Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde lagt till att vanilj ALLTID är äckligt men att det är förvånande att chokladen är det!eftersom jag är jag så funderar jag väldigt hårt på detta angående att vanilj och choklad i hänvisande till magnum om det är något som fåret tar fasta på?
enligt min teoritanke här är det så att @LenaH är först med att skriva ut att magnum har mycket vanlij och har äcklig choklad?
Och sedan följer @bollen__ med i samma tankegångar
därefter röstar LenaH på mig för att jag på något obskyrt sett skulle ha hintat om att storstrut är som magnum när jag inte ens andats ett ord om det?
Min tanke är att fåret givetvis vet vilka som är ulvar (eftersom den fått välja lyan i leken) och vill visa sig på något sätt
I min tanke blir det väldigt skumt när bollen__ följer LenaHs tankar i det närmaste ordagrant . för mig blir det så att bollen__ är ett möjligt får som följer ulven LenaHs tankar och vill visa sig
så därför
qitis röstar på LenaH
Jag är rätt säker på att det står något om efter röst i reglerna
Tillbaka till gästerna.
Behöver jag teoria ändå?
Jag visste inte vem jag skulle röstat på. Men tyckte kanske nån av dom som ändå snackat om att de gillar Magnum - en signal till lyan mån tro?
Lite ändå, varit på stranden idag och tagit årets första dopp, det var toppen.Ingen som kände sig Tip Top? För det gör jag
Jisses vad bra jag trivs här hemma redan
jag fick iaf ihop sammaDL1
17.53 Blacksmithfarm röstar på hemlig
21.12 hemlig röstar på madalitso
21.16 LenaH röstar på qitis
21.25 Niyama röstar på bollen
21:26 Madalitso röstar på Cirkus
21:27 qitis röstar på LenaH
21:27 bollen__ röstar på blacksmithfarm
21:29 Killaloe röstar därför på bollen__
Stämmer den? Bollen två röster och resten en? (nu vill jag alltså ha matte hjälp)
AttansUppdatering!
Efter en varm dag så var det äntligen dags för glass! Deltagarna höll på att smälta bort och poolen på området var överfullt. @Mirtai , @Lenis @cirkus och @fio skvätte allt för mycket vatten på övriga deltagare så tävlingsarrangörer var lätt solsura och satte samtliga av de deltagarna i skamvrån utan glass. Men vi hoppas att de är snällare vid poolen i morgon, det blir inte lätt att hitta ersättare med deras expert kunskap..
Men nu tillbaka till Glassen. Bollen ansvarade för att duka fram glass och hon hade förberett med daimstrutar och hon plockade varsamt fram glasskartongen och ställde på bordet. När det sedan var dags att plocka fram strutarna ifrån kartongen så upptäckte hon till sin förskräckelse att det var inga daimstrutar utan frusen mjukglass!
Går det ens äta frusen mjukglass? Tävlingsarrangörerna som längtat efter glass tappade genast förtroendet för Bollens glasskunskaper och satte henne på ett varmt kontor för pappersarbete.
Bollen var Bybo
Nästa DL 10:00
men näääää..... hoppades ju att bollen var fåret så jag kunde ha bäring i min tanke från mitt röstinläggUppdatering!
Efter en varm dag så var det äntligen dags för glass! Deltagarna höll på att smälta bort och poolen på området var överfullt. @Mirtai , @Lenis[R] [USER=3231]@cirkus och @fio skvätte allt för mycket vatten på övriga deltagare så tävlingsarrangörer var lätt solsura och satte samtliga av de deltagarna i skamvrån utan glass. Men vi hoppas att de är snällare vid poolen i morgon, det blir inte lätt att hitta ersättare med deras expert kunskap..
Men nu tillbaka till Glassen. Bollen ansvarade för att duka fram glass och hon hade förberett med daimstrutar och hon plockade varsamt fram glasskartongen och ställde på bordet. När det sedan var dags att plocka fram strutarna ifrån kartongen så upptäckte hon till sin förskräckelse att det var inga daimstrutar utan frusen mjukglass!
Går det ens äta frusen mjukglass? Tävlingsarrangörerna som längtat efter glass tappade genast förtroendet för Bollens glasskunskaper och satte henne på ett varmt kontor för pappersarbete.
Bollen var Bybo
Nästa DL 10:00
Det gav mig en chans att hitta en motivering till min röst i alla fall .Det vet jag inte om jag vill, var mer som en motteori mot att bsf skulle vara skum för att hon gillar magnum
Okej, den bjuder jag påDet gav mig en chans att hitta en motivering till min röst i alla fall .