men resultatet hade blivit detsamma ...Men om du bombat Hedinn hade ju leken tagit slut där och då![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men resultatet hade blivit detsamma ...Men om du bombat Hedinn hade ju leken tagit slut där och då![]()
Ja jo, men Artline hade ju ändå vunnit?Men om du bombat Hedinn hade ju leken tagit slut där och då![]()
Tar du hänsyn till om nån stackare aldrig blir käk tidigt också?jag tror du får tänka om där!
När jag varit i lyan så om ingen uppenbart skrikit att den är siare så har vi försökt kolla på om spelaren levt länge de senaste lekarna och såna saker innan käk. Just för att ingen ska känna att den *alltid* blir käk tidigt
Tar du hänsyn till om nån stackare aldrig blir käk tidigt också?![]()
Inte resultatet på min stressnivåmen resultatet hade blivit detsamma ...![]()
Ja jo, men Artline hade ju ändå vunnit?
Fast det var verkligen för att i första hand rädda Snurris och vi tyckte cirkus var skum som ville lyncha henne. Vi hoppades ju också att Hedinn skulle vara partnern.
Jag är förvånad över att ni inte blev käk! Perfekt för ulvarna att bli av med två goda.Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Jag popcorn-läste! Jag hade ju varit död i flera dagar och inte ens fått rösta ju!Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Det var ju det jag inte fattade hellerJag är förvånad över att ni inte blev käk! Perfekt för ulvarna att bli av med två goda.
Men det var ju kul!!Inte resultatet på min stressnivå![]()
jisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......Jag måste läsa om den här leken med facit bredvid mig. Inte märkte jag av några hintar.![]()
Jag fattade faktiskt på slutet när Artline hintade att det var hon som snott mitt skydd! Och att det var Lena som var siad.Jag måste läsa om den här leken med facit bredvid mig. Inte märkte jag av några hintar.![]()
jisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......
Vad har jag glömt @Sasse![]()
Extra fint när Bsf redan DL1 röstade på dig för att du vinkatjisses, jag viftade med mina långa "ögonfransar". Direkt efter att LL meddelat vilka onda som var i lyan så laddar jag upp en svartvit bild som komplement till mina ögonfransar (jag visste ju då att jag inte var i lyan). Påpekar att Snurrfian inte är i lyan, skriver ett personligt meddelande till Heddan ang lynchen dagen innan. Viftar hejvilt å Bsf skriver i tråden att jag är fåret som viftar mot Q.......
Vad har jag glömt @Sasse![]()
Preeeeciiiiiis.....Extra fint när Bsf redan DL1 röstade på dig för att du vinkat![]()
superduper lydig tomJag popcorn-läste! Jag hade ju varit död i flera dagar och inte ens fått rösta ju!
Fast @quarter4ever var rätt lydig i sina röster måste jag säga...![]()
Förklara för mig...Varför kunde du inte vinka till en i lyan? Är det inte det man vill som ond utanför lyan?sedan önskar jag att @Blacksmithfarm hade tänkt ETT STEG LÄNGRE... Du teoriande ju om att jag var fåret .- å jo, jag viftade. Men jag kunde ju inte vifta till ngn som jag visste var i lyan....![]()
Vilket citat, kanske jag kan tyda det nu med facit i hand?Den enda hinten som verkade gå hem var väl mitt citat av @LenaH väl? Och då VILLE jag ju bli käk bara för att LenaH skulle få bomba ju![]()
Hur skrev hon det rakt ut?Men jag fattar inte hur ni kunde missa vem som var min partner - Niyama skrev det ju rakt ut! Sen så skrev Snurris om det. Och i mitt sista inllägg var jag rätt nära att skriva nånting i stil med att iom att jag inte blivit käk än är jag säker på att det beror på att Snurrfian är ond.
Well, jag HADE kunnat vifta till någon av dem jag visste var i lyan ex Bsf.Förklara för mig...Varför kunde du inte vinka till en i lyan? Är det inte det man vill som ond utanför lyan?