Målar igen:

DL 1

11:29 Gravinda röstar på Lampan
11:34 Lampan röstar på Gravinda
17:32 Niyama röstar på Lampan
21:13 Poisonous röstar på Habina

21:27 Lampan röstar på Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama
21:42 Snurrfian röstar på Habina
21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari
21:52 LenaH röstar på Snurrfian
21:56 Habina ändrar röst till Lampan
21:58 bollen__ röstar på Lampan
21:59 Artline röstar på Lampan
21:59 Snurrfian ändrar röst till Lampan
21:59 Emtherlia ändrar röst till Lampan
22:00 Lobelia röstar på Snurrfian
22:00 FiaM röstar på Paddington
22:00 Lampan röstar på Habina

22:01 quarter4ever röstar på Lampan
22:01 Ferrari röstar på Lampan
22:06 Paddington röstar på Lampan
Lampan lynchas (tvilling)
quarter käkas (bybo)
DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian
17:44 Poisonous röstar på Habina
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia
21:17 Niyama röstar på Lobelia
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på LenaH

21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
22:00 Habina röstar på LenaH
22:00 FiaM röstar på Emtherlia
22:01 Snurrfian röstar på LenaH
22:01 Lobelia röstar på Gravinda
22:04 Artline röstar på Emtherlia
22:05 Ferrari röstar på Emtherlia
22:05 Emtherlia ändrar röst till LenaH

LenaH lynchas (ulv)
Paddi/Q käkas (siarlärling1)

Målar igen:

DL 1

11:29 Gravinda röstar på Lampan
11:34 Lampan röstar på Gravinda
17:32 Niyama röstar på Lampan
21:13 Poisonous röstar på Habina

21:27 Lampan röstar på Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama
21:42 Snurrfian röstar på Habina
21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari
21:52 LenaH röstar på Snurrfian
21:56 Habina ändrar röst till Lampan
21:58 bollen__ röstar på Lampan
21:59 Artline röstar på Lampan
21:59 Snurrfian ändrar röst till Lampan
21:59 Emtherlia ändrar röst till Lampan
22:00 Lobelia röstar på Snurrfian
22:00 FiaM röstar på Paddington
22:00 Lampan röstar på Habina

22:01 quarter4ever röstar på Lampan
22:01 Ferrari röstar på Lampan
22:06 Paddington röstar på Lampan
Lampan lynchas (tvilling)
quarter käkas (bybo)
DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian
17:44 Poisonous röstar på Habina
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia
21:17 Niyama röstar på Lobelia
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på LenaH

21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
22:00 Habina röstar på LenaH
22:00 FiaM röstar på Emtherlia
22:01 Snurrfian röstar på LenaH
22:01 Lobelia röstar på Gravinda
22:04 Artline röstar på Emtherlia
22:05 Ferrari röstar på Emtherlia
22:05 Emtherlia ändrar röst till LenaH

LenaH lynchas (ulv)
Paddi/Q käkas (siarlärling1)

Om vi leker med tanken att Emth röstar på LenaH för att hon vet att det inte är någon större mening med att rösta på Habina - eftersom fårulven röstat där. Då är det som sagt Poisonous, jag och Gravinda som blir potentiella fårulvar. Och då är jag åter igen inne på att Poisonous kan vara det och då inte kunnat vara inne vid DL och ändra sin röst. Gravinda kan också vara det, men ag tycker det känns en aning mindre troligt i alla fall.

Så ligger läget just nu. Jag kommer antagligen att lägga en tidig röst eftersom jag ska iväg i eftermiddag och inte är helt säker på när jag kommer hem. Men jag avvaktar lite till.

Fick fullt upp på jobbet nu, men vill bara flika in att jag misstänkte att paddington var siarlärling1 och siat LenaH som ulv...

Tiden rinner iväg.
Jag röstar nu för att vara säker på att inte missa. Men ska försöka följa leken under dagen och hoppas hinna in igen innan DL.

Blacksmtifharm röstar på Poisonous

Då jag tror att fårulven kan ha röstat på Habina och Emtherlia om hon är ond därför la sin röst på kollegan LenaH. Och P känns mer trolig som fårulv än Gravinda - eftersom P inte verkade vara inne vid DL och kunna ändra sin röst för att rädda en kollega (oavsett vilken sida E är på, egentligen). Det som gör att jag ändå tvekar en aning är P's internetproblem och att Habina sa att P kunde rösta på henne.

Så, jag hoppas som sagt kunna följa med under dagen, och hinna in innan DL. Men nu har jag i alla fall sett till att inte missa röstningen.

Om vi leker med tanken att Emth röstar på LenaH för att hon vet att det inte är någon större mening med att rösta på Habina - eftersom fårulven röstat där. Då är det som sagt Poisonous, jag och Gravinda som blir potentiella fårulvar. Och då är jag åter igen inne på att Poisonous kan vara det och då inte kunnat vara inne vid DL och ändra sin röst. Gravinda kan också vara det, men ag tycker det känns en aning mindre troligt i alla fall.

Så ligger läget just nu. Jag kommer antagligen att lägga en tidig röst eftersom jag ska iväg i eftermiddag och inte är helt säker på när jag kommer hem. Men jag avvaktar lite till.

Intressant tanke! Jag måste nog läsa igenom det lilla poisonous skrivit, men har fortfarande i bakhuvudet att hon tyckte det var jobbigt att inte ha internet och kunna leka, dvs funderade på att hoppa av, kanske var det för att hon har en viktig ond roll...

Tiden rinner iväg.
Jag röstar nu för att vara säker på att inte missa. Men ska försöka följa leken under dagen och hoppas hinna in igen innan DL.

Då jag tror att fårulven kan ha röstat på Habina och Emtherlia om hon är ond därför la sin röst på kollegan LenaH. Och P känns mer trolig som fårulv än Gravinda - eftersom P inte verkade vara inne vid DL och kunna ändra sin röst för att rädda en kollega (oavsett vilken sida E är på, egentligen). Det som gör att jag ändå tvekar en aning är P's internetproblem och att Habina sa att P kunde rösta på henne.

Så, jag hoppas som sagt kunna följa med under dagen, och hinna in innan DL. Men nu har jag i alla fall sett till att inte missa röstningen.

Att jag sade att hon kunde rösta på mig, var helt enkelt för att jag tyckte det var trist att hon inte skulle kunna fortsätta leka för att hon missade att rösta. Däremot hade jag inte trott att fler skulle rösta på mig. ;)

Tiden rinner iväg.

Känner mig lite korkad nu men jag hänger inte med riktigt här :o. Menar du att fåret skulle ha lagt båda sina röster på Habina? Den synliga rösten är ju ogiltig så om fåret röstade på Habina med sin giltiga röst borde väl hon har röstat på någon annan med sin ogiltiga?

Jag har ju varit fundersam kring @bollen__ men jag tycker ändå att de svar jag har fått har varit tillfredsställande. Det gör att jag funderar mer på @Poisonous . Det svåra är att hon inte kunnat skriva några inlägg. Men hon kan ju ändå vara fårulven, trots internetproblem...

Intressant tanke! Jag måste nog läsa igenom det lilla poisonous skrivit, men har fortfarande i bakhuvudet att hon tyckte det var jobbigt att inte ha internet och kunna leka, dvs funderade på att hoppa av, kanske var det för att hon har en viktig ond roll...

Folk hoppar väl av/blir sparkade om de inte kan leka oavsett om rollen är viktig eller inte?

Ja känns tråkigt eftersom jag var så leksugen. Men drar en chansning och röstar, är jag inte tillbaka imorgon så får ni sparka ut mig <3

Får ta samma motivering som sist

Pois röstar på habina

Ser nu att jag läst in mer än vad hon faktiskt skrev... Så då föll min teori om att hon har en viktig ond roll (även om hon förstås kan vara det ändå).

Det var en intressant tanke! Jag gillar den, men det förutsätter ju att Emtherlia är ond.
den förutsätter det och kan förklara varför Emth inte valde att rösta på dig.

Jag är själv böjd att rösta på emth, både pga hennes sätt att agera och röstresultaten vid DL1 och DL2 men vill gärna ha något med mer substans.

Gjorde det? Inget jag noterade, men visst kan hon ha en viktig roll.

Nä, det var bara jag som fått för mig det... Fick för mig att hon hade en god viktig roll först, men när det sedan blev knepigt i lynchen började jag misstänka att hon kunde vara fårulven. Men baserat på det hon skrivit går det inte att utläsa någonting, mer än att hon vill ha internet och var taggad att leka.

Det var ju skönt att det inte var så mycket att läsa ikapp, men lite tråkigt också :p Har varit och fikat hos granntanten i typ 3 timmar :D mysigt. Hoppning säger ni? Vars kan man se den?

Det var ju skönt att det inte var så mycket att läsa ikapp, men lite tråkigt också :p Har varit och fikat hos granntanten i typ 3 timmar :D mysigt. Hoppning säger ni? Vars kan man se den?
sändes i tv1 hela eftermiddagen:) slut nu.. sverige knep sista platsen till finalen tack vare 2 felfria rundor ( nödvändiga att vara felfria dessutom för att sverige skulle gå vidare- starkt jobbat!!!:up:)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar