Sv: Ulvlek - Robinson Buke
Förresten, en annan sak. Nu vet jag att det jag kommer skriva inte lönar sig egentligen, för ni kommer att vända det mot mig ändå om ni har misstankar om mig
Men om jag nu var ulv - varför i hela friden skulle jag rösta på Shaggy, som enligt din uppgift satt löst? Istället för att låta goda ta hand om saken och ägna någon annan min uppmärksamhet - diskret röst du vet?
Sasse - är väldigt tydlig med att hon OT-röstar. Inget konstigt. Jag funderar ändå lite över valet av Shaggy. Är det inte ganska vanligt att just felläsningar som den Shaggy baserade sin röst på drar många röster, just för att det är något konkret? Kändes lite som om Shaggy kanske därför skulle riskera att sitta löst, varför en röst på henne mycket väl kunde vara första steget i ett drev, trots att motiveringen så tydligt var OT. Var det någon som hängde med där?
Förresten, en annan sak. Nu vet jag att det jag kommer skriva inte lönar sig egentligen, för ni kommer att vända det mot mig ändå om ni har misstankar om mig
Men om jag nu var ulv - varför i hela friden skulle jag rösta på Shaggy, som enligt din uppgift satt löst? Istället för att låta goda ta hand om saken och ägna någon annan min uppmärksamhet - diskret röst du vet?