Ulvlek - Glasstest

Jag kan bidra med att jag verkligen inte gillar Magnum - alldeles för mycket vanilj och äcklig (?!) choklad så kanske någon kan teoria om att jag hintar? :D

Jag tycker om vaniljen på magnum men inte chokladen så mycket. Dessutom har Lidl en typ kopia som är mycket billigare och godare :D

Vi ska strax äta här hemma så måste lägga min röst.
Reagerat mest på madalitso då hon vill få det till att jag och killa vill sprida misstanke mot bsf.
Var jag har killa vet jag beräkningen inte i läget, frågan är om jag i denna lek lyckas pussla ihop folk med roller, jag brukar inte ha nån större lycka i det :p.
Med motivering ovan: hemlig röstar på madalitso

Vi ska strax äta här hemma så måste lägga min röst.
Reagerat mest på madalitso då hon vill få det till att jag och killa vill sprida misstanke mot bsf.
Var jag har killa vet jag beräkningen inte i läget, frågan är om jag i denna lek lyckas pussla ihop folk med roller, jag brukar inte ha nån större lycka i det :p.
Med motivering ovan: hemlig röstar på madalitso
Det vet jag inte om jag vill, var mer som en motteori mot att bsf skulle vara skum för att hon gillar magnum :p

Jag tycker detta:
Efter att ha tänkt lite snabbt så väljer jag såklart Storstrut! Liksom - större glass kan man ju inte få!:D
är skumt eftersom Storstrut i likhet med Magnum bara består av en massa vanilj (:wtf:) och att notera är att likheterna med Magnum kanske är en hint om att @qitis är får?

LenaH röstar på qitis

DL1

17.53 Blacksmithfarm röstar på hemlig
21.12 hemlig röstar på madalitso
21.16 LenaH röstar på qitis

Jag är inte mycket till glassexpert för jag vet inte ens vilka hälften av glassarna ni skriver om är.

Jag tycker om vaniljen på magnum men inte chokladen så mycket. Dessutom har Lidl en typ kopia som är mycket billigare och godare :D

Undrar om bollen vill tala om för att hon står på team magnums sida? Typ gillar magnum men är en annan variant?

Niyama röstar på bollen

DL1

17.53 Blacksmithfarm röstar på hemlig
21.12 hemlig röstar på madalitso
21.16 LenaH röstar på qitis

21.25 Niyama röstar på bollen

Det börjar närma sig dl, så man borde väl rösta....

Den enda som inte svarade på obligatoriska frågan med glass man kan köpa var @cirkus som istället föredrog glassen hon gjorde själv. Kanske ett sätt att säga att hon helst bestämmer själv och alltså ett sätt för fåret, som fått välja sin lya själv, att visa sig?
Madalitso röstar på Cirkus med ovanstående teori.

eftersom jag är jag :angel: så funderar jag väldigt hårt på detta angående att vanilj och choklad i hänvisande till magnum om det är något som fåret tar fasta på?
Jag kan bidra med att jag verkligen inte gillar Magnum - alldeles för mycket vanilj och äcklig (?!) choklad så kanske någon kan teoria om att jag hintar? :D
är skumt eftersom Storstrut i likhet med Magnum bara består av en massa vanilj (:wtf:) och att notera är att likheterna med Magnum kanske är en hint om att @qitis är får?

enligt min teoritanke här är det så att @LenaH är först med att skriva ut att magnum har mycket vanlij och har äcklig choklad?
Och sedan följer @bollen__ med i samma tankegångar
därefter röstar LenaH på mig för att jag på något obskyrt sett skulle ha hintat om att storstrut är som magnum när jag inte ens andats ett ord om det?

Min tanke är att fåret givetvis vet vilka som är ulvar (eftersom den fått välja lyan i leken) och vill visa sig på något sätt
I min tanke blir det väldigt skumt när bollen__ följer LenaHs tankar i det närmaste ordagrant . för mig blir det så att bollen__ är ett möjligt får som följer ulven LenaHs tankar och vill visa sig

så därför
qitis röstar på LenaH

tillägg: för att jag hellre röstar på en trolig ulv än ett troligt får

bollen__ röstar på blacksmithfarm för att hon röstar på hemlig som faktiskt valt en god glass till skillnad från många andra i tråden

Jag är inte mycket till glassexpert för jag vet inte ens vilka hälften av glassarna ni skriver om är.

Undrar om bollen vill tala om för att hon står på team magnums sida? Typ gillar magnum men är en annan variant?

Niyama röstar på bollen
du känner mer för att rösta på ett möjlig får än en möjlig ulv?

eftersom jag är jag :angel: så funderar jag väldigt hårt på detta angående att vanilj och choklad i hänvisande till magnum om det är något som fåret tar fasta på?

enligt min teoritanke här är det så att @LenaH är först med att skriva ut att magnum har mycket vanlij och har äcklig choklad?
Och sedan följer @bollen__ med i samma tankegångar
därefter röstar LenaH på mig för att jag på något obskyrt sett skulle ha hintat om att storstrut är som magnum när jag inte ens andats ett ord om det?

Min tanke är att fåret givetvis vet vilka som är ulvar (eftersom den fått välja lyan i leken) och vill visa sig på något sätt
I min tanke blir det väldigt skumt när bollen__ följer LenaHs tankar i det närmaste ordagrant . för mig blir det så att bollen__ är ett möjligt får som följer ulven LenaHs tankar och vill visa sig

så därför
qitis röstar på LenaH
Jag tänkte att det skulle sätta igång röstningen lite :angel:

Varför skulle en ulv försäga sig på det viset? I så fall känns det väl troligare att det är fåret som försöker hinta, men det är ju så sjukt tydligt i så fall att jag tycker det vore helt osannolikt. But that is the name of the game -
Jag hade kunnat göra det :o Så jag tycker inte det är såå konstigt att försöka hinta och om det är extremt uppenbart så kanske en tänker att det är för uppenbart för att vara sant, typ.
Jag är storkonsument av glass och ingen uppfyller helt mina önskemål så just nu blandar jag B&J Salted Caramel Brownie med Häagen Dazs Chocolate Salted Caramel och HDs Hazelnut Crunch. :D

Hmm, här är någon som beter sig som värsta glasamaffian och blandar själv. Vad säger det :confused:

Känns som om det är lite av ”the game” här med neggning - alltså mangnum är lite god fast ändå inte lika god som den från Lidl?!

Det känna väldigt ludet för mig, att först säga att magnum delvis är god fast sen inte så god :cautious: Som en väldigt luddig hint och godförklaring i samma

Killaloe röstar därför på bollen__

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar