Nerver gonna happen, my friend!Det var den finaste komplimangen jag fått Hoppas du säger så någon gång när jag är ulv också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nerver gonna happen, my friend!Det var den finaste komplimangen jag fått Hoppas du säger så någon gång när jag är ulv också.
Det kändes väldigt självklart att du parat ihop de tvåMed NÅN? Jag skrev ju rakt ut att det var snurris och cirkus
Men varför bombade du inte hedinn då?Jag vill poängtera att min ulvometer fungerar alldeles utmärkt men jag har ju bara originalversionen och den hittar inte tjuvar och får och sånt.
Du var ju så godförklarad av alla...troligen ungefär samtidigt som jag blev det.... varför valde ni mig som käk egentligen???
Målet som ulv i framtiden är inte att vinna utan att lura digNerver gonna happen, my friend!
det var det där med att läsa rollistan och dess konsekvenser ()Jag vill poängtera att min ulvometer fungerar alldeles utmärkt men jag har ju bara originalversionen och den hittar inte tjuvar och får och sånt.
Jag såg din röst när du la den och reagerade inte. Så jag hade ungefär lika bra koll som du!sedan måste jag tacka @quarter4ever som messade vid DL1 att jag röstat på någon som inte var med i leken. Jag hörde hur telefonen pingade när jag precis klivit ur duschen å trodde först hon skojade med mig, jag var helt övertygad om att Mirtai var med å lekte
Äh, vi ville ju rädda Snurris och cirkus drev ju på så och då hoppades vi att Niyama parat ihop cirkus med Hedinn.Men varför bombade du inte hedinn då?
Det var jättepraktiskt med era såna tankar, synd att ni släppte dem sen baraJag trodde dock att leken skulle ta slut om Diana hittat nyckeln och spelade själv. Så läste jag villkoren så det fanns ju inte på kartan att art valt att spela själv när hon kunde stoppa lynchen, för då hade hon ju nyckeln.
Haha det kan jag förstå att du tyckte. Men ärligt tolkar jag dom på samma sätt änDet var jättepraktiskt med era såna tankar, synd att ni släppte dem sen bara
@förrädaren och @Snurrfan jag outade mig ju som drake för jag tänkte att om jag skulle råkat para ihop nån god så kommer den inse min roll och vi kommer hitta varann, men när ni höll fast vid att jag var ond så tänkte jag ok, då är det två onda
jag är en bussig typ och numera bevisat oavsett sidasedan måste jag tacka @quarter4ever som messade vid DL1 att jag röstat på någon som inte var med i leken. Jag hörde hur telefonen pingade när jag precis klivit ur duschen å trodde först hon skojade med mig, jag var helt övertygad om att Mirtai var med å lekte
Hade hon inte pingat på Messenger hade jag inte kommit in förrän dagen efter
eller bli ond utanför lyan....Väldigt enkelt.... tala inte om att du vill bli käk