Överförfriskad? du måste blanda ihop mig med @delfinen
Nä min kommentar var skämtsam för att jag försökt att inte verka så god jämt eftersom jag alltid blev käk tidigt förut.
Är inte hela Buke överförfriskat på fredagskvällar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Överförfriskad? du måste blanda ihop mig med @delfinen
Nä min kommentar var skämtsam för att jag försökt att inte verka så god jämt eftersom jag alltid blev käk tidigt förut.
Ledaren vet ju, att tala om hur många ess/ulvar det är kan vara en hint till lyan. Alltså så tolkar jag teorin, inte sagt att jag håller med om den.
Men Q tror att jag är ledarvargen som vet att det är tre ulvar.Men vadå, vi vet väl inte att det är tre ulvar? Eller??
Å andra sidan tror jag nog det mest är väldigt tunn teori från stressad Q
Jag dricker inte ens alkohol, så om ni andra är överförfriskade allihop borde det vara mig ni ska lita på ikvällÄr inte hela Buke överförfriskat på fredagskvällar?
Nja, ganska klassisk. Brister ju dock på att vi är flera som skrivit om antal och som redan konstaterat att Art redan hade tatueringen. Sen kan det förstås stämma ändå, men ser ingen anledning att rösta på Art för det.Oj! Det var mig en övertänkt hint i så fall. Jag hade inte fattat det som ulv
Nja, ganska klassisk. Brister ju dock på att vi är flera som skrivit om antal och som redan konstaterat att Art redan hade tatueringen. Sen kan det förstås stämma ändå, men ser ingen anledning att rösta på Art för det.
Flera år innan denna leken men jag tror jag hade lekt några lekar innan jag gjorde den. Osäker.Många spännande teorier om vem som skulle kunna vara ledarvargen, @hemlig teori om Mammas var riktigt genomtänkt, den skulle jag kunna köpa rakt av känner jag! @quarter4ever teori känns en aning långsökt, men om den stämmer så är jag grymt imponerad av @Artline som har gått så långt som att skaffa sig en tatuering för att använda som ledtråd i en ulvlek!
Flera år innan denna leken men jag tror jag hade lekt några lekar innan jag gjorde den. Osäker.
Jag dricker inte ens alkohol, så om ni andra är överförfriskade allihop borde det vara mig ni ska lita på ikväll
Men du visste säkert att denna lek skulle komma, alltså är du synsk = siare = lärling. Alltså är det jätteskumt att Q röstar på dig.
Men du visste säkert att denna lek skulle komma, alltså är du synsk = siare = lärling. Alltså är det jätteskumt att Q röstar på dig.
Jag dricker inte ens alkohol, så om ni andra är överförfriskade allihop borde det vara mig ni ska lita på ikväll