Obligatorisk fråga (besvaras innan DL):
Vilka färger och vilken symbol skulle du ha som My Little Pony?
Confetti! Min allra första MLP. Vit med regnbågsfärgade skyddshår och strössel på rumpan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skyddshår?Confetti! Min allra första MLP. Vit med regnbågsfärgade skyddshår och strössel på rumpan.
Vit med guldfärgad man och svans och stjärnfall som symbol!Obligatorisk fråga (besvaras innan DL):
Jag själv la mig ganska tidigt igår kväll men hade nog taggat dig under dagen idag om du inte hittat leken under FMOch här satt jag och väntade på att bli taggad när tråden öppnades. Men se, den servicen fanns visst inte i den här leken
Apropå den obligatoriska frågan så är jag redan tatuerad med ett bladlöst träd så jag gissar att jag skulle ta med mig den symbolen även i hästigt format. Färgmässigt gillade jag kombinationen nedan
... och nej, jag har aldrig varit någon ponnynörd, varken i plastig eller pälsig form. Första favoriten på ridskolan var 165 cm hög
Man och svans skulle jag tro Tagel brukar kallas för skyddshårSkyddshår?
Har ingen aning om vilka färgkombinationer som finns men jag har nåt vagt minne av att min favorit som barn hade stjärnor på rumpan som var självlysande om man hållit den under en lampa. Det tyckte jag var sjukt coolt på den tiden så såna vill jag ha! Och så kanske mörkblå med silvergrå tagelObligatorisk fråga (besvaras innan DL):
Sammanfattar lite:
Goda roller:
Megan BM - utslagsröst, en extraröst, ett lynch-stopp
Danny brevbärare - sia, beskydd, extraröst, förhäxning
Molly lärling - skydd och sia varannan natt
Ponnyer bybor
(Fängelsehåla god lya -får full info delar ut en rad/natt. + en fri mening)
Onda roller:
Grogar ledarvarg
Ulvar
13 spelare, 3 goda specialroller och god lya, 1 ond utanför lyan.
Jag tror liksom @Niyama att det är mest rimligt med 4 onda med tanke på antal spelare och roller. Möjligen 3, med tanke på relativt få goda specialroller, men å andra sidan har goda lyan en del att säga till om så 4 är nog mest troligt.
Annars har det mest varit ponnyer, färger och symboler ännu så länge.
Jag funderar på brevbärarens paket, vad innebär en förhäxning? Är det att man inte får rösta alls eller? @Gabby_Ossi
Skyddshår?
Har ingen aning om vilka färgkombinationer som finns men jag har nåt vagt minne av att min favorit som barn hade stjärnor på rumpan som var självlysande om man hållit den under en lampa. Det tyckte jag var sjukt coolt på den tiden så såna vill jag ha! Och så kanske mörkblå med silvergrå tagel
Hallon? Jag har alltid trott att det var äpplen.Jag gillar Applejack, som är med i Friendship is Magic. Har dålig koll på tidigare mlp tyvärr.
Hon är alltså beige, blond man och svans, hallon på rumpan och cowboyhatt!
Hallon? Jag har alltid trott att det var äpplen.
RaspberryjackHmm, jo det är det nog. Men hallon är godare.
Svart? Nu är jag långsökt men det känns en aning ulvigt, de brukar ju ha mörka färger...Obligatoriska frågan:
Svart med en frostig snöflinga på.