvärtemot alla andra? Men också för att hon gräver och inte röstar på det "enkla" utan verkligen verkar leta onda. Sen vill jag tro att hennes mer positiva inställning till mig betyder att vi är på samma sida.

@Hedinn röstade på mig igår med motiveringen "Jag är idag mest misstänksam mot hemlig och Ferrari, vilket jag inte är ensam om heller. Nu har de dessutom en röst var, och ingen av dem kommer med några större egna tankar som får mig att överväga dem som goda. Dock känns det som att Snurrfian kan vara nåt på spåren med Ferrari och jag har inga misstankar mot Derring-Do i nuläget vilket gör att det känns bättre att rösta som hon gör nu.". Det jag reagerar på här är att du inte har några misstankar mot DD, är misstänksam mot mig och Hemlig, men du nämner inte ett ord om dom andra. Hur känner du angående övriga spelare? Och vad är det som gör att du tror att Snurrfian letar onda?
Jag har nämnt de flesta andra, bara inte just i röstinlägget. Jag brukar inte skriva sammanställningar av alla i ett inlägg för jag tycker inte att det blir något vettigt som tillför leken något.
Varför jag håller DD som mindre troligt ond har jag också skrivit, det är sättet hon skriver på och teoriar. Dvs av samma anledning som du håller Mistimed åt det mindre onda hållet.

Snurrfian säger jag varken det ena eller andra om, jag behöver titta närmre på henne. Jag tyckte hon kom med en intressant tanke igår, tittade närmre på den och röstade utefter det.

Och bara för det så har Ferrari postat medans jag skrivit :banghead:, så jag får väl försöka svara på det här även om folk står ock ropar på mig:

Det som gjorde att du stod ut mest var inte så mycket att teorin var riktad mot mig utan att den var byggd på helt felaktiga grunder, kombinerat med att du inte kom med några andra reflektioner eller verkade ta in de brister som påpekades med teorin.

Hade jag varit online och inte tagit in bristerna ni påpekade absolut. Nu var jag inte ens inne så det var svårt att argumentera emot det.

Sen var det egentligen ingen teori. Kände mig tvungen att skriva något och högg tag i det jag kunde hitta. Nu såhär i efterhand har jag hittat andra saker jag reagerar på mer. Men eftersom jag inte klarade av att fokusera igår så upptäckte jag inte det.

Jag tycker rösten på mig var lika dålig som min röst på dig.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar