Fan, jag hann inte se vart det lutade för Mirtai men cirkus blev ju inte mindre misstänkt nu.
Hur menar du med lutade för mirtai?
Aha såg att du redan svarat på det däruppe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan, jag hann inte se vart det lutade för Mirtai men cirkus blev ju inte mindre misstänkt nu.
Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall.
Jag tänker inte ens försöka mig på att gå igenom deltagare för deltagare när jag leker via mobilen.
Jag har dock ingen jag reagerar särskilt på i nuläget.
Hemlig röstade på Killaloe igår, men jag tror inte hon siade henne. Funderar däremot på om hon siat q som god. Båda dessa baserar på inläggen jag citerat här.Har jättesvårt att hitta nåt om bsf, Lenis och fio framförallt och det är för att de inte varit särskilt aktiva.
Jag vill inte lägga nån avgörande röst, men reagerar i nuläget främst på killaloe med hennes tanke om att Mirtai hittar om paket.
Så hemlig röstar på killaloe
Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle vilja ha iväg min röst ifall jag missar DL av nån anledning men jag tycker inte jag har nåt att gå på i nuläget. Ingen är uppenbart skum i mina ögon.
Jag tycker madalisto verkar gräva genuint. Likaså som jag skrev förut "Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall. Mirtai sa att hon nog skulle lagt sin röst där med."
.
En som inte riktigt tänker hela vägen skulle jag vilka säga Uppenbarligen ser jag ju hintar där ingen annan ser och ser inte samma skumma/oskumma saker så jag börjar allvarligt fundera på min verklighetsuppfattning och läsförståelseMåste syna Killa ffa mer i sömmarna känner jag, nu har hon fått ut goda två ggr. En oturlig god eller en ond som gått all in?
Vilket jävla flyt ulvarna har. Även om inte Killa var siad så undrar jag om ulvarna kan ha trott det? Brukar ju vara siarnoja i lyan. Eller om hemligs ifrågasättande av mig igår gjorde att de trodde hon var siare, jag fick den tanken själv (när hon ifrågasatte om jag kunde veta, då tänkte jag undrar om hemlig har den enda goda rollen som kan veta).
Har hon siat en god i så är det Madalitso eller q.
Jag lägger Madalitso och q åt sidan.
Det ger
Niyama
fio
BSF
Killaloe
Lenis
Det ska alltså finnas tre ulvar och ett får bland dessa
Utesluter du att vi är två goda?cirkus disskuterade en hel del med Niyama under gårdagen för att sedan släppa det och rösta på Mirtai, lite out of the blue. Jag vet inte var jag har cirkus, har svårt att läsa henne så kan inte avgöra om detta är en ond eller god cirkus baserat på hennes agerande. Men lite skaver det. Samtidigt är även Niyama en som jag ofta har svårt att läsa av. Känns inte som att de spelar tillsammans i alla fall. Men vem av dem som är på den onda sidan vågar jag inte gissa på just nu. Måste fundera mer där.
LenaH hann skicka en sia så är det ju möjligt att någon mer än hemlig har siat någon.