fast utifrån Niyamas "testamente" var det ju glasklart att om hon parat ihop någon så var det de två...Äh, vi ville ju rädda Snurris och cirkus drev ju på så och då hoppades vi att Niyama parat ihop cirkus med Hedinn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast utifrån Niyamas "testamente" var det ju glasklart att om hon parat ihop någon så var det de två...Äh, vi ville ju rädda Snurris och cirkus drev ju på så och då hoppades vi att Niyama parat ihop cirkus med Hedinn.
Ni blev tvåa! Hade du ändrat röst till mig och DD röstat på mig så hade jag försökt få Hedinn att rösta på DD istället Jag tänkte inte bli lynchad idag.Sjukt nöjd att jag valde rätt än att det inte gav oss vinsten
ja du brukar ju kunna hitta och connecta med mig ofta... Glömde du bort att du själv var ond i den här leken??
Inte konstigt att jag blev övertygad om er ondska eftersom jag tyckte att jag var så tydlig så ni skulle fatta min roll, och om nån av er var god skulle den ju backa på misstankarna mot mig . Tänkte att ok, nu har jag i alla fall avslöjat två onda men ingen plockade upp vad jag hade gjort, trots att jag t.o.m. kommenterade att "som ni jagar mig så måste ni vara onda" efter jag pekat ut er som kärlekspar och strax innan jag dog.Det värsta är att jag röstade och åkte iväg i fast förvissning om att du var ond. Sen kom jag på att du var ju förfan drake - tooo late ingen telefon med och hungriga hästar.
Du var ju übertydlig med vilka som var kärlekspar så jag bara väntade på att bli käk - tänkte att är vi två goda så käkar de oss direkt. En av varje så väljer de nog att skona mig, eftersom jag blev skonad två nätter var jag säker på att Snurr var sista ulven, därav mitt självmords upptåg....som sprack
Men jag sa ju inte ett ord om att jag ville bli käk efter att jag fått min roll (för jag tyckte det hade varit oschysst). Och Mistimed fick bli lynchad, orättvist!Väldigt enkelt.... tala inte om att du vill bli käk
Tur det inte hände! Då hade väl ålderdomen tagit oss alla.Ni blev tvåa! Hade du ändrat röst till mig och DD röstat på mig så hade jag försökt få Hedinn att rösta på DD istället Jag tänkte inte bli lynchad idag.
jag tyckte du inte gjorde ngt annat än att prata om "varför har jag inte blivit käkad än"Men jag sa ju inte ett ord om att jag ville bli käk efter att jag fått min roll (för jag tyckte det hade varit oschysst). Och Mistimed fick bli lynchad, orättvist!
Gissar: LenaH är bra på att pricka ulvar, jag brukar vara svår att få lynchad. Nu har ju dock cirkus sett till att få mig lynchad två lekar i rad så nu kanske jag kan slippa bli käk direkt när det uppenbarligen går att lyncha mig som god
Men du hade väl inte kontakt med lyan?jag tyckte du inte gjorde ngt annat än att prata om "varför har jag inte blivit käkad än"
Sedan att lyan inte lyssnade på mig... well, det är en annan fråga......
Inte konstigt att jag blev övertygad om er ondska eftersom jag tyckte att jag var så tydlig så ni skulle fatta min roll, och om nån av er var god skulle den ju backa på misstankarna mot mig . Tänkte att ok, nu har jag i alla fall avslöjat två onda men ingen plockade upp vad jag hade gjort, trots att jag t.o.m. kommenterade att "som ni jagar mig så måste ni vara onda" efter jag pekat ut er som kärlekspar och strax innan jag dog.
Synd att jag skulle få så rätt ville egentligen inte para ihop några men var nojig att bli bestulen av en ond eller neutral Diana.Åh jisses. Nu gjorde du just ulvarna en tjänst.
troligen ungefär samtidigt som jag blev det.... varför valde ni mig som käk egentligen???
Men jag har ju inte tid att leka ofta. Jag brukar alltid leva länge och eftersom jag aldrig blivit lynchad så kan jag väl inte vara så himla skum.Jag har varit ulv ofta och som ulv tänker jag så här. För att vi första käk så bör man
1. Leka ofta.
2. Ha levt länge i de senaste lekarna.
3. Inte vara allt för skum i början.
Gissar: LenaH är bra på att pricka ulvar, jag brukar vara svår att få lynchad. Nu har ju dock cirkus sett till att få mig lynchad två lekar i rad så nu kanske jag kan slippa bli käk direkt när det uppenbarligen går att lyncha mig som god
Typ hade DL varit när alla har röstat så hade jag vägrat rösta tills någon gav uppTur det inte hände! Då hade väl ålderdomen tagit oss alla.
Jag var inne på att draken hade blivit bestulen...@förrädaren och @Snurrfan jag outade mig ju som drake för jag tänkte att om jag skulle råkat para ihop nån god så kommer den inse min roll och vi kommer hitta varann, men när ni höll fast vid att jag var ond så tänkte jag ok, då är det två onda
medicinen heter: lek meraMen jag har ju inte tid att leka ofta. Jag brukar alltid leva länge och eftersom jag aldrig blivit lynchad så kan jag väl inte vara så himla skum.
Då hade meteoriten landat på era huvudenTyp hade DL varit när alla har röstat så hade jag vägrat rösta tills någon gav upp