Ulvlek - Glasstest

@Madalitso tyder allt på. Jag röstade ju på henne igår i brist på annat men det har jag släppt nu. Är ju en av få jag litar på nu kan jag säga.
Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.

Jag skrev mitt inlägg med röst och postade det när jag bara hade sett två av rösterna. Sen postade jag, läste ikapp och insåg att det höll på att gå åt skogen för mig o
(vilket såhär i efterhand bu hade varit bättre för leken) och ändrade min röst.

Ja jag tror inte du hann se att du hade tre röster redan när du postade ditt inlägg. Tycker inte alls din förändring var konstig på något vis.

Killaoe är den svåra i det hela, hon kan mkt väl glida med långt som både ulv och Bybo eller varför inte som får
Fast att säga att jag glider med, med min ändring och mina mindre lyckade röster samt att flera verkar tycka att jag är luden - ja, då är jag rätt dålig på att glida med :o

Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.

Menar du detta? För mig känns det inte så iallafall.

Skriv på du, jag är tacksam att nån orkar skriva och tänka i den här värmen :p.

Jag försöker tänka hur det brukar vara i en lek (även om man aldrig kan lita på att nåt är som det brukar i en lek).
Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall. Mirtai sa att hon nog skulle lagt sin röst där med.

Men jag vet inte.

Det var därför jag frågade hemlig vad hon menade med Q. Borde finnas info i leken från goda lyan oxå!

Fast att säga att jag glider med, med min ändring och mina mindre lyckade röster samt att flera verkar tycka att jag är luden - ja, då är jag rätt dålig på att glida med :o

Nä jag syftade inte till något speciellt i just denna leken, bara att du är duktig på att glida med både som ond och god.

Menar du detta? För mig känns det inte så iallafall.

Det var därför jag frågade hemlig vad hon menade med Q. Borde finnas info i leken från goda lyan oxå!
Ja, precis.

Frågan är om goda lyan var på hugget igår. För Mirtai borde ju ha skyddat sig själv natt 1, så det naturliga vore ju att skicka raden om vem som sias till Mirtai. Så gäller ju att de hann med att se att hon kanske skulle bli lynchad.

Ja, precis.

Frågan är om goda lyan var på hugget igår. För Mirtai borde ju ha skyddat sig själv natt 1, så det naturliga vore ju att skicka raden om vem som sias till Mirtai. Så gäller ju att de hann med att se att hon kanske skulle bli lynchad.

@LenaH sitter ju där så det är väl givet att dom var på hugget :rofl:

@LenaH sitter ju där så det är väl givet att dom var på hugget :rofl:
Med tanke på din säkerhet börjar jag tro att du fått raden och vet att Madalitso är siad. Problemet är ju att du kanske inte ens är god så vet inte hur tillförlitlig du är :p. För ser man på hemligs inlägg så set det definitivt ut som Q.

Nä nu ska jag åka och rida .. så jädra svårt att hitta en ulv ska det väl ändå inte vara :confused:

Jag ska ögna igenom BSF lite mer och titta in här emellanåt.

Med tanke på din säkerhet börjar jag tro att du fått raden och vet att Madalitso är siad. Problemet är ju att du kanske inte ens är god så vet inte hur tillförlitlig du är :p. För ser man på hemligs inlägg så set det definitivt ut som Q.

Hemlig brukar inte vara SÅ tydlig med vem hon siat god att hon brukar skriva det rakt ut på det sättet. Inte efter den första sian iallafall...

Ovanstående fick mig att tänka "ond på hugget eller siare som vet att jag inte har den rollen". Det är ju inte omöjligt att ulvarna kan ha tänkt den tanken också, siaren var förstås prio 1 att käka. Eller så var det bara ren tur.

Hon kan också ha varit sunt misstänksam mot dig för att hon trodde att du visste att Mirtai var god. Så det är alltså inte kopplat till hennes roll som siare.

Hon kan också ha varit sunt misstänksam mot dig för att hon trodde att du visste att Mirtai var god. Så det är alltså inte kopplat till hennes roll som siare.
Ja, såklart? Men om jag tänkt tanken att hon kan vara siare så kan ju även ulvarna gjort det. Det intressanta var dock om ulvarna kan ha trott att hon siat Killa (om nu Killa är ond) men efter att ha läst hemligs inlägg igen så tror jag inte på det.

Här i första inlägget igår så är hon ju tydlig med att hon inte har siat en ulv i allafall.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle vilja ha iväg min röst ifall jag missar DL av nån anledning men jag tycker inte jag har nåt att gå på i nuläget. Ingen är uppenbart skum i mina ögon.

Detta inlägg kommer strax därefter och det är inte på kvällen utan nån gång på eftermiddagen. Hon nämner Madalitso före Q. Oavsett så tror jag att nån av dom är siad god

Jag tycker madalisto verkar gräva genuint. Likaså som jag skrev förut "Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall. Mirtai sa att hon nog skulle lagt sin röst där med."

Jag tycker att du missar viktiga detaljer igen och rent av skriver emot det som faktiskt står och när det står. Jag förstår inte riktigt varför?

Okej, efter dagen så är väl samma tanke om killa kvar sen igår, hon har inte gjort nått för att bli mindre skum under dagen.
Cirkus har lugnat sig lite men det kan ju också vara en ulv som började känna att det är lite mycket dålig uppmärksamhet.
Bsf har inte skrivit så mycket, men det hon skrivit känns vettigt.
Fio har skrivit mer idag och verkar också verkligen leta ulvar.
Niyama har jag inte reagerat alls på idag, vilket kanske är skumt i sig då jag brukar tycka hon är skum när hon är god.
Lenis har jag ingen uppfattning alls om, känns inte som hon skrivit så mycket.
Q känns också som hon är väldigt lite aktiv, vet inte alls var jag har henne, men kanske håller henne som försiktigt god för dom gånger jag spelat med en ond q har jag reagerar jättemycket på henne.

Vi får se vad som händer under kvällen, jag kommer komma i en gång till om ett tag för en tidig röst, men skommer jag antagligen inte kunna komma in igen förrens efter dl. Som det ser ut lutar jag åt att rösta på killa igen.

Här i första inlägget igår så är hon ju tydlig med att hon inte har siat en ulv i allafall.

Detta inlägg kommer strax därefter och det är inte på kvällen utan nån gång på eftermiddagen. Hon nämner Madalitso före Q. Oavsett så tror jag att nån av dom är siad god

Jag tycker att du missar viktiga detaljer igen och rent av skriver emot det som faktiskt står och när det står. Jag förstår inte riktigt varför?
Ja, som jag skrev så efter att ha läst om hemligs inlägg så tror jag inte på det jag hastigt slängde ur mig när jag läste uppdateringen: att ulvarna kan ha trott att hon siat en ond Killa. Eftersom det är uppenbart att hon inte siat nån ond.

Hon nämner Madalitso först på kvällen, 19.44. I hennes första inlägg efter nattdl svarar hon på Madalitsos inlägg, men den hon tydligast håller god är Q. Inlägget.

@Niyama med så jäkla få inlägg så fick jag 19:30-nånting till eftermiddag - sorry.

Ja, som jag skrev så efter att ha läst om hemligs inlägg så tror jag inte på det jag hastigt slängde ur mig när jag läste uppdateringen: att ulvarna kan ha trott att hon siat en ond Killa. Eftersom det är uppenbart att hon inte siat nån ond.

Hon nämner Madalitso först på kvällen, 19.44. I hennes första inlägg efter nattdl svarar hon på Madalitsos inlägg, men den hon tydligast håller god är Q. Inlägget.

Agree on that! :up:

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025