Ulvlek - Rödluvan och vargarna

bollen__ röstar på cirkus
eftersom hon var drivande mot artline och hon var extremt god, sen tycker jag att hon smugit med och varit godförklarad men utan egentlig anledning.
 
O_o Fast du säger ju att du är fundersam på Bollen för dl 2 och hon röstade på dig, men du ser inget problem med att cirkus röstade på dig? Jag undrar om jag spelade lyan i händerna när jag i princip godförklarade dig? Är det du och Cirkus som sitter i lyan och har hur kul som helst :rage:
Det är skillnad på en förstaröst och en andraröst. :)
 
Asså fetat efter dl..
Har ingen aning om ifall det var efter dl, men har skrivit förut att jag har problem att feta på mobilen och dessutom har det diskuterats i två lekar nyligen just att såna ändringar är ok eftersom det inte går att kontrollera exakt tid. Tryckte ändra direkt när jag hade postat för då brukar det av nån anledning gå att markera.
 
Har ingen aning om ifall det var efter dl, men har skrivit förut att jag har problem att feta på mobilen och dessutom har det diskuterats i två lekar nyligen just att såna ändringar är ok eftersom det inte går att kontrollera exakt tid. Tryckte ändra direkt när jag hade postat för då brukar det av nån anledning gå att markera.
Men motivering i efterhand är det också ok? För då faller ju lite DL-tiden ändå..
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 282
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 459
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 496
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp