Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...Jag förlåter alla som lynchade mig om ni ger mig glass eller vin Choklad går bra också.
Varför? För att jag inte hänger i tråden? Jag har läst lite andra trådar och haft en del funderingar över en del saker. Men det tror jag vi ska ta efter att leken är avslutad.Nu känns det ju ändå som att bollen och snurris är i lyan tycker jag.
Nej pga röstningen.Varför? För att jag inte hänger i tråden? Jag har läst lite andra trådar och haft en del funderingar över en del saker. Men det tror jag vi ska ta efter att leken är avslutad.
Jag kan också ta lite tack! Och jag lynchade inte dig!Jag förlåter alla som lynchade mig om ni ger mig glass eller vin Choklad går bra också.
Ofint av honom att inte tänka på stackars dig som måste vara nykter!Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...
Någon annan som lynchade mig får vara nykter chaufför. Låter rättvist.Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...
Du kan inte alltid heja på ulvarna! Inte konstigt att du får röster i lekar du inte är med iEller hejar på ulvarna.
jag lynchade inte dig med röst i leken iaf kan ha haft kul åt rösterna på dig i lyan dockJag förlåter alla som lynchade mig om ni ger mig glass eller vin Choklad går bra också.
Du kan inte alltid heja på ulvarna! Inte konstigt att du får röster i lekar du inte är med i
Men det var ju ditt fel att jag lynchadesJag kan också ta lite tack! Och jag lynchade inte dig!
Jag skällde på @Sasse inför natt två. Jag vill inte vara ängel i en lek där du är ulv eftersom jag antog att du hittat siarenjag lynchade inte dig med röst i leken iaf kan ha haft kul åt rösterna på dig i lyan dock
tar gärna lite glass
Men det var ju ditt fel att jag lynchades
Jag skällde på @Sasse inför natt två. Jag vill inte vara ängel i en lek där du är ulv eftersom jag antog att du hittat siaren
Jag brukar avvakta tills det ser ut som de vinner innan jag börjar heja.
Men det var ju ditt fel att jag lynchades