Sv: Ulvlek - Robinson Buke
Sista teoriinlägget innan jag får återgå till sängläge. Att köra hem idag har jag släppt vill jag meddela.
Förhoppningsvis för det det goda med sig att jag kan vara aktiv vid DL, men det beror helt på hur jag mår. Igår sov jag som en gris flera timmar på kvällen. Ev lägger jag en tidig säkerhetsröst för att verkligen vara säker på att rösta. Om jag skulle orka vid DL kanske jag ändrar den, beroende på utvecklingen.
Vira och
bumpo2 - har inte skrivit i tråden ännu. Men välkommen/välkommen tillbaka förresten!
Sasse - är väldigt tydlig med att hon OT-röstar. Inget konstigt. Jag funderar ändå lite över valet av Shaggy. Är det inte ganska vanligt att just felläsningar som den Shaggy baserade sin röst på drar många röster, just för att det är något konkret? Kändes lite som om Shaggy kanske därför skulle riskera att sitta löst, varför en röst på henne mycket väl kunde vara första steget i ett drev, trots att motiveringen så tydligt var OT. Var det någon som hängde med där?
Reagerar för övrigt inte direkt på Sasse. Känns neutral.
Hedinn - när jag läser om diskussionen runt Hedinns kommentar (på glömmerallts kommentar) känns den ändå - neutral. Samtidigt skaver själva kommentaren lite. Känns som ett försök att lyfta fokus från det faktum att hon själv strömröstade. Argh, jag vet inte!
Lenis - hänger med hur Lenis menar runt att det kan vara riskabelt att teoria i början. Sedan tror jag inte det säger något om var spelarna står, men det uppfattar jag inte att Lenis menar heller. För övrigt inget märkligt. Iofs, eftersom både Cirkus och Niyama reagerat på en kommentar måste jag se närmare på den och försöka fatta, men det orkar jag inte just nu.
Cirkus - ny spelare (kul!) och jag har därför ingen koll på spelstil etc. Som det väl har framgått hänger jag inte med i motiveringarna kring rösten och vad som var utstickande i Lenis kommentar. Jag avvaktar och hoppas att jag fattar lite senare.
Niyama - känns som vanligt neutral. Den avgörande rösten i det läget kan betyda vad som helst.
glömmerallt - av någon anledning som jag absolut inte kan förklara skaver gårdagens kommentar på tidigt stadium en aning. Om den avvikande rösten på bumpo1 har jag redan skrivit. För övrigt tycker jag inte att något känns konstigt. Äsch, jag vet inte alls var GA står.