Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver nån att rösta på men det där var ju inte mycket till hintJag kan bidra med att jag verkligen inte gillar Magnum - alldeles för mycket vanilj och äcklig (?!) choklad så kanske någon kan teoria om att jag hintar?
Det vet jag inte om jag vill, var mer som en motteori mot att bsf skulle vara skum för att hon gillar magnumVi ska strax äta här hemma så måste lägga min röst.
Reagerat mest på madalitso då hon vill få det till att jag och killa vill sprida misstanke mot bsf.
Var jag har killa vet jag beräkningen inte i läget, frågan är om jag i denna lek lyckas pussla ihop folk med roller, jag brukar inte ha nån större lycka i det .
Med motivering ovan: hemlig röstar på madalitso
är skumt eftersom Storstrut i likhet med Magnum bara består av en massa vanilj () och att notera är att likheterna med Magnum kanske är en hint om att @qitis är får?Efter att ha tänkt lite snabbt så väljer jag såklart Storstrut! Liksom - större glass kan man ju inte få!
Nej, men hon gillade inlägget om att leken skulle komma upp igår.Har förresten @Lenis ens varit inne idag?
En väldigt uppenbar godförklaring kanske?!Jag kan bidra med att jag verkligen inte gillar Magnum - alldeles för mycket vanilj och äcklig (?!) choklad så kanske någon kan teoria om att jag hintar?
Jag tycker om vaniljen på magnum men inte chokladen så mycket. Dessutom har Lidl en typ kopia som är mycket billigare och godare
Jag kan bidra med att jag verkligen inte gillar Magnum - alldeles för mycket vanilj och äcklig (?!) choklad så kanske någon kan teoria om att jag hintar?
Jag tycker om vaniljen på magnum men inte chokladen så mycket. Dessutom har Lidl en typ kopia som är mycket billigare och godare
är skumt eftersom Storstrut i likhet med Magnum bara består av en massa vanilj () och att notera är att likheterna med Magnum kanske är en hint om att @qitis är får?
du känner mer för att rösta på ett möjlig får än en möjlig ulv?Jag är inte mycket till glassexpert för jag vet inte ens vilka hälften av glassarna ni skriver om är.
Undrar om bollen vill tala om för att hon står på team magnums sida? Typ gillar magnum men är en annan variant?
Niyama röstar på bollen
Jag tänkte att det skulle sätta igång röstningen liteeftersom jag är jag så funderar jag väldigt hårt på detta angående att vanilj och choklad i hänvisande till magnum om det är något som fåret tar fasta på?
enligt min teoritanke här är det så att @LenaH är först med att skriva ut att magnum har mycket vanlij och har äcklig choklad?
Och sedan följer @bollen__ med i samma tankegångar
därefter röstar LenaH på mig för att jag på något obskyrt sett skulle ha hintat om att storstrut är som magnum när jag inte ens andats ett ord om det?
Min tanke är att fåret givetvis vet vilka som är ulvar (eftersom den fått välja lyan i leken) och vill visa sig på något sätt
I min tanke blir det väldigt skumt när bollen__ följer LenaHs tankar i det närmaste ordagrant . för mig blir det så att bollen__ är ett möjligt får som följer ulven LenaHs tankar och vill visa sig
så därför
qitis röstar på LenaH
Jag hade kunnat göra det Så jag tycker inte det är såå konstigt att försöka hinta och om det är extremt uppenbart så kanske en tänker att det är för uppenbart för att vara sant, typ.Varför skulle en ulv försäga sig på det viset? I så fall känns det väl troligare att det är fåret som försöker hinta, men det är ju så sjukt tydligt i så fall att jag tycker det vore helt osannolikt. But that is the name of the game -
Jag är storkonsument av glass och ingen uppfyller helt mina önskemål så just nu blandar jag B&J Salted Caramel Brownie med Häagen Dazs Chocolate Salted Caramel och HDs Hazelnut Crunch.
Hade jag haft någon möjlig ulv hade jag gärna röstat på den.du känner mer för att rösta på en möjlig får än en möjlig ulv?