Ok, då ska vi se om jag blivit klokare (troligtvis inte

)
hemlig - det är jag
Paddington - taggade flera spelare igår vilket jag såg som en möjlighet att få in fler notiser hos dem för att de inte svarade i lyan. Säger att det är märkligt att Q4 och fio använt samma röstunderlag mot mirtai. Röstar själv på fio däför. Varför valde hon fio framför Q4 undrar jag? Singlade slant eller pratade med sina gråa kompisar?
Snurrfian - har varnat för dålig tid idag. Säger att hon har svårt att räkna med x och y tidigare och funderar över antalet ulvar i denna lek. Röstade på Hedinn.
LenaH - tippar på 4 onda efter Q4s räkning. Säger att spionen troligen vet vem ängeln är i detta läge. Hur kan hon veta det undrar jag, det är ju inte säkert spionen lyckats sia just ängeln i natt. Vet hon själv vem ängeln är för att hon är ulv?
Quarter4ever - kommer med en massa inlägg och varnar för att det kan bli färre idag pga släktbesök. Lägger första rösten på Mirtai igår.
Hedinn - håller med LenaH om antalet ulvar. Lägger den tredje rösten på Mirtai igår.
fio - säger att hon avskyr DL1 och lägger den andra rösten på Mirtai.
Myrten - funderar på ulvar och papegojor och säger att spionen kan hitta ängeln och att lyan vid detta läge vet vem ängeln är. Är det hennes sätt att berätta för spionen och oss övriga att hon är ängeln?
Habina - har jag svårt att få grepp om. Föreslår att Hedinn är en delfin
Artline - väldigt mån om att prata om antalet ulvar. Svårt att hitta några fler egentliga uttalanden om henne.