Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle personen de förhäxat ha extrarösten? De lär ju knappast ha förhäxat sig själva idag?Ja och den personen även har extra rösten.
Jag tänker att den som förhäxade kanske förhäxade den andra onda och röstar på den och även använder extra rösten.Varför skulle personen de förhäxat ha extrarösten? De lär ju knappast ha förhäxat sig själva idag?
Tack, fullt möjligt att jag är grundlurad av fen, men ditt inlägg får mig iallafall något mer övertygad om att du inte är den där sista goda jag letar efter.bollen__ röstar på Derring-Do
Det spelar ingen roll hur jag röstar, vi har förlorat ändå.
Men hennes sätt att peka ut Art som god och mig som ulv, samt påstå att spionen och ängeln hittat varandra. Nja. Antingen så är hon god och grundlurad av onda fen eller så är hon ulv.
Kommer vara jobbigt att vänta på uppdateringen men stressa inte.Jag kommer bli försenad med uppdatering. Är inte hemma än.
För spännandeSpännande!
Börjar bli lite segt, kan inte bara ni som är onda säga det så kan vi börja med eftersnacket?
jag är hääääääääärJag saknar q