Snurrfian
Moderator
Till varje röstning eller en som kan användas vid ett tillfälle? Jag känner mig en aning korkad...Borgmästaren har en EXTRA dold röst som ska pmas till mig innan dag-dl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till varje röstning eller en som kan användas vid ett tillfälle? Jag känner mig en aning korkad...Borgmästaren har en EXTRA dold röst som ska pmas till mig innan dag-dl.
I beskrivningen på förstasidan står det "har en dold röst varje natt" så jag gissar att det är till varje röstning.Till varje röstning eller en som kan användas vid ett tillfälle? Jag känner mig en aning korkad...
Okej, då skulle man kunna säga att så länge borgmästaren lever så har goda sidan ytterligare en "spelare" på sin sida.I beskrivningen på förstasidan står det "har en dold röst varje natt" så jag gissar att det är till varje röstning.
En extra röst varje röstning.Till varje röstning eller en som kan användas vid ett tillfälle? Jag känner mig en aning korkad...
Du har helt rätt Hedinn.I beskrivningen på förstasidan står det "har en dold röst varje natt" så jag gissar att det är till varje röstning.
Kram!! det är bara en lek! Ta hand om dig!Ska försöka komma ihåg att komma in och rösta ikväll. Har en skitdag full av ångest så kom på att det var ulvlek först nu.
Alla? jag räknade väl bara upp de tre som inte hittat hit än......väckte alla imorse, iaf trodde hon det
instämmer m Q - ta hand om digSka försöka komma ihåg att komma in och rösta ikväll. Har en skitdag full av ångest så kom på att det var ulvlek först nu.
Ta hand om dig i första hand!Ska försöka komma ihåg att komma in och rösta ikväll. Har en skitdag full av ångest så kom på att det var ulvlek först nu.
Som en papegoja..?Känner mig som en papegoja... Det finns inte så mycket att gå på direkt...
Ja att jag upprepar vad andra redan har sagt!Som en papegoja..?
Var du tvungen att påminna om reglerna? Helt klart skumt!Försöker mig på ett riktigt ordentligt teori inlägg (OBS! ironi )
Men eftersom reglerna är att man ska teoria om minst två personer varje dag.....
Artline och Mirtai har hittat hit, varken mer el mindre
Fio har hittat hit och hittar inget att gå på.
Myrten har hittat hit och har tidsbrist
Hedinn gillar att ligga och dra sig i sängen, tror att LenaH är inne på ngt när hon tror det kan vara fyra onda och att det är säkrats att räkna med det och gissar att BMs extra röst är till varje röstning (utifrån beskrivningen på första sidan)
hemlig känner sig förvirrad och mår inte så bra idag - ta hand om dig
LenaH är inte morgontrött, läser hellre morgontidningen på pendeln än surfar och tycker det känns troligt med fyra onda eftersom det är starka goda specialroller med
Habina hittat hit, fått sin roll, ska sova. Tycker det är fel att leken är på sidan 2, undrar om BM och tycker inte någon/ngt sticker ut (jag håller med)
Snurrfian sov inte i morse, saknar BSF fördelningstankar, funderar över BM rollen och känner sig som en papegoja
Q leder inläggstatistiken på hela 8(!) inlägg - frågar om rollerna och lyckas klämma ur ett inlägg om samtliga deltagare.
Själv är jag inte ett dugg klokare nu....
jag försöker förtränga det....Alltså alla vet att det är DL kl 21?
Annars påminner jag om det just nu