Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja alltså jag vill inte hålla dig som helt skum - jag vill bara inte hålla dig som totalt oskum och minst lurig i leken för att du gräver.Jag är lite skum på killa, för att hon vill ha mig som skum baserat på att 2 andra inte tyckte jag är det, samt att jag inte riktigt höll med hennes resonemang kring mirtai med brevbäraren.
Menar du inte god på det jag fetat och kursiverat?
Fast om en brevbärare ens delar ut ett paket dl 1, delar dom då verkligen ut det till någon som knappt skrivit? Känns ju väldigt svårt att ha någon som helst känsla för om de är goda eller onda?
När vinkar hon till q? Uppriktig fråga och lathet pga mobillekande .Blacksmithfarm röstar på Mirtai.
För jag tror att hon kan vara fåret som vinkar till sin ulvkollega, q - eftersom q inte har någon röst så väljer jag att rösta på Mirtai då fåret ändå kan få info och hjälpa lyan. Bättre att få ut det än en god tänker jag. Alternativt då att hon är ulv som hoppas på alibi.
När hon säger att hon skulle ha röstat på LenaH. Jag tänker att hon skulle ha gjort det för att som får följa en ulv.När vinkar hon till q? Uppriktig fråga och lathet pga mobillekande .
Nej såklart inte, det var sättet ni skrev det på som fick mig att reageraQ frågade mig ju vilka jag tyckte var minst skumma. Kan väl inte rå för att det är samma person.
Tror hon missat.@qitis missar? Eller har jag missat henne?
jag har missat Mobilen dog fast det var laddning kvar på batteriet så hann inte in .@qitis missar? Eller har jag missat henne?