Bollen__ - Måste totalt ignorera alla media då hon enbart känner till såpan Big Brother. Det säger en del om hennes liv men mycket lite om eventuell ulvighet
Cirkus - Vill vara en fluga på väggen i Bonde söker fru, En liten privat tolkning av "Om du skulle varit med i en dokusåpa- vilken hade du valt och varför? (Även nedlagda är helt ok!)". Deltaga som en fluga.
Cirkus sågar även en teori om vinkning med motivering (mycket korrekt) att det inte finns någon att vinka till.
Snurrfian - Föredrar Farmen liksom jag själv, och av samma skäl. Står man inte ut med sällskapet kan man jobba. I nästa inlägg vill hon vara med i Amazing race, den har jag aldrig hört om. Ulvigast hittills, att välja två såpor och inte en.
fio - Väljer Robinson, tillsammans med sitt alterego. Känner inte till Tjockholmen (kan möjligen indikera något men hennes vikt och/eller mängden tv-tittande men inte om ulvighet.
Hedinn - är ytterligare en ulvig typ som verkar tro att man ska välja två såpor. Paradise Hotel semester eller Villa Medusa.
Hon röstar på Ferrari för att Ferrari är rädd för förvirring. Och kan tänka sig emigrera för att bli prinsessa.
Mirtai - Vill vara någonstans där det iaf är varmt och skönt, en av de första säsongerna av Robinson eller Villa Medusa? Funderar också på USA-versionen av Biggest Looser för träning och bantning men finner det ohälsosamt. Blir sedan medbjuden till Tjockholmen och verkar tacka ja. # såpor känns ännu ulvigare.
Tycker Idahoe är misstänkt för hon vill att andra ska göra något misstänkt. Håller med Paddis i när det gäller tolkningen av att inte få se roller utan bara om man är ond eller god i en roll då det inte finns onda utanför lyan.
Vågar sig inte på att påstå att "en gång ond alltid ond" av förklarliga skäl
Ferrari - verkar ha än mindre "allmänbildning än bollen, kommer inte på en enda såpa och behöver googla. Ont om självförtrende är det inte sedan då hon är snygg och satsar på Top Modell (är man ett lyxåk så är man

)
Har sedan lite frågor om rollen "dramatiska" men besvarar dem själv. Beklagar bristen på spion. Kan inte skilja på Idahoe och Killaloe, tror på 4 onda och tar hand om ledsen bebis .
Få se om jag hinner fler i kvälll..