Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, jag får ingen bra känsla av sånt. Det är ju väldigt lätt för onda att haka på och risken är ju stor att det blir en god som åker då...
Haha, kärlekspar är en rolig roll va Mammas?
Kan du utveckla resonemanget här? Menar du att Myrten, om hon vore ulv, skulle låta bli att teoria dag ett för att inte dra misstankar till sig? Eller hur kan det vara riskabelt tänker du?
Håller med, jag får ingen bra känsla av sånt. Det är ju väldigt lätt för onda att haka på och risken är ju stor att det blir en god som åker då...
Och därför är det underligt att du "följde strömmen" sas. Jag kan iofs förstå att din röst hamnade där, men ihop med den här kommentaren tycker jag att det är underligt.Jag vet inte hur jag ska rösta. Shaggys teori var ju helknepig även för att vara förstadagsröst men det känns som hon blir ett lätt byte.
bumpo avvaktar fler händelser, kan ibland vara misstänkt men det finns det ju antagligen fler som gör där ute inkl onda.
Myrten är lurig men försöker iaf teoria vilket kan vara riskabelt.
Tycker också den här kommentaren är märklig, eftersom du var med i strömröstandet. Håller med glömmerallt.Håller med, jag får ingen bra känsla av sånt. Det är ju väldigt lätt för onda att haka på och risken är ju stor att det blir en god som åker då...
Jag tycker också strömröstande kan vara misstänkt. Och avvikande röster kan vara misstänkta. Hur man än röstar är det alltså misstänkt, och givetvis är ens egen röst också misstänkt.
Fast du var ju också en av de som strömröstade så nu känns det lite som att du försöker "vända kappan efter vinden" lite.
Kasta sten i glashus..? Det här tyckte jag va lite misstänksamt när det skrivs av den som först lade en andraröst.
Tycker också den här kommentaren är märklig, eftersom du var med i strömröstandet. Håller med glömmerallt.
När jag röstade låg det tre röster, på olika personer. Visst, jag hade kunnat rösta på en fjärde, men när den enda jag kunde peka på gjort något misstänkt i mina ögon redan fått en röst, skulle jag låta bli att rösta på den bara för det? Jag kunde ju omöjligt veta att flera skulle haka på det. Och hade jag röstat på någon annan och alla andra röstat på samma sätt som de gjorde hade jag med största sannolikhet ändrat min röst till Shaggy i slutet för att rädda mig själv.
Alla lär väl hålla med om att det är lite misstänkt med strömröster, och att ulvar med största sannolikhet hakar på såna, ser inte varför det blir mer misstänkt bara för att man sätter ord på det alla tänker? Ja, jag var med och röstade på en som fick strömröster, men med tanke på antalet som gjorde det så lär det ha varit fler goda i det sällskapet.
Nej alla håller inte med, jag motsäger mig tex. att det skulle vara stor sannolikhet att ulvarna hakar på, jag menar det är knappast någon nyhet att man kan bli misstänkt för att strömrösta, sen kan man givetvis snurra hjulet ett varv till och säga att ulvarna strömröstar bara för att folk inte tror de ska göra det osv.
Det är snarare hur strömröster är utformade och när de kommer som är interessant än själva strömröstandet i sig.