ja mycket jobbigt!!!Nu blev det lite jobbigare
Det borde vara straffbart att vara så skum när man är god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja mycket jobbigt!!!Nu blev det lite jobbigare
ja mycket jobbigt!!!
Det borde vara straffbart att vara så skum när man är god![]()
det stämmer nog att du uttryckt det så någon lekVad? Är inte det där mitt citat? Skumt!![]()
Jag tror fortsatt att du är god, annars är jag faktiskt öppen för det mesta (ja, jag vet min egen roll ska jag väl tilläggaFio, Myrten och Q. Vem luras?
Kanske två av er är ulv och stackars hemlig är oskyldig?
Hade hoppats på ärliga och klantiga ulvarKlart någon luras, det går ju liksom ut på det!
alltså skulle Artline visa sig vara ond så är det hall of fame på den tycker jagJag tror fortsatt att du är god, annars är jag faktiskt öppen för det mesta (ja, jag vet min egen roll ska jag väl tillägga).
Om du skulle visa dig vara ond är det bara att lyfta på hatten! Men som sagt, jag tror inte det.
ja det är sant !!!Nu ska jag skriva vidare. Men även om det här gick åt fanders tycker jag inte vi ska förtvivla. Vi har fortfarande fördel i och med BM. Vi ska ta det här!
alltså skulle Artline visa sig vara ond så är det hall of fame på den tycker jag
Jag lyfter också på hatten i sådana fall...
Dock fick jag en tanke
tänk OM det att vi alla, mer eller mindre , just genom att förutsätta att det är två ulvar kvar ( 4 från början) faktiskt bidragit till att släppa den tanken att det bara är en enda ulv kvar?
Det är ju inte så rimligt rent balansmässigt för leken men jag har varit i lyan då vi faktiskt var en mindre än alla trodde och den leken vann vi just för att goda letade efter fler onda än det fanns. Så det var enkelt att styra misstankar och röstning mot den som var god av de två alternativ de flesta hade i slutet?
För jag har svårt att tro att jag är så fel ute i mina tankar som det verkar just nu
( det har iofs hänt innan)
Alternativet är att någon tassar med som god fast den är ond![]()
Alternativet är att någon tassar med som god fast den är ond![]()
Jag tror dock Ulvarna tycker det är bekvämt att ha kvar mig. Så jag stämplar ut för ikväll och tänker imorgon.Jag blir gärna käk så jag slipper tänka![]()
det får jag göra i så fallHmm med den tanken for du just upp på min ulvometer![]()