Min godradar funkar iblandPå tal om rollistan. Vid andra DL så var jag helt säker på att Cirkus var spion och visste att Q var god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min godradar funkar iblandPå tal om rollistan. Vid andra DL så var jag helt säker på att Cirkus var spion och visste att Q var god
Jag försökte men fick nobben.Men rösta fick hon väl göra hela tiden fram till bomben?
@Habina du lurade mig!!!!
Du fick mig att tro att @Snurrfian var röstfifflare. Så jag stal ifrån snurr pågrund av det. Dock var ängel helt okej också.
ja varför tror du jag trodde så hårt på att hon var ond/diana som tjuvat av mig - men om jag inte varit så upptagen av jobb i arla morgonstund och att få till dejt med samtidigt som äldste sonen fyller 14 så kanske , jag säger kanske hade jag fått en annan känsla - liksom - vem kan tro att jag är GOD- utan att ha infoPå tal om rollistan. Vid andra DL så var jag helt säker på att Cirkus var spion och visste att Q var god
Å jag trodde först att Q var Diana eftersom hon var så laidback så var hon tvungen att ha en intressant roll (vilket hon hade men det var fel roll jag tänkte på)På tal om rollistan. Vid andra DL så var jag helt säker på att Cirkus var spion och visste att Q var god
Sen är det bara problem nr två kvar: Även om jag kanske kunde skrivit något skumt som fått mig lynchad så hade jag låtit bli eftersom det känts taskigt mot övriga på min sida att försämra deras vinstchanser med flit.
ja varför tror du jag trodde så hårt på att hon var ond/diana som tjuvat av mig - men om jag inte varit så upptagen av jobb i arla morgonstund och att få till dejt med samtidigt som äldste sonen fyller 14 så kanske , jag säger kanske hade jag fått en annan känsla - liksom - vem kan tro att jag är GOD- utan att ha info
fanns ju ingen spion i denna leken så alla som visst att jag var god bord ju vara onda eller Diana.....
nope endast efter jag dött!
läsa rollistan är en bra grej- sort of
dvs det ser ut som att spöket fortfarande får rösta, men inte längre räknas som en riktig god roll.Spöket räknas då som en riktig god roll så länge spökväckaren lever. När spökväckaren dör får spöket rösta, men räknas inte längre i rollfördelningen.
Vem var det förresten som fick veta vilken sida Diana valt?
SnurrisVem var det förresten som fick veta vilken sida Diana valt?
Så tyckte jag också! Protest!Ja, jag läste flera gånger men även raden innan:
dvs det ser ut som att spöket fortfarande får rösta, men inte längre räknas som en riktig god roll.
laidback endast pga jobbtider och och IRL- ni får lära er att leva med en ny Q som leker helt enkeltÅ jag trodde först att Q var Diana eftersom hon var så laidback så var hon tvungen att ha en intressant roll (vilket hon hade men det var fel roll jag tänkte på)
Ja, jag läste flera gånger men även raden innan:
dvs det ser ut som att spöket fortfarande får rösta, men inte längre räknas som en riktig god roll.
jo jag tolkade henne definitivt så och jag fick ju skrämselhicka att ingen tog det som ett reellt hot mtp vem som kan vinna leken juJag gissar på
@Snurrfian
Bra anledningar Men det är ovant. Ibland glömde man nästan av att du fortfarande levde Men det kan vi vänja oss vidlaidback endast pga jobbtider och och IRL- ni får lära er att leva med en ny Q som leker helt enkelt
jag tolkade det inte alls så men så är jag ju superduperdunderspökväckare också men om man läser det som står i rollbeskrivningen så är det ju glasklart ju?Så tyckte jag också! Protest!