Ja, ni kunde ju svarat henne hade sparat mig mycket velandehon var inte så snäll mot lyan heller
ba
Ängeln undrar vem ni vill käka ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ni kunde ju svarat henne hade sparat mig mycket velandehon var inte så snäll mot lyan heller
ba
Ängeln undrar vem ni vill käka ?
hm vi svarade faktisktJa, ni kunde ju svarat henne hade sparat mig mycket velande
Jag glömde en dl också, kastade mig in när jag insåg men då var det några minuter för sent. Hade visserligen inte gjort nån skillnad då jag ännu inte riktigt hade koll på folk.inte mer än 140
Jag har på riktigt en flört
Och jag är liksom darrig ,stirrig och som en tonåring igen om jag ska försöka sammanfatta det hela
Jag liksom glömde en DL-på riktigt ! Det var - ridå! när jag insåg det
Men väldigt glad och lycklig!
Efter MM inlägget så trodde du mig lite väl bra Så jag trodde du tänkte alibirösta. Medans Q misstänkte jag eftersom hon inte "förstod" att jag var siare.Tycker det var ofint av @Artline att fortsätta hålla mig som ond trots att jag försökte visa så tydligt att jag förstått din roll... Jag tyckte du var rätt tydlig i inläggen runt morgonen när du började prata om MM så för en gångs skull förstod jag tidigt. Sen blev ju det bekräftat typ när jag skyddade dig och käket uteblev.
Och @Niyama jag som tyckte jag var sååå övertydlig när jag frågade dig varför du trodde du skulle bli käk +att jag var orolig att jag missat nåt och funderade på om jag hade anledning att skydda dig
Jag vet inte om jag reagerade på nåt särskilt inlägg att du förstått? Men det kändes under gårdagskvällen som att du fattat, även innan DL.
Och ÄNDÅ börjar ni genast misstänka mig igen när LL och Q ska luras! Illa, illa...
Så du var en ond siare med andra ordEfter MM inlägget så trodde du mig lite väl bra Så jag trodde du tänkte alibirösta. Medans Q misstänkte jag eftersom hon inte "förstod" att jag var siare.
Jag hade ju siat Q så jag visste att LL lurades så de misstankarna jag hade då berodde enbart att jag fick önskemål att spela med Jag visste då att du var ängel
Damned if you do, damned if you don't -första regeln i ulvlekarEfter MM inlägget så trodde du mig lite väl bra Så jag trodde du tänkte alibirösta. Medans Q misstänkte jag eftersom hon inte "förstod" att jag var siare.
Jag hade ju siat Q så jag visste att LL lurades så de misstankarna jag hade då berodde enbart att jag fick önskemål att spela med Jag visste då att du var ängel
beror på vilka som är i lyanInte mer än 140 inlägg?? Det är ju typ ingenting
Ja jag var väldigt tydligt eftersom jag trodde det var en ulv mer än vad det var. Så hade jag aldrig skrivit annars om jag inte hade siat. Sedan var jag noga med att i alla mina teorier skriva att personen kunde vara både ond och god, om jag skulle dö så skulle inte mina inlägg misstolkas så jag siat en person som jag inte hade siat.Damned if you do, damned if you don't -första regeln i ulvlekar
Jag tyckte du hade fler små fina hintar där i inläggen ikring och tänkte att eftersom ingen protesterat mot det så måste det ju stämma
säger ju att jag och även de andra förvissom haft fokus på annat denna gångenUrsäkta men...
BARA 140 INLÄGG???????
I min och sasses konversation har vi skrivit 169 inlägg!
Ja det stämmer. Det var nog i anonymaleken med paddi som jag undrade om du var sjukberor på vilka som är i lyan
men nä för att vara mig är det ingenting
Men senast jag var god hade jag inte heller så många inlägg med LL Var det du @Artline som undrade om jag var sjuk med så lite inlägg?
Inte sjuk så sett kanske - kärlekskrank möjligen
Sedan har jag ju börjat jobba- det påverkar också
Har för mig att jag suttit i lyan med dig bla dör vi nått upp till över 500 inlägg, så då är 140 ingenting allssäger ju att jag och även de andra förvissom haft fokus på annat denna gången
i vanliga fall står jag nog ensam för minst 500 inläggHar för mig att jag suttit i lyan med dig bla dör vi nått upp till över 500 inlägg, så då är 140 ingenting alls
Jag har suttit i lya utan Q där lyan har haft fler inlägg än lekenHar för mig att jag suttit i lyan med dig bla dör vi nått upp till över 500 inlägg, så då är 140 ingenting alls
Ofta har du hunnit skriva 10 inlägg innan man hunnit läsa dem Men det är charmigt.i vanliga fall står jag nog ensam för minst 500 inlägg
Ofta har du hunnit skriva 10 inlägg innan man hunnit läsa dem Men det är charmigt.
Hon är okNån som vet om @MM är ok förresten? Hon försvann ju bara och har inte dykt upp igen.
Nån som vet om @MM är ok förresten? Hon försvann ju bara och har inte dykt upp igen.