hm lyckades somna oväntat för ett par timmar sedan
Tur att
ringde och väckte mig annars vete fabian hur länge jag sovit
har bara snabbt hunnit läsa igenom vad som skrivits , och det har ju varit lugnt fram till för en liten stund sedan egentligen. Och sedan ägnat mig åt att skriva ihop lite teorier och funderingar
@Derring-Do var ju inte med i den förra grim-leken som hon höll i förra gången där ingen heller visste mer än vilken sida man var på innan DL1- men vi som var det vet att det var så den gången - att ulvarna inte visste vilka de andra ulvarna var så jag tycker inte att det är fullt lika skumt att
@Blacksmithfarm utgick från det i sina tankar tidigare idag .(ser att det är fler som har påpekat det)
Dock behöver det ju inte för den delen betyda något angående vilken sida DD är på heller
LenaHs val av coola/läskiga djur fångade min uppmärksamhet pga att hon valde älg som coolaste djur när
Artline valt Älgloppor som de läskigaste . Sedan velar hon mellan två djur med ögon som är uttyckslösa. Hajar , som jag valde, och Krokodil som cirkus valde ; hon väljer sedan krokodil . Den tanken jag får här att det är hela tre alternativ som kan knytas till andras val och funderar på om det är ett sätt att knyta kontakt med andra onda?(vid den tidpunkten så visste ulvarna inte om varandra) Eller så betyder det ingenting
Sedan så har jag en annan fundering ang det att ulvarna nu vet om varandra så måste det ju med automatik betyda att även den som är ond utanför lyan nu vet att den har just den onda rollen iom att den ju inte sitter i lyan nu (efter miniuppdateringen alltså)
just nu så är det bara
Mistimed som har två röster på sig när jag skriver detta , den andra rösten lägger
bollen__ och hon hade ju själv fått en röst precis innan och skulle inte kunna delta så mycket ikväll så kanske valde hon en av de som hade en röst för att se till att någon hade mer röster än henne själv? Svårt att veta med vilka bakgrundstankar dock.
Hittills väldigt spretig röstning med väldigt många uddaröster.....lite typiskt för en första DL
Paddington sticker ut med att rösta på en person som inte ens deltar
men samtidigt är Paddis själv en av de med en röst på sig så om hon vore i lyan så skulle det väl vara smartare att lägga en andraröst på någon annan kanske- men noterat är det såklart
Men för att ta fasta på det enda som jag riktigt funderar över om det kan vara en teori som har bäring så väljer jag att rösta så här :
quarter4ever röstar på LenaH
då jag tror att hon kan ha försökt connecta med flera genom sina val, och funderingar på val . dessutom till mig, Artline och cirkus som kanske skulle kunna snappa något dyligt om vi var onda=(återigen dessa tankar baserat på att lyan inte kände till varandra vid obligatoriska frågan)