Ulvlek - MLP: Tambelons återkomst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vadå, vi vet väl inte att det är tre ulvar? Eller??
Å andra sidan tror jag nog det mest är väldigt tunn teori från stressad Q
Men Q tror att jag är ledarvargen som vet att det är tre ulvar.

Dock har jag haft tatueringen några år och dock då ställning till hur jag ville att min MLP skulle se ut :p sedan efterfrågade LL färg och symbol.

Dricker vin. Men jag hoppas hitta datorn innan dl.

Oj! Det var mig en övertänkt hint i så fall. Jag hade inte fattat det som ulv :o
Nja, ganska klassisk. Brister ju dock på att vi är flera som skrivit om antal och som redan konstaterat att Art redan hade tatueringen. Sen kan det förstås stämma ändå, men ser ingen anledning att rösta på Art för det.

Nja, ganska klassisk. Brister ju dock på att vi är flera som skrivit om antal och som redan konstaterat att Art redan hade tatueringen. Sen kan det förstås stämma ändå, men ser ingen anledning att rösta på Art för det.

Men, sluta. Insiderskämt som jag missar och nu "klassiska" hintar som går mig helt över huvudet. Ja, jag vet att jag inte spelat på länge! :arghh:

:D

Okej, som en som sollar sig till Bukes regelbundna fredagsfylla så är det bäst att jag röstar innan det blir allt för sent.

Araminta röstar på quarter4ever på grund av, i mina ögon, fortfarande tveksam teori för Artiline. Och för att jag inte hittar något vettigare att gå på hur mycket jag än läser tråden...

Dag 1
16.35 Niyama röstar på Snurrfian
17.19 cirkus röstar på Habina
18.32 Hedinn röstar på cirkus
quarter4ever röstar på Artline
Lenis röstar på Hedinn
hemlig röstar på Mammas
Araminta röstar på quarter4ever

Många spännande teorier om vem som skulle kunna vara ledarvargen, @hemlig teori om Mammas var riktigt genomtänkt, den skulle jag kunna köpa rakt av känner jag! @quarter4ever teori känns en aning långsökt, men om den stämmer så är jag grymt imponerad av @Artline som har gått så långt som att skaffa sig en tatuering för att använda som ledtråd i en ulvlek! :up::D

Många spännande teorier om vem som skulle kunna vara ledarvargen, @hemlig teori om Mammas var riktigt genomtänkt, den skulle jag kunna köpa rakt av känner jag! @quarter4ever teori känns en aning långsökt, men om den stämmer så är jag grymt imponerad av @Artline som har gått så långt som att skaffa sig en tatuering för att använda som ledtråd i en ulvlek! :up::D
Flera år innan denna leken men jag tror jag hade lekt några lekar innan jag gjorde den. Osäker. :D

Seriöst, jag vet verkligen inte vem jag ska rösta på. Det teorias till höger och vänster, mest OT men även en del om ledarvargen. Enligt dessa borde vi ha väldigt många ledarvargar som vinkar för fullt :p

Ska läsa igenom en gång till så fort På Spåret är slut och se om jag blir nåt klokare :crazy:

Långsökt och dåligt. Men vin och mobilröst så lär det inte bli bra ikväll.

Om ulvarna tror som Q. Då kan Araminta vara ulv som försökte få kontakt med mig via hennes tatuering (jag tänker på hennes val av mlp). Men samtidigt tycker jag hon borde ha varit diskretare och inte röstat på Q om hon vore ulv. Samtidigt som Q teori var långsökt.

Artline röstar påå Araminta

Det blir inte bättre idag.

Okej Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, @Niyama röstar på mig med en väldigt långsökt teori och fortsätter sedan hävda att hon är god och försöker vända oss mot Q :cautious: Att hon dessutom valde svart som färg på sin häst gör mig misstänksam och jag hittar inget bättre än så idag. Snurrfian röstar på Niyama eftersom jag tror att hon är ledarvargen som använder sig av mig att vinka till lyan.

Dag 1
16.35 Niyama röstar på Snurrfian
17.19 cirkus röstar på Habina
18.32 Hedinn röstar på cirkus
quarter4ever röstar på Artline
Lenis röstar på Hedinn
hemlig röstar på Mammas
Araminta röstar på quarter4ever
Artline röstar på Araminta
Snurrfian röstar på Niyama

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar