Ulvlek- vampyrer!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek- vampyrer!

Äh, det var bara en liten kommentar på att jag har varit ond en gång när du fått mig utröstad - det är sådana petitesser liksom :D ;) (alltså, jag är trött och tramsig så det betydde ingenting egentligen)

Angående min röst så tycker jag helt enkelt att det var karamelldrottningen som stack ut mest. Det hade kanske varit taktiskt snart att rösta annorlunda om jag ser till hur rösterna är fördelade, men jag tror på att lägga rösten på den jag tycker spelar misstänkt helt enkelt och nu var det helt enkelt det som var vettigast för mig just då. Kanske är det superkorkat av mig, men just när jag satt och teoriade så ville jag gå efter vad jag tror på :)

Haha, bara en gång alltså? Hur många gånger har jag förföljt dig? :p

Det är ju rätt korkat om det nu är du som åker och du ville vara kvar i leken ;) Men absolut att jag förstår ditt tankesätt.

Det står att läsa första raden i röstinlägget:p

Nej, just nu är alla neutrala även Shaggy, och jag kunde lika gärna röstat på någon annan som lagt en andra röst.

Behöver natten (om jag överlever) att låta ärtan jobba och fundera på de inlägg jag funnit intressanta innan jag kan komma med något riktigt teoriinlägg om alla

Nej, just nu är alla neutrala även Shaggy, och jag kunde lika gärna röstat på någon annan som lagt en andra röst.

Behöver natten (om jag överlever) att låta ärtan jobba och fundera på de inlägg jag funnit intressanta innan jag kan komma med något riktigt teoriinlägg om alla

Nu är jag inte med, först tycker du shaggys andraröst med svag motivering är misstänkt och nu tycker du shaggy är neutral? Hur menar du?

Vad står att läsa första raden i röstinlägget?

På riktigt? Du tycker alla är neutrala? Även Shaggy? Jag tror det skulle vara gott om du tog dig lite mer tid att läsa leken och få en klarare uppfattning. Leken är ju relativt lång och mycket har skrivits, men alla är fortfarande neutrala och du röstar alltså på någon som du inte tycker är ond (eller god)? Ja, vad ska man säga..

Haha, bara en gång alltså? Hur många gånger har jag förföljt dig? :p

Det är ju rätt korkat om det nu är du som åker och du ville vara kvar i leken ;) Men absolut att jag förstår ditt tankesätt.

Minst två gånger, antagligen tre? :D ;)

Ja det är väl det, samtidigt så vet jag inte riktigt hur jag ska resonera istället heller. Men jag får hoppas på tur med lottningen eller nåt och lära mig till nästa gång :)

Precis vad jag skriver, att Shaggys teori är sämre än Myrtens, men det det gör henne egentligen inte mer mistänkt, utan det just att det lekens andra röstinlägg till påköpet på samma person som första rösten som får mig att reagera.

Kom precis från jobbet, uppdatering kommer strax!! DL natt 30 min efter uppdatering är lagd!

Precis vad jag skriver, att Shaggys teori är sämre än Myrtens, men det det gör henne egentligen inte mer mistänkt, utan det just att det lekens andra röstinlägg till påköpet på samma person som första rösten som får mig att reagera.

Och varför skulle det innebära att Shaggy är just ond menar du? Ja, visst hon kan vara det, men du verkar ju anse att hon är neutral nu.. Så varför sjutton röstade du som du gjorde då? Jag förstår inte alls.

Ja, men för tillfället enbart pga andra rösten. Kan hända att jag får mer att gå på när jag sorterat tankarna under natten, och det inte blir allt för många sidor att läsa ikapp när jag stannar bilen framåt 7 8 tiden i morgon kväll.

Ja, men för tillfället enbart pga andra rösten. Kan hända att jag får mer att gå på när jag sorterat tankarna under natten, och det inte blir allt för många sidor att läsa ikapp när jag stannar bilen framåt 7 8 tiden i morgon kväll.

Det är ju rätt många i leken så det lär väl bli rätt många sidor också. Jag hoppas dock att du kan läsa igenom leken ordentligt och "komma ikapp". Just nu känns du lite långt borta om du inte känner att du misstänker någon alls utan håller alla som neutrala, även den du röstat på ifråga.

Och varför skulle det innebära att Shaggy är just ond menar du? Ja, visst hon kan vara det, men du verkar ju anse att hon är neutral nu.. Så varför sjutton röstade du som du gjorde då? Jag förstår inte alls.

Därför att i min hjärna är just en sådan röst som hon lägger typiskt ondt beteende, hade det kommit någon/några röster i mellan antigen på mig eller någon annan hade jag inte sett på Shaggy på samma vis utan istället tittat på de som lagt "mellan rösterna" och övriga uppslag jag tittat på i leken

Fast varför menar du att Shaggys andraröst skulle vara mindre skum om det kom "mellanröster"? Om det nu är andrarösten i sig som du reagerat på, som du säger dig ha reagerat på. Kan inte andraröster läggas av goda spelare?

Därför att i min hjärna är just en sådan röst som hon lägger typiskt ondt beteende, hade det kommit någon/några röster i mellan antigen på mig eller någon annan hade jag inte sett på Shaggy på samma vis utan istället tittat på de som lagt "mellan rösterna" och övriga uppslag jag tittat på i leken

Menar du att shaggy hade varit mindre misstänkt om fler hade röstat på dig innan innan henne?

Varför skrev du att hon var neutral om du misstänker henne?

Uppdatering!

Det var en galen tid i byn och alla misstänkte alla- i princip.
Pegasus var den som väckt mest misstanke och han förvisades från byn för gott, han verkade ju så himla.. mänsklig. Usch.

Pegasus63 var vampyr

Natt-DL om en halvtimme från nu!
(Ursäkta en överarbetad LL med /&€%&/( skitmobilt bredband.)

*spök*

Och nu när bredbandet kom tbx efter att varit borta 15-20 min är man... förvisad:cry:

kör hårt goda:D

*slut spökad*

Svarar att det är skitsvårt att skriva hela meningar uppenbarligen och skitsvårt att göra ett helt inlägg, jag klippte och klistrade så fint och hade både Paddi och Niyama med. Och bara en min hel mening om Hedinn. Men nånstans så sket det sig. Sorri

Istället för att åka till stan i finkläderna och fira döttrarna i så ringde stallägaren och min kuse som har hovbensfrakturer verkade ha kolik (hon har haft kolik två gånger ordentligt sen i februari och några småanfall) så tja, jag typ tryckte på skicka knappen bytte om och åkte. Det är ett lika knepigt dilemma att promenera en häst som helst ska stå still men måste röra på sig för kolikens skull - som att lista ut vem som är vad i en ulvlek.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Te-samo-far, vad är det?
  • Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI