det får man tro men jag tycker man kan bortse från att hon inte varit så "på" som vanligtDå förstår jag vad du syftade på
Jag tror dock fortfarande att hon är ond![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det får man tro men jag tycker man kan bortse från att hon inte varit så "på" som vanligtDå förstår jag vad du syftade på
Jag tror dock fortfarande att hon är ond![]()
Okej, men röstningen kvarstår ju ändå.det får man tro men jag tycker man kan bortse från att hon inte varit så "på" som vanligt![]()
Jag prickade två ulvar dag ettLenaH först, bytte till Paddington.
Ja absolut!Okej, men röstningen kvarstår ju ändå.
snyggt !Filåt - men jag vill också malla mig - jag prickade två ulvar i de enda lyncher jag var med!
Och det var vi tvungna att straffa dig för!Filåt - men jag vill också malla mig - jag prickade två ulvar i de enda lyncher jag var med!
samtidigt så är det ju lite det som får mig att tveka ändå?Fast nej, mina misstankar mot dig bottnar inte i ett inlägg, om det var det du menade? De startade efter första DL men sen har det fyllts på, och även med sånt som inte du gjort utan Paddington och LenaH gjort som pekar på dig.
Och det var vi tvungna att straffa dig för!
![]()
Välhängd och mör var du!Jag tror jag smakade sämre än vad ni hoppats på![]()
Så du tänker rösta på den lyan vill att du ska rösta på. Det är åtminstone det du skriver här? Är du inte smartare än så?Fast nej, mina misstankar mot dig bottnar inte i ett inlägg, om det var det du menade? De startade efter första DL men sen har det fyllts på, och även med sånt som inte du gjort utan Paddington och LenaH gjort som pekar på dig.
snarare var det nog jag som missat det då hon lånade min listaDu glömde göra mig grööön @Idahoe
Sorry! Skyller dock allt på @quarter4ever jag lånade hennes röstlista!Du glömde göra mig grööön @Idahoe
Jag å min sida funderar mer över fios lite oväntade vilja att hålla Mirtai god jagMöjligen kan fio vara den andra men jag tror snarare på Mirtai.
jag har redan tillstått att jag är den att skälla påSorry! Skyller dock allt på @quarter4ever jag lånade hennes röstlista!![]()
Så du tänker rösta på den lyan vill att du ska rösta på. Det är åtminstone det du skriver här? Är du inte smartare än så?
Lånar Qs fina lista
Idahoe röstar på Killaloe-Lobelia-LenaH-Paddington
Det är ju jag
Hedinn röstar på Ferrari-Q-LenaH-Paddington
Lade förstarösten på LenaH igår vilket talar till hennes fördel. Verkar gräva och leta onda. Åt det godare hållet.
Killaloe röstar på Idahoe-cirkus-Lobelia-Lobelia
Jag tro inte LenaH och Paddington hade "förföljt" en kollega på det viset så jag tror att hon är god.
quarter4ever röstar på Paddington-bollen-LenaH-Paddington
Baserat på hennes röststatistik framförallt vid lynch 1 skulle jag vilja hålla henne åt det något godare hållet.
Lobelia röstar på Cirkus-bollen-Killaloe-LenaH-Paddington
Se mitt inlägg #1009. Jag tror att hon är ond.
mirtai röstar på Snurrfian-bollen-Lobelia-Paddington
Var rätt tveksam mot Mirtai igår eftersom hon legat väldigt lågt. Lite har hon väl kommit igång, men fortfarande en jag vill hålla ett öga på. Om det är två ulvar kvar vilket jag tror så skulle jag gissa på att hon är den andra. Eller möjligen fio...
Niyama röstar på LenaH-Paddington-Lobelia-LenaH-Lobelia-Lobelia
Med tanke på att hon skrivit vettiga tankar och dessutom varit drivande mot både Paddington och LenaH (och Lobelia som jag tror är ond) så tror jag Niyama är god.
fio röstar missar(Idahoe)- Cirkus-Lobelia-Paddington
Jag var lite tveksam mot fio i början, men tycker att hon senaste dygnet har blivit mer med i leken och aktivt letande efter onda. Litet frågetecken kring fokuset på att goda måste samla sina röster idag när det troligast var 3 ulvar kvar på 9 spelare, men på det stora hela neutral, möjligen åt det godare hållet.
Så sammanfattningsvis, troligast är att det är 1 eller 2 ulvar kvar. Min huvudmisstänkta är Lobelia.
Om det är två kvar så tror jag Mirtai kan vara den andra. Lite baserat på en känslan att hon glider med i smyg, vilket kan bero på lite lägre aktivitet, lite baserat på uteslutningsmetoden.
Möjligen kan fio vara den andra men jag tror snarare på Mirtai.
alltså OM Lobelia skulle vara ulv så hade jag i detta läget som ulvkollega INTE försvarat henne - jag hade snarare inte velat skriva vare sig bu eller bä om henne - alternativt velat lyncha henne för att få alibi ( ffa som de andra två var de med skills som lynchats hittills)Blir också lite orolig över Q nu när hon börjar försvara Lobelia.