Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Då tycker jag det är mer misstänkt att @Idahoe vill att vi andra ska göra något misstänkt! Är det för att hon sitter i lyan och vet vilka som är onda och därmed har svårt att hitta på teorier? ;)
Det är en intressant tanke alltså, men tror du verkligen hon är ond igen?! :eek: :D
Eller är hon alltid ond kanske? :D

Jag tycker nog ändå att temat kan vara värt att uppmärksamma! Jag menar, vi är i en dokusåpa för att bli kända och så är det många som inte har koll på dokusåpor :eek: Är inte det misstänkt? Jag tänker att en ju behöver ha koll på hur en ska utmärka sig på bästa sätt för att kunna bli en riktig kändis! :D
Ska vi i så fall tänka att ditt första inlägg verkar hinta om en av goda specialrollerna, som inte har någon anledning att försöka outa sig, så att du därför borde vara ond som försöker hinta att du är god? :D

Då tycker jag det är mer misstänkt att @Idahoe vill att vi andra ska göra något misstänkt! Är det för att hon sitter i lyan och vet vilka som är onda och därmed har svårt att hitta på teorier? ;)
Eller så kan det ha at göra med att det inte finns särskilt mycket att gå på och jag måste rösta snart? ;)

Ska vi i så fall tänka att ditt första inlägg verkar hinta om en av goda specialrollerna, som inte har någon anledning att försöka outa sig, så att du därför borde vara ond som försöker hinta att du är god? :D
Det var sannerligen en långsökt tanke :D ;) Varför skulle jag eller någon hinta innan DL1 liksom?

Nä, då känns det mer misstänkt att du tillskriver mig en hint som jag inte ens själv visste att jag gjorde ;)

Eftersom jag fått frågan; att det står i reglerna att man inte får BOPa är för att jag klippte in dem från mina gamla dokument. I forntiden när vi dinosaurier spelade (host host :angel:) så kunde man nämligen BOPa rakt av och det var ju rätt trist.. Så därför står det med. Att det blir mer eller mindre förklädda BOPar av och till i DL1 har jag förståelse för. Men mer eller mindre fantasifulla teorier uppmuntras alltid ;)

Dags för mig att rösta då. Det finns ju sååå mycket att gå på såhär dags alltså! Ligger alla vid poolen och dricker drinkar eller? :cautious:
Men, LL uppmuntrade till fantasifulla teorier, så here we go! :p

@Killaloe skriver i sitt första inlägg på ett sätt som verkar hinta om en av de goda specialrollerna.
Denna goda roll borde inte ha någon anledning att försöka outa sig, i synnerhet inte innan första DL.
Alltså måste Killaloe vara en ulv som försöker "hinta utan att hinta" om att hon är god genom att skriva på ett sätt som påminner om en av de goda rollerna. :D

Idahoe röstar på Killaloe

Fantasifulla teorier var det ja :p Nu ska jag på dubbelmöte, lär komma hem runt DL, kanske hinner in innan men det är tveksamt. Drick inte för många drinkar under tiden nu! :D

Dags för mig att rösta då. Det finns ju sååå mycket att gå på såhär dags alltså! Ligger alla vid poolen och dricker drinkar eller? :cautious:

@Killaloe skriver i sitt första inlägg på ett sätt som verkar hinta om en av de goda specialrollerna.
Denna goda roll borde inte ha någon anledning att försöka outa sig, i synnerhet inte innan första DL.
Alltså måste Killaloe vara en ulv som försöker "hinta utan att hinta" om att hon är god genom att skriva på ett sätt som påminner om en av de goda rollerna. :D

Fantasifulla teorier var det ja :p Nu ska jag på dubbelmöte, lär komma hem runt DL, kanske hinner in innan men det är tveksamt. Drick inte för många drinkar under tiden nu! :D
Insåg att jag glömde citera det berömda första inlägget. Here goes! :p
Party alltså! :banana:

@Killaloe jag trodde du skämtade när du skrev Tjockholmen :confused:
Det finns alltså på riktigt en dokusåpa som heter så :o

Iallafall blev jag precis inbeodrad på jobbet i natt (goa pengar) så jag har ont om tid eftersom jag måste till stallet nu! Bara så ni vet...

Haha men förföljer du mig?! :eek:
Jag anar ett mönster här alltså, sen förra leken där du spred misstankar mot mig när du var ond. :D

Jag tycker nog att det känns lite väl långsökt att jag redan första DL skulle vilja hinta om min roll trots att det inte slulle gynna mig det minsta i det här fallet. Det finns inga onda roller utanför lyan som slulle vilja hinta till en lya och som god är det ju helt genomkorkat att hinta innan första DL och därigenom göra sig till ett enkelt byte. Näe, jag tror du försöker hitta någon som är lätt att lägga en röst på och det faktum att du, som @Mirtai så vänligt påpekade, behövde hjälp med att hitta teorier känns inte alls bra för mig.

Det faktum att du verkar ha snöat in på mig känns inte heller särskilt bra och att du bara avfärdar mina tankar om varför det är orimligt att jag, genom en dansande banan, skulle försöka hinta om min roll med att det är vanligt förekommande tycker jag är tråkigt. Det blir så väldigt väldigt enkelspårigt och det finns ju trots allt fler personer som har skrivit i tråden att fundera över och dra ansurda långsökta teorier kring ;)

Haha men förföljer du mig?! :eek:
Jag anar ett mönster här alltså, sen förra leken där du spred misstankar mot mig när du var ond. :D

Jag tycker nog att det känns lite väl långsökt att jag redan första DL skulle vilja hinta om min roll trots att det inte slulle gynna mig det minsta i det här fallet. Det finns inga onda roller utanför lyan som slulle vilja hinta till en lya och som god är det ju helt genomkorkat att hinta innan första DL och därigenom göra sig till ett enkelt byte. Näe, jag tror du försöker hitta någon som är lätt att lägga en röst på och det faktum att du, som @Mirtai så vänligt påpekade, behövde hjälp med att hitta teorier känns inte alls bra för mig.

Det faktum att du verkar ha snöat in på mig känns inte heller särskilt bra och att du bara avfärdar mina tankar om varför det är orimligt att jag, genom en dansande banan, skulle försöka hinta om min roll med att det är vanligt förekommande tycker jag är tråkigt. Det blir så väldigt väldigt enkelspårigt och det finns ju trots allt fler personer som har skrivit i tråden att fundera över och dra ansurda långsökta teorier kring ;)
Jupp! Jag förföljer dig! Attans, du kom på mig! :D

(Jag funderade på att rösta på Lobelia som ville vara med i Farmen... :angel: )

En bunt tjockisar på en holme eller vad handlade det om?
Citat från Wiki
Tjockholmen var en svensk dokusåpasom sändes i två säsonger, 2003 och 2004, på Kanal 5. Serien kretsade kring fem överviktiga som med hjälp av dels utbildade läkare, dietister, tränare och terapeuter, dels personliga stödpersoner går ner i vikt. Serien spelades in på en ö norr om Stockholmoch skilde sig från många andra dokusåpor genom att inte innehålla något utröstningsmoment, utan att fokusera på framgångarna i hela gruppen.

Så förutom att exploatera personers fetma tycker jag ändå att set är ett relativt trevligt program i jämförelse med andra som bara bygger på att visa människors svagheter generellt :)

(Jag funderade på att rösta på Lobelia som ville vara med i Farmen... :angel: )
Det tycker jag är en helt legitim och rimlig anledning! Betydligt mer av ett hintande, om vi nu ska utgå från att någon nu skulle vilja det :D ;)

Men jag tycker också att det är konstigt att du bara reagerade på @Lobelia och inte @Snurrfian ?
Det känns verkligen som selektivt läsande här...

Det tycker jag är en helt legitim och rimlig anledning! Betydligt mer av ett hintande, om vi nu ska utgå från att någon nu skulle vilja det :D ;)

Men jag tycker också att det är konstigt att du bara reagerade på @Lobelia och inte @Snurrfian ?
Det känns verkligen som selektivt läsande här...
Fast at rösta på snurr, som var den andra som uttryckte önskan om att få vara på farmen, istället för den första som gjorde det känns ju lite märkligt kanske?

Nu börjar mitt möte så nu försvinner jag på riktigt

Fast at rösta på snurr, som var den andra som uttryckte önskan om att få vara på farmen, istället för den första som gjorde det känns ju lite märkligt kanske?

Nu börjar mitt möte så nu försvinner jag på riktigt
Ja men om det är anledningen till att överväga en röst på @Lobelia så saknade jag definitiv en reflektion kring @Snurrfian just för att båda uttryckt samma sak. Så att du inte nämner Snurris är det som jag reagerat på.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 471
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 185
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 798
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 336
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka