Jag får det ungefär till att alla är onda, men det kan ju inte stämma. Vissa sticker ut mer än andra, framför allt Heffaklumpen just nu men jag är även skeptisk mot Blacksmithfarm. Av de goda specialrollerna är ängeln och jägaren kvar, jägaren borde inte försvara sig om denne är ganska säker på en som hen tror är ond. Ängeln borde försvara sig och göra vad hen kan för att överleva.
Hedinn har skrivit en del men jag undrar om inte hon försöker gå under radarn. Är dock inte alls säker, kan ju vara annat som påverkar. Men jag håller henne som misstänkt.
Blacksmithfarm är nog antingen ond eller god specialroll. Tycker inte att en bybo borde försvara sig så, men vet inte hur hon brukar göra. Om jag utgår från mig själv skulle jag inte ha försökt rädda mig i den situationen, och nu visade det ju sig även att Pegasus hade en god viktig roll. Jag tror på antingen ängeln eller ond, kanske fårulven, men kan även vara vanlig ulv. Tror inte att hon är bybo.
Niyama tror jag alltid är ond, men brukar ju logiskt nog inte stämma. Har ingen riktig uppfattning där.
Elo är ny, men jag är skeptisk mot listan där några inte nämns alls, kan det vara en ulv som inte vill prata om sina lyakamrater? Eller bara ovana. Sätter henne åt det misstänkt onda hållet, men kommer inte rösta där idag.
Fio har jag svårt för att placera, men hon är inte högt misstänkt ond. Tror heller inte att en ulv skulle vilja ändra röst så sent (även om den inte påverkade). Tror inte att en ulv skulle vilja sticka ut så mycket mot en god, men vad vet jag. Tror inte på någon god specialroll, i sådana fall jägare men tror inte det.
Heffaklumpen beter sig skumt. Kan mycket väl vara ond, men jag tror inte på fårulv, då borde hon vilja vara mer diskret. Möjlig psykopat eller ulv. Eller förvirrad god. Hakade upp sig på gamla lekar igår och var då misstänktsam mot mig. Jag reagerar inte på att hon misstänker mig, men tycker nog att det var svaga motiveringar. Jag tror inte att Heffa och Niyama är i lyan tillsammans, men tror att någon av dem är det. Röstar på mig idag.
Glömmerallt kan vara vad som, men jag tror inte att hon är ond. Tror väl mest det för att jag tycker att det är svårare att missa en röstning om man sitter i lyan. Kommer med en svag röst på Snurrfian, funderar på om hon vet mer än vad hon får säga här. Tror inte på att hon är ängel eller ulv av något slag, men jag har haft fel innan.
iiantazie kan vara vad som, men tror på god. Skulle inte tro på någon specialroll, åt något håll.
Jag måste rösta snart, men ska läsa det senaste en gång till.