Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Fast nej, mina misstankar mot dig bottnar inte i ett inlägg, om det var det du menade? De startade efter första DL men sen har det fyllts på, och även med sånt som inte du gjort utan Paddington och LenaH gjort som pekar på dig.
samtidigt så är det ju lite det som får mig att tveka ändå?
Liksom visst Paddis och LH gjorde ju som ulvar "inte borde"
det vore ju närmast sanslöst om 3 ulvar gjort det? eller? O_o
min tanke här är ju att de passat på att få det att verka som att Lobelia skulle vara ond?
Eller så ÄR de helt huvudlösa i lyan denna gången?:idea::p Värre än vad jag skulle vara - indeed!:cool:

Fast nej, mina misstankar mot dig bottnar inte i ett inlägg, om det var det du menade? De startade efter första DL men sen har det fyllts på, och även med sånt som inte du gjort utan Paddington och LenaH gjort som pekar på dig.
Så du tänker rösta på den lyan vill att du ska rösta på. Det är åtminstone det du skriver här? Är du inte smartare än så?

Lånar Qs fina lista :)

Idahoe röstar på Killaloe-Lobelia-LenaH-Paddington
Det är ju jag :)

Hedinn röstar på Ferrari-Q-LenaH-Paddington
Lade förstarösten på LenaH igår vilket talar till hennes fördel. Verkar gräva och leta onda. Åt det godare hållet.

Killaloe röstar på Idahoe-cirkus-Lobelia-Lobelia
Jag tro inte LenaH och Paddington hade "förföljt" en kollega på det viset så jag tror att hon är god.

quarter4ever röstar på Paddington-bollen-LenaH-Paddington
Baserat på hennes röststatistik framförallt vid lynch 1 skulle jag vilja hålla henne åt det något godare hållet.

Lobelia röstar på Cirkus-bollen-Killaloe-LenaH-Paddington
Se mitt inlägg #1009. Jag tror att hon är ond.

mirtai röstar på Snurrfian-bollen-Lobelia-Paddington
Var rätt tveksam mot Mirtai igår eftersom hon legat väldigt lågt. Lite har hon väl kommit igång, men fortfarande en jag vill hålla ett öga på. Om det är två ulvar kvar vilket jag tror så skulle jag gissa på att hon är den andra. Eller möjligen fio...

Niyama röstar på LenaH-Paddington-Lobelia-LenaH-Lobelia-Lobelia
Med tanke på att hon skrivit vettiga tankar och dessutom varit drivande mot både Paddington och LenaH (och Lobelia som jag tror är ond) så tror jag Niyama är god.

fio röstar missar(Idahoe)- Cirkus-Lobelia-Paddington
Jag var lite tveksam mot fio i början, men tycker att hon senaste dygnet har blivit mer med i leken och aktivt letande efter onda. Litet frågetecken kring fokuset på att goda måste samla sina röster idag när det troligast var 3 ulvar kvar på 9 spelare, men på det stora hela neutral, möjligen åt det godare hållet.

Så sammanfattningsvis, troligast är att det är 1 eller 2 ulvar kvar. Min huvudmisstänkta är Lobelia.
Om det är två kvar så tror jag Mirtai kan vara den andra. Lite baserat på en känslan att hon glider med i smyg, vilket kan bero på lite lägre aktivitet, lite baserat på uteslutningsmetoden.
Möjligen kan fio vara den andra men jag tror snarare på Mirtai.

Lånar Qs fina lista :)

Idahoe röstar på Killaloe-Lobelia-LenaH-Paddington
Det är ju jag :)

Hedinn röstar på Ferrari-Q-LenaH-Paddington
Lade förstarösten på LenaH igår vilket talar till hennes fördel. Verkar gräva och leta onda. Åt det godare hållet.

Killaloe röstar på Idahoe-cirkus-Lobelia-Lobelia
Jag tro inte LenaH och Paddington hade "förföljt" en kollega på det viset så jag tror att hon är god.

quarter4ever röstar på Paddington-bollen-LenaH-Paddington
Baserat på hennes röststatistik framförallt vid lynch 1 skulle jag vilja hålla henne åt det något godare hållet.

Lobelia röstar på Cirkus-bollen-Killaloe-LenaH-Paddington
Se mitt inlägg #1009. Jag tror att hon är ond.

mirtai röstar på Snurrfian-bollen-Lobelia-Paddington
Var rätt tveksam mot Mirtai igår eftersom hon legat väldigt lågt. Lite har hon väl kommit igång, men fortfarande en jag vill hålla ett öga på. Om det är två ulvar kvar vilket jag tror så skulle jag gissa på att hon är den andra. Eller möjligen fio...

Niyama röstar på LenaH-Paddington-Lobelia-LenaH-Lobelia-Lobelia
Med tanke på att hon skrivit vettiga tankar och dessutom varit drivande mot både Paddington och LenaH (och Lobelia som jag tror är ond) så tror jag Niyama är god.

fio röstar missar(Idahoe)- Cirkus-Lobelia-Paddington
Jag var lite tveksam mot fio i början, men tycker att hon senaste dygnet har blivit mer med i leken och aktivt letande efter onda. Litet frågetecken kring fokuset på att goda måste samla sina röster idag när det troligast var 3 ulvar kvar på 9 spelare, men på det stora hela neutral, möjligen åt det godare hållet.

Så sammanfattningsvis, troligast är att det är 1 eller 2 ulvar kvar. Min huvudmisstänkta är Lobelia.
Om det är två kvar så tror jag Mirtai kan vara den andra. Lite baserat på en känslan att hon glider med i smyg, vilket kan bero på lite lägre aktivitet, lite baserat på uteslutningsmetoden.
Möjligen kan fio vara den andra men jag tror snarare på Mirtai.

Jag vill gärna att du och @Hedinn ska vara goda, men jag vet inte. Blir också lite orolig över Q nu när hon börjar försvara Lobelia. Annars håller jag med om det du skriver här.

Blir också lite orolig över Q nu när hon börjar försvara Lobelia.
alltså OM Lobelia skulle vara ulv så hade jag i detta läget som ulvkollega INTE försvarat henne - jag hade snarare inte velat skriva vare sig bu eller bä om henne - alternativt velat lyncha henne för att få alibi ( ffa som de andra två var de med skills som lynchats hittills)
Men visst tror du att jag är ond som vet att Lobelia är god så skulle det vara fullt möjligt att jag försvarar henne :);) för att få henne att lita på mig sas

Nu ska jag sova och om jag överlever natten så kommer jag inte in i leken förrän på kvällen då jag har date imorgon på fm, ska sedan jobba till 12-17 och sen kommer barnen till mig - Men tror jag har skrivit pretty much det jag hade på hjärtat igår och idag :)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka