• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare bumpo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 758
  • Visningar Visningar 23 130
Jaha, vad innebär det här då? Vet ej.

Jag känner att jag först och främst ska fortsätta att gå igenom Qs inlägg, men jag måste skriva vidare på min artikel ett par timmar. Men förhoppningsvis kan jag ha något att säga om Q före natt-DL. Ja, jag måste naturligtvis kolla alla. Men jag känner att det inte gör mycket om jag blir käk, för jag vet varken ut eller in just nu!

Fio, Myrten och Q. Vem luras?

Kanske två av er är ulv och stackars hemlig är oskyldig?
Jag tror fortsatt att du är god, annars är jag faktiskt öppen för det mesta (ja, jag vet min egen roll ska jag väl tillägga:rofl:).

Om du skulle visa dig vara ond är det bara att lyfta på hatten! Men som sagt, jag tror inte det.

Nu ska jag skriva vidare. Men även om det här gick åt fanders tycker jag inte vi ska förtvivla. Vi har fortfarande fördel i och med BM. Vi ska ta det här!

Jag tror fortsatt att du är god, annars är jag faktiskt öppen för det mesta (ja, jag vet min egen roll ska jag väl tillägga:rofl:).

Om du skulle visa dig vara ond är det bara att lyfta på hatten! Men som sagt, jag tror inte det.
alltså skulle Artline visa sig vara ond så är det hall of fame på den tycker jag
Jag lyfter också på hatten i sådana fall...

Dock fick jag en tanke
tänk OM det att vi alla, mer eller mindre , just genom att förutsätta att det är två ulvar kvar ( 4 från början) faktiskt bidragit till att släppa den tanken att det bara är en enda ulv kvar?
Det är ju inte så rimligt rent balansmässigt för leken men jag har varit i lyan då vi faktiskt var en mindre än alla trodde och den leken vann vi just för att goda letade efter fler onda än det fanns. Så det var enkelt att styra misstankar och röstning mot den som var god av de två alternativ de flesta hade i slutet?
För jag har svårt att tro att jag är så fel ute i mina tankar som det verkar just nu
( det har iofs hänt innan:o )

Alternativet är att någon tassar med som god fast den är ond:cautious:

Nu ska jag skriva vidare. Men även om det här gick åt fanders tycker jag inte vi ska förtvivla. Vi har fortfarande fördel i och med BM. Vi ska ta det här!
ja det är sant !!!
bara att hoppas att onda inte har koll på BM för då finns det bra chans att goda tar hem det här oavsett :)

alltså skulle Artline visa sig vara ond så är det hall of fame på den tycker jag
Jag lyfter också på hatten i sådana fall...

Dock fick jag en tanke
tänk OM det att vi alla, mer eller mindre , just genom att förutsätta att det är två ulvar kvar ( 4 från början) faktiskt bidragit till att släppa den tanken att det bara är en enda ulv kvar?
Det är ju inte så rimligt rent balansmässigt för leken men jag har varit i lyan då vi faktiskt var en mindre än alla trodde och den leken vann vi just för att goda letade efter fler onda än det fanns. Så det var enkelt att styra misstankar och röstning mot den som var god av de två alternativ de flesta hade i slutet?
För jag har svårt att tro att jag är så fel ute i mina tankar som det verkar just nu
( det har iofs hänt innan:o )

Alternativet är att någon tassar med som god fast den är ond:cautious:

Hmm med den tanken for du just upp på min ulvometer ;)

Hmm med den tanken for du just upp på min ulvometer ;)
det får jag göra i så fall
det var en reflektion just för att jag varit med i lyan en gång när det var en mindre ulv än alla trodde
Det funkade strålande den gången och det är därför jag fick den tanken nu.

Tror mig som sagt veta var jag har myrten och artline. Om inte nån av dem luras :cautious:
Fio och q däremot...har jag glömt nån?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 757
Senast: qitis
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 906
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
23 150
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka