Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde jag
*kl*
Jag kollade på listan på wikipedia och det fanns en som heter "Miljonärerna", låter som man har eller kan vinna några miljoner och det hade varit schyst, då därför väljer jag det.
Orkade inteMan kan klicka på respektive program så får man veta vad det går ut på
Startfråga!!
För att få igång leken lite..
Om du skulle varit med i en dokusåpa- vilken hade du valt och varför? (Även nedlagda är helt ok!)
(Alla PM ska vara ute- har du inte fått så skriv till mig!)
Jag fattar ju vilka dom normala rollerna är, men den dramatiska? Tolkar jag rätt i att det egentligen är en typ bybo då den inte har några egentliga krafter. Utan bara när denne dör så får en annan (god?) spelare reda på r bokstav ur namnet på en ond? Gäller det både vid lynch och käk? @Lenis
Oh jag hade velat vara med i massor av doku-såpor, det är skitsvårt att välja.Startfråga!!
Om du skulle varit med i en dokusåpa- vilken hade du valt och varför? (Även nedlagda är helt ok!)
Oh jag hade velat vara med i massor av doku-såpor, det är skitsvårt att välja.
Men; första säsongen av Paradise hade varit amazing att få vara med i - tänk att få hänga med Olinda och prinsessan Sofia Där är väl problemet att jag helst bara hade legat i poolen och läst
Alternativ två är Tjockholmen jag skulle definitivt behöva det, samt att jag gillar att dom tagit bort momentet utröstning Nackdelen där är att behöva visa ut sig från sin tjockaste sida.
Tredje alternativet är Bachelorette så jag kan gå på dejter med snygga snubbar utan att behöva betala för det nackdelen är att jag är monogam och har sambo som jag helst inte vill byta ut så det skulle kännas lite märkligt att hänga med andra på tv.
Fjärde alternativet är Top Model för att de får göra så helt fantastiska fotosessions! Älskade ffa säsong 6 när det fotades ute i djungeln med elefanter! Hade jag fått till en bild hälften så bra som Danielle hade jag varit överlycklig. Nackdelen är att jag AVSKYR att vara med på bild
Så summa sumarum, jag tror ändå att Tjockholmen hade varit rätt ställe för mig
Fördelen med svart bälte i prokastinering, svårt att sova och mycket ledig tid på dagarna Det går liksom så många "bra" program som repriser både på dagar och nätterVilka dokusåpakunskaper!
Tror det är tur för dig att det inte finns nån ond utanför lyan denna lekJag har hittat hit och som svar på vilken dokusåpa jag skulle vilja vara med i så säger jag nog farmen, även om det i den här leken känns en aning vanskligt att säga det.
En fråga till @Lenis vad är det för rad goda lyan får skicka? Du skrev att de inte får tillgång till spioninfon, väljer de att en rad därifrån ska skickas ändå eller får de skriva en egen rad av nåt slag?God lya - när man som god dött kan man gå vidare till den goda lyan där man får diskutera fritt och kan skicka en rad till partydjuret eller lägga en röst vid lynch. (Får ej användas vid avgörande lynch, får användas max 2 ggr.)
Vad ni krånglar till det för mig1. Paddington
2. Idahoe
3. LenaH
4. Mirtai
5. quarter4ever
6. Hedinn
6. Lobelia
7. Snurrfian
8. Niyama
9. Killaloe
10. bollen__
11. Ferrari
12. fio
13. cirkus
Alltså, det kan ju vara rätt underhållande att titta på dokusåpor ibland när man inte har nåt bättre för sig, och förfasas över alla hemska deltagare men bevare mig för att vara med själv!Startfråga!!