Du tror inte onda räknade röster och möjliga påverkan på utgången? Sen hade nog de flesta - oavsett sida - koll på det.Lite hur hon ändå bemött misstankarna mot henne samt det där med att ha koll på att goda lyan kan ha avgjort LenaH lynchen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tror inte onda räknade röster och möjliga påverkan på utgången? Sen hade nog de flesta - oavsett sida - koll på det.Lite hur hon ändå bemött misstankarna mot henne samt det där med att ha koll på att goda lyan kan ha avgjort LenaH lynchen?
Ja jo absolut det är inte bara detDu tror inte onda räknade röster och möjliga påverkan på utgången? Sen hade nog de flesta - oavsett sida - koll på det.
Ja jo absolut det är inte bara det
Mer en känsla av att hon bemöter saker och teorier på ett sätt hon inte borde göra om hon vore ond?
Jag har suttit i lyan med Lobelia ett par gånger och tycker inte att hon spelar så som om hon vore i lyan denna gången egentligen .
Men kan som sagt vara tvärlurad- det vore inte första gången!
Du brukar vara betydligt smartare än så. Att du inte ens kan se en möjlighet är det som är tristast. Då blir det än mer pinsamt för dig när du inser att jag är god. Jag kan förstå misstankar men inte att du inte ens kan överväga något annat. Du är som sagt smartare än så, sluta upp med tunnelseendet!!Vadå för tanke?
Lobelia kan jag inte tänka mig är nåt annat än ulv, det passar i mitt pussel när LenaH och Paddington var onda.
Sen har väl inte denna lya spelat som någon lya brukar spela. LenaH har jag inte så bra koll på som ond, men Paddington trodde jag aldrig skulle gå in och "försvara" en ulvkollega på det sättet som skedde med LenaH igår. Det har varit rätt mycket "så borde ju inte ulvar göra" i denna lek tycker jag.
Alltså seriöst, kan du ärligt säga att jag inte försvarat migJag vet inte om jag har varit i lyan med Lobelia nån gång. Däremot minns jag att hon som god brukar försvara sig med näbbar och klor (lite som LenaH i den där leken jag låtsades vara siare du vet), och nu känns hon mycket lugnare.
Jag har ju övervägt flera gånger. Men jag har ju sett ett samband mellan er tre jag skrivit om och när 2 av 3 visat sig vara onda är det klart jag tror att du också är det.Du brukar vara betydligt smartare än så. Att du inte ens kan se en möjlighet är det som är tristast. Då blir det än mer pinsamt för dig när du inser att jag är god. Jag kan förstå misstankar men inte att du inte ens kan överväga något annat. Du är som sagt smartare än så, sluta upp med tunnelseendet!!
Menar du att Paddis skulle rösta på sin lyakompis när det stod mellan 3 personer?
Eller på vilket sätt menar du att Paddis försvarade LenaH?
Fast det där har även jag tagit upp tidigare dagar faktiskt. Att du inte försvarar dig på samma sätt som du brukar, du brukar vara snabb att bemöta misstankar, reda ut eventuella missförstånd och sen vända på steken och korsförhöra den som misstänkt dig. Det har du inte gjort den här leken upplever jag.Alltså seriöst, kan du ärligt säga att jag inte försvarat mig, har du mig på ignore igen så du missar mina inlägg eller?
jag tror att det kan ha andra orsaker än att lobelia är ond justFast det där har även jag tagit upp tidigare dagar faktiskt. Att du inte försvarar dig på samma sätt som du brukar, du brukar vara snabb att bemöta misstankar, reda ut eventuella missförstånd och sen vända på steken och korsförhöra den som misstänkt dig. Det har du inte gjort den här leken upplever jag.
reda ut eventuella missförstånd och sen vända på steken och korsförhöra den som misstänkt dig
jag tror att det kan ha andra orsaker än att lobelia är ond just
Sedan så vill jag inte totalt godförklara Lobelia heller så det inte blir några missförstånd på det .
Men är inte övertygad om att Lobelia är ond faktiskt
Jag orkar inte försvara mig mot 511 misstankar av samma slag. Allt bottnar i ett inlägg. Det har jag bemött till leda. Jag tröttnade på det efter 10-20 inlägg, det finns inte mer att säga om det. Förutom det att jag inte kan spela på heltid och helt enkelt inte har tid.Fast det där har även jag tagit upp tidigare dagar faktiskt. Att du inte försvarar dig på samma sätt som du brukar, du brukar vara snabb att bemöta misstankar, reda ut eventuella missförstånd och sen vända på steken och korsförhöra den som misstänkt dig. Det har du inte gjort den här leken upplever jag.
För att förtydliga: Vad tror du det är som kan ha andra orsaker än att hon är ond? Att hon inte försvarar sig som hon brukar som god?jag tror att det kan ha andra orsaker än att lobelia är ond just
Sedan så vill jag inte totalt godförklara Lobelia heller så det inte blir några missförstånd på det .
Men är inte övertygad om att Lobelia är ond faktiskt
Fast nej, mina misstankar mot dig bottnar inte i ett inlägg, om det var det du menade? De startade efter första DL men sen har det fyllts på, och även med sånt som inte du gjort utan Paddington och LenaH gjort som pekar på dig.Allt bottnar i ett inlägg.
Min misstanke kring det inlägget byggde ju bl.a. på att jag tyckte du förvridit sannolikhetsläran när du inte tog upp att det ändå är lättare att hitta ulvar i en mindre urvalsgrupp än i en större även om oddsen i den större gruppen vore något sämre statistiskt sett. Om du har bemött den misstanken med mer än att klockan var halv tolv så får du gärna förtydliga/citera för det har jag i så fall missatJag orkar inte försvara mig mot 511 misstankar av samma slag. Allt bottnar i ett inlägg. Det har jag bemött till leda. Jag tröttnade på det efter 10-20 inlägg, det finns inte mer att säga om det. Förutom det att jag inte kan spela på heltid och helt enkelt inte har tid.
Det är när jag hittar någon inkonsekvens som jag jagat folk på det vis du beskriver. En del har tagit illa upp och därför kommer jag inte att göra det. Jag lär inte göra det igen.
hon har själv skrivit det i inlägget innanFör att förtydliga: Vad tror du det är som kan ha andra orsaker än att hon är ond? Att hon inte försvarar sig som hon brukar som god?![]()
Det är när jag hittar någon inkonsekvens som jag jagat folk på det vis du beskriver. En del har tagit illa upp och därför kommer jag inte att göra det. Jag lär inte göra det igen.
Då förstår jag vad du syftade påhon har själv skrivit det i inlägget innan
Det är inte info som finns i leken och inte ens har med denna leken att göra - så har inte velat ta upp det - men när hon själv skriver det så hoppas jag det är ok @Lobelia ?![]()