Ulvlek - Glasstest

20:38 Mirtai röstar på Killaloe
20:42 cirkus röstar på Mirtai
20:59 Niyama röstar på cirkus
21:09 Madalitso röstar på Killaloe
21:16 hemlig röstar på killaloe

Killaloe: 3
Mirtai: 1
Cirkus. 1

Mirtai: 1
Cirkus. 1

Men det här känns inte alls bra, som att det rinner mig ur händerna, jag hänger inte med. Två röster på just Killa? Vad är det jag inte fattar? Såg inte alls Mirtais röst komma och faktiskt inte sedan Cirkus röst på Mirtai.. Och Niyama röst på Cirkus, jag vet inte, Cirkus brukar ju misstänka Niyama ganska ofta och hon har ju mildrat det under kvällen och dessutom röstat på annat håll? Om det nu inte är just det att hon skriver massa o N men röstar på annat håll som gör att det är skumt..?

Jag är lite skum på killa, för att hon vill ha mig som skum baserat på att 2 andra inte tyckte jag är det, samt att jag inte riktigt höll med hennes resonemang kring mirtai med brevbäraren.
Nja alltså jag vill inte hålla dig som helt skum - jag vill bara inte hålla dig som totalt oskum och minst lurig i leken för att du gräver.

Det jag tycker är skummare är Qitis och Hemlig som vill hålla dig som god och gör det på liknande sätt :)

Menar du inte god på det jag fetat och kursiverat?

Jo förstås, sorry! Tack på påpekandet :)

Fast om en brevbärare ens delar ut ett paket dl 1, delar dom då verkligen ut det till någon som knappt skrivit? Känns ju väldigt svårt att ha någon som helst känsla för om de är goda eller onda?

Håller helt med, ger man ger man ju till nån man har nån feeling för i så tidigt ger man ju knappast ett av större betydelse känner jag.

Blacksmithfarm röstar på Mirtai.

För jag tror att hon kan vara fåret som vinkar till sin ulvkollega, q - eftersom q inte har någon röst så väljer jag att rösta på Mirtai då fåret ändå kan få info och hjälpa lyan. Bättre att få ut det än en god tänker jag. Alternativt då att hon är ulv som hoppas på alibi.

Lenis röstar på Niyama

Hänger inte med på hennes röst idag, jag tycker den var otippad. Jag tror inte att hon & Cirkus sitter i lyan ihop som nån funderade över även om jag kanske är upplurad på läktaren igen.

Blacksmithfarm röstar på Mirtai.

För jag tror att hon kan vara fåret som vinkar till sin ulvkollega, q - eftersom q inte har någon röst så väljer jag att rösta på Mirtai då fåret ändå kan få info och hjälpa lyan. Bättre att få ut det än en god tänker jag. Alternativt då att hon är ulv som hoppas på alibi.
När vinkar hon till q? Uppriktig fråga och lathet pga mobillekande :p.

Nu har jag läst igenom leken, blir inte jättemkt klokare. Det enda som finns att ta på är @Niyama @cirkus och @Madalitso ... niyama och cirkus i luven på varandra vilket i sig inte är något ovanligt och madalitso som hänger upp sig på cirkus. Madalitso är ny för mig så vet inget om hens spelstil .

Och sen @Mirtai kan vara så som cirkus teorier om , dock känns inte det rimligt för mig . Får lite känslan av att detta kan vara ett triangeldrama för galleriet.. Alltså de tre jag nämnt minus mirtai..

fio röstar på Madalitso som verkar hakat upp sig lite för mkt på cirkus, i nuläget har jag svårt att se om det är en ulv som jagar en god eller en ulv som vill ge en annan ulv alibi.

DL 2 - 21:30

21:19 Blacksmithfarm röstar på Mirtai.
21: 19 Lenis röstar på Niyama

21:21 fio röstar på Madalitso

Mirtai: 2
Cirkus: 1
Niyama: 1

Madalitso: 1

Hela händelseutvecklingen känns ju sådär med två röster på mig med 10 minuter kvar.
Det får mig inte mindre misstänkt mot Mirtai direkt. Men, jag är nog ändå mer inne på att qitis är skummast idag just för att hon avskriver madalisto som skum väldigt enkelt

Killaloe röstar på Qitis

21:22 Killaloe röstar på Qitis

Mirtai: 2
Qitis: 1

Jaha ja, då tänker jag nog om så som det ser ut nu och ändrar mig

Killaloe ändrar röst till Mirtai
Jag tycker inte det är en orimlig tanke att det kan ha varit en hint (kan, inte måste - såg att du skrev något om det @Niyama ) och jag tycker inte riktigt att rösterna på mig känns helt bra.

21:22 Killaloe röstar på Qitis

21:27 Killaloe ändrar röst till Mirtai

Mirtai: 3

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025