Just nu känns de som inte skrivit att de inte har koll mest skumma! För vilka har koll i det här läget? Jo, ulvarna!

Nu känns det som du försöker kollra bort folk :cautious:

Fio röstar på Mirtai pga att hon försöker antyda vem som är skum och inte!

Jag tänkte clownfiskar först, då kom jag in på Hitta Nemo och tänkte att en upprepande papegoja i det här läget är väl ganska förvirrad, så då tyckte jag att Doris passade bättre. :D
mina föräldrar hade akvariefiskaffär när jag växte upp, så clownfiskarna blev lite mer naturligt att välja för mig (för övrigt var jag helt fascinerad av vårt saltvattenakvarium m clownfiskar, anemoner och en drakfisk när jag växte upp).......

Försöker du servera mig mer material att rösta på dig? :rofl: Du har DL ångest och i nästa andetag så skriver du att det är ulvar som har dl ångest! :rofl:
Nä, jag skriver ju att ALLA har ångest. Mer eller mindre.
Dels för att hitta en presentabel teori och dels för att det är trist att rösta ut någon dag 1. :)

Artline röstar på snurrfian
Hon ber någon annan räkna. För att hon inte vill råka avslöja att hon vet hur många onda det är?

Världens sämsta teori, men here it goes!

Hemlig har ångest och är förvirrad (kram till dig!)

Fio:

snurrfian:

Habina:

Paddington:

Snurrfian igen:

Här är några som mer tydligt än andra uttryckt bristen på koll. Så var lämnar det mig? Troligen ingenstans alls men jag måste ju rösta och det med en teori O_o

Den som verkar ha mest koll så här långt är Q så min röst faller på henne! Helt klart skumt att ha koll i dl1!

Mirtai röstar på Q

Såg inte ens denna rösten på mig innan jag postade min röst...
Men tja vad har jag koll på egentligen menar du?
jag har frågat om BM rollen och velat ha förtydliganden om den,
övriga roller är det ju inte så mycket att fråga om egentligen, ingen annan har heller gjort det
Jag sammanfattade typ det som kommit fram i leken först av alla, så tja på det sättet har jag lite koll på vad som hittills sagts, men i övrigt så vet jag bara vart jag har mig själv

Var finns det en röstlista? :arghh:
LenaH är skum för att hon serverar mig anledning på anledning att rösta på henne
Habina känns lite skum eftersom hon röstar på Hemlig med att hon verkar vilja vara förvirrad, frågan är om Habina är rädd att bli av med sin roll som förvirrad? Men gör det henne ond?
Artline röstar på mig för att jag inte vill räkna, jag tror att det där med antal kommer att bli mitt fall, räknar jag så är det någon som röstar på mig, röstar jag inte så är det någon som röstar på mig. Lite knepigt att hon inte reagerade på LenaHs spiksäkra uttalande om att det var fyra ulvar... :cautious:
Snurrfian röstar på Artline eftersom hon försöker sätta dit mig på matte när jag inte ens har räknat... :cautious:

20:29:Myrten röstar på Hedinn
20:33 hemlig röstar på Paddington
20:37 Habina röstar på hemlig
20:46 Mirtai röstar på Q
20:47 Q röstar på Mirtai
20:49 Fio röstar på Mirtai
20:49 Artline röstar på Snurrfian
20:55 Snurrfian röstar på Artline

Mirtai: 2
Resten udda röster

alltså att man inte läser allas inlägg ordentligt gör att jag får lite fundersamma vibbar, visst det var lite för många "inte:n" i Mirtais inlägg, men så svårförståeligt var det ju inte - om man läste igenom det en gång till, tillsammans m hennes nästa inlägg - så att både Q och fio röstar där får igång min radar. Sedan att även LenaH skriver:
Det är väl det @Mirtai menar - att de som uttrycker mer ångest än andra troligare är ulvar. :idea:
Får mig att undra hur folk läser och även fundera över vilken agenda de går efter....

Jag förstår varför Q reagerade eftersom Mirtais röst hamnade där, men att fio hakade på så snabbt...

Paddington röstar på fio

Sen undrar då jag över @Myrten s röst...
En ulv vet ju var den "ska" rösta och Myrten blir sällan lynchad så hon kan ju dra till med en såndär motivering och ändå antagligen sitta ganska säkert?

Ingen reagerar ju nämnvärt på en så otroligt OT-motiverad röst så den nästan går säker för det?

LenaH röstar på Myrten för att jag tror hon är en lite nonchalant ulv som vågar slänga iväg en OT-röst, som god tror jag hon hade maskerat den bättre. ;)

20.46 Mirtai röstar på Q
20,47 quarter4ever röstar på Mirtai

Satan vad klockan drog iväg!

Hedinn röstar på Mirtai

För att jag tycker att det är konstigt att rösta på någon för att den inte uttrycker osäkerhet/förvirring dag 1.

Var finns det en röstlista? :arghh:
LenaH är skum för att hon serverar mig anledning på anledning att rösta på henne
Habina känns lite skum eftersom hon röstar på Hemlig med att hon verkar vilja vara förvirrad, frågan är om Habina är rädd att bli av med sin roll som förvirrad? Men gör det henne ond?
Artline röstar på mig för att jag inte vill räkna, jag tror att det där med antal kommer att bli mitt fall, räknar jag så är det någon som röstar på mig, röstar jag inte så är det någon som röstar på mig. Lite knepigt att hon inte reagerade på LenaHs spiksäkra uttalande om att det var fyra ulvar... :cautious:
Snurrfian röstar på Artline eftersom hon försöker sätta dit mig på matte när jag inte ens har räknat... :cautious:
Jo jag la märke till Lenas kommentar. Men jag tror det gynnar ulvarna att låta de goda tro att det är en ond mindre. Sedan brukar väl Lena skriva så?

Om du brukar diskutera antal ulvar har jag inget minne av :)

20:46 Mirtai röstar på Q
20:47 Q röstar på Mirtai
20:49 Fio röstar på Mirtai
20:49 Artline röstar på Snurrfian
20:55 Snurrfian röstar på Artline
20:57 LenaH röstar på Myrten
20:58 Hedinn röstar på Mirtai

Mirtai: 3

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 976
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar