Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... och nej, jag har aldrig varit någon ponnynörd, varken i plastig eller pälsig form. Första favoriten på ridskolan var 165 cm hög
HIttat leken - trots två döttrar (varav en faktiskt heter Molly) vet jag inte vilka my little ponys som finns.
Efter att ha tillfrågat google så fastnar jag för dessa raringar
Gillar det lite enhörningsartade hos den gula Princess Celestia den råååsa heter Princess Luna.
Har ingen aning om vilka färgkombinationer som finns men jag har nåt vagt minne av att min favorit som barn hade stjärnor på rumpan som var självlysande om man hållit den under en lampa. Det tyckte jag var sjukt coolt på den tiden så såna vill jag ha! Och så kanske mörkblå med silvergrå tagel
Jag gillar Applejack, som är med i Friendship is Magic. Har dålig koll på tidigare mlp tyvärr.
Hon är alltså beige, blond man och svans, hallon på rumpan och cowboyhatt!
Nu är det visserligen inte säkert att ledarvargen försöker visa sig genom obligatoriska frågan, men ifall att fastnade jag för dessa:
Princess Luna. Luna betyder måne och alla vet ju att vargar ylar mot månen. Det var ju dessutom den andra cirkus fastnade för, Luna var bara en "extraponny".
Självlysande stjärnor och mörkblå = natt. Silvergrå = lite vargfärg.
AppleJACK. Jack Wolfskin. Jack London (skrev Skriet från vildmarken). Kanske väl långsökt, men...
Sett till dessa tycker jag ändå att cirkus extraponny Luna sticker ut mest, kanske är hon ledarvargen.
Hedinn röstar på cirkus
Tack, jag är rätt nöjdAmbitiöst i alla fall
Hade jag nyligen bytt avatar så hade det kanske haft lite bäring, men jag tror att jag har fått röster för min avatar ett par lekar så jag känner mig ganska så van. Men jag tyckte inte riktigt att det svarade på varför du själv valde en svart häst? Om nu min avatar är ulvaktig pga av sin färg så borde din röst vara ett svar på att det stämmer och du själv är ulvig?Här var det ju dött. För att dra igång det hela:
Niyama röstar på Snurrfian
för att hon tycker det är en aning ulvigt att jag valde svart, för "de brukar ju ha mörka färger". Dels är väl inte alls ulvar särskilt mörka och dels undrar jag vad man i så fall ska tro om Snurrfian själv med tanke på hennes profilbild...
Hade jag nyligen bytt avatar så hade det kanske haft lite bäring, men jag tror att jag har fått röster för min avatar ett par lekar så jag känner mig ganska så van. Men jag tyckte inte riktigt att det svarade på varför du själv valde en svart häst? Om nu min avatar är ulvaktig pga av sin färg så borde din röst vara ett svar på att det stämmer och du själv är ulvig?
Alltså... mycket stiligt inläggNu är det visserligen inte säkert att ledarvargen försöker visa sig genom obligatoriska frågan, men ifall att fastnade jag för dessa:
Princess Luna. Luna betyder måne och alla vet ju att vargar ylar mot månen. Det var ju dessutom den andra cirkus fastnade för, Luna var bara en "extraponny".
Självlysande stjärnor och mörkblå = natt. Silvergrå = lite vargfärg.
AppleJACK. Jack Wolfskin. Jack London (skrev Skriet från vildmarken). Kanske väl långsökt, men...
Sett till dessa tycker jag ändå att cirkus extraponny Luna sticker ut mest, kanske är hon ledarvargen.
Hedinn röstar på cirkus
Alltså... mycket stiligt inlägg
Men jag funderar på varför mitt val av färg är misstänkt men inte Niyama som valde svart? Är det mindre ulvigt än grått tro?
Jag kan ju inte låta blir att fundera på vad som ligger bakom din röst, en anledning skulle kunna vara att jag flera gånger har varit ledarvarg och du därför försöker få lyans uppmärksamhet genom att rösta på mig, ett annat alternativ är att du skulle tro att jag var ledarvargen eftersom jag har varit det tidigare, ett tredje alternativ skulle vara att du röstade på den första som reagerar på ditt färgval... Så det gör att du antingen är ond, eller god...Jag tycker ju inte att svart/mörkt är ulvigt, men med ditt resonemang så skulle ju din avatar vara ulvig.
För att jag inte är ulvig, såklartvarför inte Niyama är med i sammanställningen?
Då tillkommer frågan om vitt också är ulvigt? Det finns ju vita vargar väl? Och typ bruna eller beige också har jag för mig? Då kan vi lägga till misstänkta på listan tror jagGrått är definitivt ulvigare än svart
För att jag inte är ulvig, såklart