Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

DL 1 21:30
19:24 Madalitso röstar på Qitis
19:30 godisklubba röstar på LenaH
19:46 hemlig röstar på godisklubba
19:54 Fio röstar på Habina
19:56 Habina röstar på Mistimed
20:01 Ferrari röstar på Hemlig
20:12 artline röstar på ferrari
20:32 Lobelia röstar på Madalitso
20:32 Hedinn röstar på Lobelia
20:35 glömmerallt röstar på Mistimed
20:45 cirkus röstar på Lobelia
20:47 mirtai röstar på godisklubba
20:49 iiantazie röstar på glömmerallt
20:56 godisklubba ändrar röst till Lobelia
20:59 Carrro_lina röstar på godisklubba
21:00 Snurrfian röstar på Artline
21:00 Mistimed röstar på Habina
21:03 LenaH röstar på Habina

Lobelia 3
Godisklubba 3
Habina 3
Mistimed 2
qitis 1
hemlig 1
ferrari 1
Madalitso 1
glömmerallt 1
Artline 1

Edit: korrigerade stavning.

Senast ändrad:
Jag vill ha vin, men jag får inte dricka vin innan jag har tränat. Så jag måste träna. :cry:
Vilket också betyder att jag måste rösta.

Jag vill INGET hellre än att rösta på Hedinn. Alltså. Det vore SÅ SNYGGT om jag hade rätt. EPISKT till och med. Hade levt på det för alltid.
Men det ÄR viktigare att få ut mästertjuven än den onda spionen, som väl inte borde kunna orsaka så mycket skada i ett tidigt skede... Så eftersom jag ändå haaaaaar en (kanske möjligen eventuellt marginellt bättre) teori om mästertjuv också, så landar min röst där idag.

Mistimed röstar på Habina

Då det är min bästa gissning på mästertjuven såhär långt, som förklaras i mitt teoriinlägg #276 och mästertjuven måste ut för att goda ska kunna vinna. Ju förr desto bättre, tänker jag.
Jag är besviken. Den motiveringen hade platsat i HoF. :(

Såg det precis efter jag röstade:p Tycker dock fortfarande det känns misstänkt och ännu mer efter att du ändrade din röst.
Motivera gärna mer. Förstår inte hur du får mig som huvudmisstänkt för att jag la en röst efter personer jag inte fått något som helst grepp om?

Det är väl ändå bättre att rösta på någon man inte fått något grepp om alls, än en person man i alla fall fått sig en eventuell liten aning om?

Och vad misstänker du mig för? Jag förstår inte vad du misstänker mig för, ulv eller tjuv?

Herregud vad vissa fick bråttom vid 21. ;) Nu ska jag läsa varför jag plötsligt har tre röster på mig bara sådär.

Jag tycker det är svårt av flera skäl idag, dels det uppenbara - det har inte hänt så mycket men också att så många är hands-off - dvs de är nya, de är återvändare, de rök tidigt i förra leken osv osv ... :rofl:
Jag håller med om att det är svårt men åtminstonde jag behöver ingen specialbehandling, Tycker du jag är skummast så rösta på du:p

Jag håller med @LenaH att det är trist med motiveringen att man skrivit lite, jag kommer inte ha tid och ork att skriva så värst mycket om jag ska hinna läsa leken. Jag har sträckläst den det tog närmre 1,5 timmar, därav dålig aktivitet.

Ok, here goes:

Jag tror @Habina är leksugen och en aaaaning understimulerad :angel: men till skillnad från förra leken så tycker jag hon anstränger sig för att spruta ur sig inlägg och verkar inte riktigt läsa andras.
Exemplet ovan är ett så den här gången tror jag inte det är en äkta god utan en ulv som försöker ge ett gott intryck.

LenaH röstar på Habina

Jag fattar inte? :confused: Jag försöker förstå hur iiantazie resonerar, eftersom hon är ny. På vilket vis är det att inte riktigt läsa andras inlägg? Jag skriver mycket, precis som i förra leken, för att jag har ett riktigt tangentbord för ovanlighetens skull (jobbdator hemma).

Iofs har jag ingen superviktig roll, men jag tycker ändå det är dumt om jag åker i första DL, bara så du vet.

Jag fattar inte? :confused: Jag försöker förstå hur iiantazie resonerar, eftersom hon är ny. På vilket vis är det att inte riktigt läsa andras inlägg? Jag skriver mycket, precis som i förra leken, för att jag har ett riktigt tangentbord för ovanlighetens skull (jobbdator hemma).

Iofs har jag ingen superviktig roll, men jag tycker ändå det är dumt om jag åker i första DL, bara så du vet.
Jag tyckte det var glasklart vad hon skrev?
Att g-a inte gillade att det letades tjuvar för att hon (enligt iiantazie då) själv vartjuv.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar