Hedinn
Moderator
Haha ja, jag kände detsamma. Försöker få oss alla kickade innan leken börjat, liksom.Var du tvungen att påminna om reglerna? Helt klart skumt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, jag kände detsamma. Försöker få oss alla kickade innan leken börjat, liksom.Var du tvungen att påminna om reglerna? Helt klart skumt!
Står det något i relgerna om man man måste rösta på deltagare som är med i leken?Ni kan rösta på mig.
Jag är också tveksam till om en sammanfattning är ett teoriinlägg?Jag tolkar regeln teoria om två stycken gäller först efter första DL Nu känns det som de som skrivit sina teoriinlägg har fått med allt.
Kan det här vara en slarvig ulv som inte läst rollbeskrivningen? *famlar efter halmstrån*Till varje röstning eller en som kan användas vid ett tillfälle? Jag känner mig en aning korkad...
Kanske inte Men i det här läget är det de bästa man kan komma med.Jag är också tveksam till om en sammanfattning är ett teoriinlägg?
F ö skriver jag under på vad som redan sammanfattats av alla andra.
jag tror inte att ngn som inte är med i leken klassas som deltagare.....Står det något i relgerna om man man måste rösta på deltagare som är med i leken?
hade det inte varit smidigare att isf skicka PM efter dem......Tur att det inte är så många sidor i leken än. Har valt att lägga min första röst såhär:
hemlig röstar på Paddington
då hon var väldigt mån om att tagga folk för att de skulle hitta leken. Saknade kanske sina raggiga kompisar i lyan tänker jag (ja jag vet att hon taggade en hel hög, men det är första DL liksom ).
JA jag har hittat en ulv!!! Eller nej det kanske är så enkelt... Och för de som inte uppfattar teorin så är min teori att en ulvig LenaH alltid röstar på mig i DL 1...Kan det här vara en slarvig ulv som inte läst rollbeskrivningen? *famlar efter halmstrån*
så då kan man rösta på LLs?jag tror inte att ngn som inte är med i leken klassas som deltagare.....
men det står inte att det är just en deltagare man måste rösta på!
Det står bara att de ska fetstilas
Fast du vet ju att den teorin inte stämmer...JA jag har hittat en ulv!!! Eller nej det kanske är så enkelt... Och för de som inte uppfattar teorin så är min teori att en ulvig LenaH alltid röstar på mig i DL 1...
Men vart ställer det dig som kör den varianten i ALLA DL?Hm... Efter att ha läst igenom leken igen.
Habina röstar på hemlig
Då hon sådär lagom lurigt försöker spela ut förvirrad-kortet redan i dl1. Det gör mig misstänksam, så hon får min röst.