Eller vilka 3 menar du jag skriver 3 vid tre tillfällen.De 3 andra av de 4 som föll på lampan. De 4 röstar så tätt att de förmodligen har dålig koll på andra som röstar ungefär samtidigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller vilka 3 menar du jag skriver 3 vid tre tillfällen.De 3 andra av de 4 som föll på lampan. De 4 röstar så tätt att de förmodligen har dålig koll på andra som röstar ungefär samtidigt.
Jag är trög. Jag måste missförstå dig. Jag tolkade det som att du menade att det kan ha kommit röster på lampan för att "skydda" någon av de som hade fått röster. Men det var ju fler än Habina och Niyama som hade fått röster så därför förstod jag inte. Men du menar alltså av de rösterna som kom i klump?!De 3 andra av de 4 som föll på lampan. De 4 röstar så tätt att de förmodligen har dålig koll på andra som röstar ungefär samtidigt.
Haha! Jag uttrycker mig virrigt, är lite stressad, jag menade de första tre du nämndeEller vilka 3 menar du jag skriver 3 vid tre tillfällen.
Jo så menar jag, men knappast alla 4 och de fyra lär inte ha haft full koll på de andras röster.Jag är trög. Jag måste missförstå dig. Jag tolkade det som att du menade att det kan ha kommit röster på lampan för att "skydda" någon av de som hade fått röster. Men det var ju fler än Habina och Niyama som hade fått röster så därför förstod jag inte. Men du menar alltså av de rösterna som kom i klump?!
Då var jag inte så trög ändå Nä det håller jag med om, de trillade ju in i klump.Jo så menar jag, men knappast alla 4 och de fyra lär inte ha haft full koll på de andras röster.
din stackare, vet precis hur det kännsMitt internet har lagt av och vi vet inte när de kan bli fixat om jag inte är tillbaka imorgon måste jag nog kliva av. Är på biblioteket just nu
Dag 1
11:29 Gravinda röstar på Lampan (endast Lampan är fetat och inte enligt mallen)
11:34 Lampan röstar på Gravinda (ingen motivering i röstinlägget och inte enligt mallen)
17.30 Lampan röstar på Gravinda I
17.32 Niyama röstar på Lampan I
21:13 Poisonous röstar på Habina I
21:27 Lampan ändrar röst till Niyama I
21:32 Habina röstar på Niyama II
21:42 Snurrfian röstar på Habina II
21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian I
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari I
21:52 LenaH röstar på Snurrfian II
Fram till nu en rörig men normal röstning, noterar att här ligger Habina Snurris och Niyama lika.
21:56 Habina ändrar röst till lampan II
Ganska normal ändring, vem vill riskera att åka ut? Och vid det här laget börjar det bli lite otrevligt i debatten kring Lampan. Nu liger det två röster vardera på Niyama, Snurris och Lampan
21:58 bollen__ röstar på lampan
21:59 Artline röstar på Lampan
21:59 Snurrfian ändrar röst till lampan
21:59 Emtherlia ändrar röst till Lampan
Här kommer det en "lavin" med röster på Lampan och folk lär åtminstone bestämt sig och skrivit inlägget utan att ha sett alla de 3 andra rösterna även om någon/några kan ha sett dem innan de postat sitt inlägg. Jag har sett många liknade strömröstningar och de flesta har att göra med att skydda någon i lyan. Det blir en eller ett par extra från lyan och så goda som hakar på. Den röster jag tänker på i första hand är Emthrellias, hon är relativt ny fortfarande och lär ha förvirringen i färskt minne och har vid något tillfälle "försvarat" nykomlingar - dessutom ändrar hon rösten. Jag ser det som ulvigt att tidigare varit förlåtande mot nya tidigare och nu i sista stund ändra sig.
Bollen och art lägger nya röster, jag tänker ha extra koll på dem men det är mindre skumt. Snurris röst är rimlig då hon säkert inte vill riskera att åka ut så den säger inget direkt.
Resterande röster kommer antingen för sent eller kommer på andra personer och röstningen är dessutom så gott som avgjord här.
Jag kan inte riktigt hålla med om att lynchröstningen inte gav något alls. För mig har den givit 3 som kan ha blivit skyddade av rösterna på Lampan och 3 som kan ha röstat på lampan för att skydda vänner. Allla dessa är förmodligen inte onda men jag tror jag har större chans att pricke en ulv bland dessa än bland övriga.
Jag tycker det är intressant att Niyama, Lobelia, BSF och bollen_ börjar fundera över mig pga en DL1-röstning, jag tycker inte min motivering är konstig med tanke på hur lite man har att gå på dag ett. Sen följer Bollen_ Lobelias teori och röstar på mig.
Jag skall iväg på bio ikväll, skall åka strax så jag måste rösta nu.
Tycker att det är ganska svårt idag men att Lobelias granskning av lynchen är intressant.
Om jag förstår rätt så plockar hon bort Snurris ur de sista som röstade i klump, eftersom hon ändrade för att ev rädda sig själv. Då är det Art, Em och jag kvar av de som röstade i klump.
Sedan var det ju Habina, Snurris och Niyama som fick röster innan lampan började få det.
Jag har alldeles för lite att gå på idag känner jag. Men jag reagerar lite över Emtherlias motivering till rösten på Ferrari. Det känns lite som en ond som vet att Ferrari är god och måste försöka hitta en teori. Eller en ond som röstar på en ond kollega med en teori ingen skall följa.
Jag tycker själv inte att det tyder på "mer" ondska att man kanske inte läste rollinlägget ordentligt direkt. Precis som Niyama gör så glömmer jag det konstant och måste gå tillbaka och kolla, eller fråga, och det har inget med vilken sida jag är på att göra.
Jag kommer inte kunna gå in något mer ikväll förrän jag kommer hem
bollen__ röstar på Emtherlia då jag tycker att det är lite ulvigt att använda den teorin som hon gjorde, samt att Lobelia i sitt lynchgransknings-inlägg hittar att någon av de röster som kom i klump kan vara för att rädda en kollega.
Fast det är ju mer funderingar över, inte att du är supermisstänkt.@Niyama Jag syftar på inläggen som börjar 18:25 och framåt. Jag skrev mitt inlägg innan jag såg din sammanfattning av tre spelare.
@Niyama Jag skrev "börjar fundera över mig" inte att jag var supermisstänkt.
I början av lynchen hade du 2 röster, från lampan och Habina. se min sammanställningDär låg det väl ändå bara en röst på mig? 2 på Snurris, 2 på Habina och 2 på Lampan? Svårt att hänga med i alla ändringar.
Eller passa på,att ändra med motivering till att Lampan var otrevlig men att man behövde ändra för att skydda en lyakompisFast med tanke på hur Lampan höll på tycker inte jag det är konstigt att ändra sig och inte vara så förlåtande längre.
Jag hänger inte med på vilka tre som kan ha blivit räddade?
I början av lynchen hade du 2 röster, från lampan och Habina. se min sammanställning
Eller passa på,att ändra med motivering till att Lampan var otrevlig men att man behövde ändra för att skydda en lyakompis
Niyama, Snurris och Habina, ni som hade 2 röster när drevet startar.
Fram till nu en rörig men normal röstning, noterar att här ligger Habina Snurris och Niyama lika.
21:56 Habina ändrar röst till lampan II
Ganska normal ändring, vem vill riskera att åka ut? Och vid det här laget börjar det bli lite otrevligt i debatten kring Lampan. Nu liger det två röster vardera på Niyama, Snurris och Lampan
Det har du rätt i, flippade fram och tillbaks med texten, miss av mig.Fast i din sammanställning skrev du "Nu liger det två röster vardera på Niyama, Snurris och Lampan" efter att Habina ändrat sin röst och att det var en normal ändring, för vem vill riskera att åka ut? Varför skulle det då komma röster/ändringar för att rädda mig som bara hade en röst? Och Snurris kan ju ha ändrat för att rädda sig själv?