Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Okej så Mirtai var inte ond.
Då är frågan om det faktiskt bara är en ulv kvar ändå? Jag tror tyvärr det är att hoppas på för mycket, då det rimligaste vore 4 ulvar från början.

Då kommer frågan vem av er som har lyckats lura mig så duktigt? :nailbiting:

Jag funderar på om det går att utläsa något mer från röstlistorna? Min gissning är att Paolo/Paddan använde sin förmåga tidigare än igår. Hon verkade ha ont om tid och vara lite uppgiven igår som att hon räknade med att åka. Jag tror hennes röst på killaloe var för att inte lämna några nya spår för oss att följa.
Kan Paddis ha använt son förmåga redan dag 1 när hon var i riskzonen för att åka?

Goda lyan hade väl två röster dessutom, kan de ha använt dem tro?
Och så röstfifflaren också.
Pust, det är ju jättesvårt att läsa ut något när det finns så många dolda fiffel. Får fundera vidare.
Under tiden är fortfarande Lobelia min huvudmisstänkta. Och om inget mer misstänkt händer så kommer jag rösta på henne ikväll

Här har det ju inte hänt så mycket precis!:D
tacksamt när en annan inte hunnit vara inne idag och delta;)
Det är främst tre jag skulle vilja se lite mera av och det är @fio och @Lobelia och @Killaloe
ni andra har ju redan redovisat vart ni står- själv tycker jag att jag gjort det under hela gårdagen både innan och efter lynch och har inte ändrat åsikt sedan dess fram till nu
Men om någon vill fråga mig om något så är det bara att göra det :)

Känner lite som W, jag har inte så mycket mer att tillföra just nu. Tänkte gå igenom framför allt röstningarna en gång till (skriver om jag undrar eller kommer fram till nåt nytt, annars gör jag det "tyst"). Vill mest se mer av några andra.

Alltså, jag har inte så mycket nytt att komma med. Att Mirtai blev käk känd inte som att det förändrar så jättemycket ändå - iaf inte något som får mig att ändra så mycket angående vad jag tror om de olika rollerna.

Möjligtvis att valet föll på Mirtai för att få en röst mindre som vill rösta på Lobelia? Men nä, jag tror inte det säger så mycket iom att Mirtai inte varit så högt på så mångas listor över potentiellt onda.

Goda lyan hade väl två röster dessutom, kan de ha använt dem tro?
Jag tror definitivt att det var fler saker inblandade i lunchen där Lena åkte, så min gissning är att goda lyan iaf varit inblandade där?

Jag ser tex inte någon anledning att de skulle använda någon av sina röster för att få ut Paddi? För den utgången var ju ganska så given ändå och dolda röster skulle väl inte direkt påverka. Möjligt att det även hände något i bakgrunden när Bollen lynchades men det känns också mer oklart?

Möjligtvis att valet föll på Mirtai för att få en röst mindre som vill rösta på Lobelia? Men nä, jag tror inte det säger så mycket iom att Mirtai inte varit så högt på så mångas listor över potentiellt onda.

Jag tror de mest satsade på lyckat käk, och Mirtai var ju ändå något misstänkt.

Här har det ju inte hänt så mycket precis!:D
tacksamt när en annan inte hunnit vara inne idag och delta;)
Det är främst tre jag skulle vilja se lite mera av och det är @fio och @Lobelia och @Killaloe
ni andra har ju redan redovisat vart ni står- själv tycker jag att jag gjort det under hela gårdagen både innan och efter lynch och har inte ändrat åsikt sedan dess fram till nu
Men om någon vill fråga mig om något så är det bara att göra det :)

Vart vi står? Jag har ju misstänkt Lobelia från och till från dag 1 , det är ju ingen direkt hemlighet . Helt ärligt hade jag hoppats på att leken redan var slut för jag har verkligen ingen tid att leka när jag jobbar.

Ja jag vet faktiskt inte vart du står för du har ändrat dig fram och tillbaka och nu hade du fel om Mirtai oxå ;)

Jag tänker en ulv i taget och min huvudmisstänkte är ju Lobelia och sen möjligtvis Hedinn bara genom uteslutningsmetoden. Men hey vemsomhelst här kan ju luras big time så jag litar inte på någon känner jag.

Vart vi står? Jag har ju misstänkt Lobelia från och till från dag 1 , det är ju ingen direkt hemlighet . Helt ärligt hade jag hoppats på att leken redan var slut för jag har verkligen ingen tid att leka när jag jobbar.

Ja jag vet faktiskt inte vart du står för du har ändrat dig fram och tillbaka och nu hade du fel om Mirtai oxå ;)

Jag tänker en ulv i taget och min huvudmisstänkte är ju Lobelia och sen möjligtvis Hedinn bara genom uteslutningsmetoden. Men hey vemsomhelst här kan ju luras big time så jag litar inte på någon känner jag.
Jag vet att jag frågade dig igår (tror jag iaf att jag gjorde?) Varför du helt plötsligt ville hålla MIrtai som troligt god? För det gick ju lite stick i stäv med vad flera andra trodde fram till hon käkades?
Jag känner att jag vill veta mer om det :)
Jag är mao lite misstänksam mot dig - för det kändes som att du VISSTE att hon var god helt enkelt?

Jag vet att jag frågade dig igår (tror jag iaf att jag gjorde?) Varför du helt plötsligt ville hålla MIrtai som troligt god? För det gick ju lite stick i stäv med vad flera andra trodde fram till hon käkades?
Jag känner att jag vill veta mer om det :)
Jag är mao lite misstänksam mot dig - för det kändes som att du VISSTE att hon var god helt enkelt?

Jag skrev att hon hade inte gjort något som var misstänkt eller som stack ut och jag har gjort misstaget att rösta ut henne tidigare när hon spelat på samma sätt och då har hon alltid varit god. Därav så hade jag inga som helst misstankar mot Mirtai som oxå visade sig vara korrekt. Och helt plötsligt var det inte för jag skrev för flera dagar sedan att jag inte misstänkte Mirtai just på dessa grunder. (hennes spelsätt)

Det är detta helt enkelt
Jag tycker att det var ganska enkelt svarat för att vilja INTE misstänka någon ändå?
Men det kanske bara är jag som är lite spooky bara ?
Ja givetvis kan dom ha det, har jag väl inte sagt något om? Men Mirtai är inte alls på min lista över att vara i lyan faktiskt.

Jag hittar inget som jag tycker är misstänkt med henne har jag redan svarat.

varför då? är min spontana fråga?

För hon har inte skrivit eller gjort något som är misstänkt helt enkelt. Jag säger inte att hon ÄR god , jag säger bara att hon inte finns på min lista fram till det som hänt hittills.

Då blir det än mer pinsamt för dig när du inser att jag är god.
Tänkte kommentera detta igår men glömde. Nej, har jag fel så blir det inte pinsamt för mig. Jag är knappast ensam om att ha haft fel i ulvlekar och vanligtvis är jag totalt värdelös på att vara god så det är mer regel än undantag för mig.

Jag skrev att hon hade inte gjort något som var misstänkt eller som stack ut och jag har gjort misstaget att rösta ut henne tidigare när hon spelat på samma sätt och då har hon alltid varit god. Därav så hade jag inga som helst misstankar mot Mirtai som oxå visade sig vara korrekt. Och helt plötsligt var det inte för jag skrev för flera dagar sedan att jag inte misstänkte Mirtai just på dessa grunder. (hennes spelsätt)
Ok ja jo så kan det absolut vara
Ville bara få ett mer uttömmande svar av dig :)

Jag tror de mest satsade på lyckat käk, och Mirtai var ju ändå något misstänkt.
Fast borde de inte vilja behålla de som är misstänkta? för att kunna styra lynchen ditåt?
Iofs kanske de ville kunna käka nån god som de trodde inte var skyddad :idea:
och kanske för att få de som misstänkte Mirtai lite misstänkta också?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4