Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ängeln skyddar Artline
.
KramJag är grymt ledsen att jag bara försvann i leken men jag har haft några riktigt jävliga dagar. Jag kan ju liksom inte styra det eller ana hur de kommer. På riktigt förlåt!
Tack!
Jo jag trodde du var god men sen vacklade jag när du sa att de hittat varann och höll mig som ond sen när jag tänkte på vissa grejer lyan gjort insåg jag att art var mastermind men då hade jag gett uppSorry @bollen__ , jag var ju säker på att jag fått spionraden för att spionen äntligen hittat mig, och så envisas du med att förneka att det kunde vara så
Inte för att det spelat nån roll då
Haha, du tyckte det@bollen__ Lurade mig igår Jag misstänkte att hon var spion och när hon frågade mig om vad jag trodde om bsf så antog jag att bsf blivit siad god och Bollen ville kolla om jag var älvan. Jag tyckte det kändes bra att diskret låtsas vara älva DD skrev positivt om Bsf så jag tyckte det var tydligt att hon var älvan som siat bsf som god.
Och efter DL så ville jag få dem att tro att jag kunde fått ett paket med beskydd. Hur troligt det nu skulle vara IOM att sookie röstade på mig va ju en annan femmaoch så varför jag gick på så om beskydden i leken och så under dl2 var för att jag fick veta ganska snart efter nattDL att jag var bestulen och missuppfattade så jag trodde att ulvarna fick veta redan då var de lyckats stjäla . Ville ju att de skulle försöka lyncha mig om de fick för sig att jag var ängeln för då hade ju den rollen gått till onda sidan men fick ju klart för mig senare under kvällen att de inte skulle få veta det förrän efter DL....
Det var ju bara för att du ärvt älvan
Kram bumpo det är ju bara en lek, så det är ingen som blir upprörd över det. Däremot ledsen att du mår dåligt. Ta hand om dig!Jag är grymt ledsen att jag bara försvann i leken men jag har haft några riktigt jävliga dagar. Jag kan ju liksom inte styra det eller ana hur de kommer. På riktigt förlåt!
Nej då ! Jag gick in för att försöka bluffa ulvarna. Men kunde ju ha försökt lite mindre med det och bett om beskydd istället ...Jag måste f.ö. vara världens mest misslyckade ängel, övervägde faktiskt att skydda @quarter4ever men hon envisades ju med att hon skulle överleva så det behövdes ju inte
Däremot såg jag hintar om att bsf var spion som sett att jag var ängel, och att Artline var siare