Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JagVem f*n är god då?
Men vafan, det trodde jag du skulle haja själv?!?Alltså om jag ska ändra måste nån god säga det, hinner inte hem
Feta!Niyama röstar på bollen
För att samla rösterna
Det är skillnad på en förstaröst och en andraröst.Fast du säger ju att du är fundersam på Bollen för dl 2 och hon röstade på dig, men du ser inget problem med att cirkus röstade på dig? Jag undrar om jag spelade lyan i händerna när jag i princip godförklarade dig? Är det du och Cirkus som sitter i lyan och har hur kul som helst
Jo i och för sig men samtidigt så lägger väl ulvar första röster också...Det är skillnad på en förstaröst och en andraröst.
Men fan jag gick samtidigt och har jordens segaste internet på mobilen pga kass mottagning. Nu hoppas jag att du är god, vilket jag inte litar en sekund påMen vafan, det trodde jag du skulle haja själv?!?
Har ingen aning om ifall det var efter dl, men har skrivit förut att jag har problem att feta på mobilen och dessutom har det diskuterats i två lekar nyligen just att såna ändringar är ok eftersom det inte går att kontrollera exakt tid. Tryckte ändra direkt när jag hade postat för då brukar det av nån anledning gå att markera.Asså fetat efter dl..
Eller dödaÄr alla i lyan nu eller?
FörlåtEller döda
Nä, jag håller på med viktigare saker! Som att lägga upp glass...Är alla i lyan nu eller?
Men motivering i efterhand är det också ok? För då faller ju lite DL-tiden ändå..Har ingen aning om ifall det var efter dl, men har skrivit förut att jag har problem att feta på mobilen och dessutom har det diskuterats i två lekar nyligen just att såna ändringar är ok eftersom det inte går att kontrollera exakt tid. Tryckte ändra direkt när jag hade postat för då brukar det av nån anledning gå att markera.
Ingen aning.Men motivering i efterhand är det också ok? För då faller ju lite DL-tiden ändå..