Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Haha, jag skrev det från min mobil ;)

Och även om jag kan förstå reaktionen så håller jag fast vid att det blir väldigt konstigt om ingen får reagera på något. Sen kanske det är jag som är korkad men med tanke på hur många gånger jag har blivit uppläxad/förföljd av bl.a. dig för det jag skrivit, så utgår jag på något sätt ifrån att det är sådant som händer och som en inte riktigt kan räkna bort om en väljer att vara med i leken (så länge det inte är sjukt otrevligt eller personliga påhopp såklart). Det är ju liksom inte personligt och därför tycker iaf jag att offerkoftan hör hemma i garderoben :)

Ja, man jag kände mig inte så aktiv i förra leken:p dessutom så borde det vara praktiskt omöjligt att skriva dubbelt så mycket som dig :angel:

Haha det var ganska imponerande av dig faktiskt. Även om jag är övertygad om att nån fifflat med inläggsantalet. :cautious:

Men guuuud så du skriver! :p

Jag håller absolut med dig i sak. Ger man sig in i leken får man leken tåla, det är som sagt inte personligt. Men samtidigt kan jag förstå Shaggys (eller andras) reaktion om hon/de åkt ut ofta tidigt i lekarna. Jag hade nog själv kunnat tröttna och slutat vara med.

Glömmrrallt: Haha, du kände dig inte så aktiv? Under de två dygn jag levde spammafe du ju rätt rejält :p Mig veterligen brukar du skriva fler inlägg än mig dessutom ;)

Det låter ju bra. :p Eller, jag har nog sett första kvarten pp första twilight filmen... Jag höll på att dö skämsdöden så dåligt var det.

Det låter ju bra. :p Eller, jag har nog sett första kvarten pp första twilight filmen... Jag höll på att dö skämsdöden så dåligt var det.

Amen. Jag tänkte att böckerna nog kunde vara bra ändå, för böcker är ofta bättre än film, men näe. Eller bättre var de ju för Kristen Stewarts skådespel är sämre än sämst :p

Amen. Jag tänkte att böckerna nog kunde vara bra ändå, för böcker är ofta bättre än film, men näe. Eller bättre var de ju för Kristen Stewarts skådespel är sämre än sämst :p
Gör hon mer än biter sig i läppen och försöker se sexig ut? Böckerna har jag inte ens vågat mig på att försöka läsa.. :rofl:

I tvåan har hon typ samma min genom hela filmen, den ledsna looken, vill du veta hur den ser ut kan du titta på valfri irlbild på henne. Samma min har hon i större delen av film nr 3, 4an har jag inte sett men jag antar att hon borde vara gladare där. Har svårt att tro att Kristen gjorde ett bra jobb på den fronten dock, med tanke på att hon är drottningen över bister uppsyn. :p

Känns inte som jag missat något med andra ord. Men han som spelar varulven (Jacob?) är rätt het för att vara ett barnarov.. :o

det är därför han fick med ett eget team och kristen/Bella inte är med öht.. Moahaha.. Tur man får bestämma nån gång! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar