Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.@Madalitso tyder allt på. Jag röstade ju på henne igår i brist på annat men det har jag släppt nu. Är ju en av få jag litar på nu kan jag säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.@Madalitso tyder allt på. Jag röstade ju på henne igår i brist på annat men det har jag släppt nu. Är ju en av få jag litar på nu kan jag säga.
Jag skrev mitt inlägg med röst och postade det när jag bara hade sett två av rösterna. Sen postade jag, läste ikapp och insåg att det höll på att gå åt skogen för mig o
(vilket såhär i efterhand bu hade varit bättre för leken) och ändrade min röst.
Fast att säga att jag glider med, med min ändring och mina mindre lyckade röster samt att flera verkar tycka att jag är luden - ja, då är jag rätt dålig på att glida medKillaoe är den svåra i det hela, hon kan mkt väl glida med långt som både ulv och Bybo eller varför inte som får
Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.
Skriv på du, jag är tacksam att nån orkar skriva och tänka i den här värmen .
Jag försöker tänka hur det brukar vara i en lek (även om man aldrig kan lita på att nåt är som det brukar i en lek).
Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall. Mirtai sa att hon nog skulle lagt sin röst där med.
Men jag vet inte.
Fast att säga att jag glider med, med min ändring och mina mindre lyckade röster samt att flera verkar tycka att jag är luden - ja, då är jag rätt dålig på att glida med
Ja, precis.Menar du detta? För mig känns det inte så iallafall.
Det var därför jag frågade hemlig vad hon menade med Q. Borde finnas info i leken från goda lyan oxå!
Ja, precis.
Frågan är om goda lyan var på hugget igår. För Mirtai borde ju ha skyddat sig själv natt 1, så det naturliga vore ju att skicka raden om vem som sias till Mirtai. Så gäller ju att de hann med att se att hon kanske skulle bli lynchad.
Med tanke på din säkerhet börjar jag tro att du fått raden och vet att Madalitso är siad. Problemet är ju att du kanske inte ens är god så vet inte hur tillförlitlig du är . För ser man på hemligs inlägg så set det definitivt ut som Q.@LenaH sitter ju där så det är väl givet att dom var på hugget
Med tanke på din säkerhet börjar jag tro att du fått raden och vet att Madalitso är siad. Problemet är ju att du kanske inte ens är god så vet inte hur tillförlitlig du är . För ser man på hemligs inlägg så set det definitivt ut som Q.
Nej, det kan ju inte stämma. Då hade ju onda redan vunnit. Vi är väl 8 kvar? Och med tanke på vinstvillkoren räcker det med att få ut fåret för att det inte ska ta slut nu, men en ulv är såklart bättre.
jag är hyfsat säker på att ni är 8 kvar
Jag skrev av röstlistan och tänkte inte på att q missade att röstaHon glömde Q
Ulv eller får måste ut, annars är leken slut idag.Är det så att vi förlorar om vi inte får ut en ulv i lynchen?
Ovanstående fick mig att tänka "ond på hugget eller siare som vet att jag inte har den rollen". Det är ju inte omöjligt att ulvarna kan ha tänkt den tanken också, siaren var förstås prio 1 att käka. Eller så var det bara ren tur.
Ja, såklart? Men om jag tänkt tanken att hon kan vara siare så kan ju även ulvarna gjort det. Det intressanta var dock om ulvarna kan ha trott att hon siat Killa (om nu Killa är ond) men efter att ha läst hemligs inlägg igen så tror jag inte på det.Hon kan också ha varit sunt misstänksam mot dig för att hon trodde att du visste att Mirtai var god. Så det är alltså inte kopplat till hennes roll som siare.
Va?! Vad tyder på det? Hon nämnde ju inte ens Madalitso förrän på kvällen, Q skrev hon om efter nattdl.
Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle vilja ha iväg min röst ifall jag missar DL av nån anledning men jag tycker inte jag har nåt att gå på i nuläget. Ingen är uppenbart skum i mina ögon.
Jag tycker madalisto verkar gräva genuint. Likaså som jag skrev förut "Brukar ulvarna käka nån de försökt lyncha i första DL? Har för mig inte och det innebär att Q är god i så fall. Mirtai sa att hon nog skulle lagt sin röst där med."
Ja, som jag skrev så efter att ha läst om hemligs inlägg så tror jag inte på det jag hastigt slängde ur mig när jag läste uppdateringen: att ulvarna kan ha trott att hon siat en ond Killa. Eftersom det är uppenbart att hon inte siat nån ond.Här i första inlägget igår så är hon ju tydlig med att hon inte har siat en ulv i allafall.
Detta inlägg kommer strax därefter och det är inte på kvällen utan nån gång på eftermiddagen. Hon nämner Madalitso före Q. Oavsett så tror jag att nån av dom är siad god
Jag tycker att du missar viktiga detaljer igen och rent av skriver emot det som faktiskt står och när det står. Jag förstår inte riktigt varför?
Här i första inlägget igår så är hon ju tydlig med att hon inte har siat en ulv i allafall.
Detta inlägg kommer strax därefter och det är inte på kvällen utan nån gång på eftermiddagen. Hon nämner Madalitso före Q. Oavsett så tror jag att nån av dom är siad god
Jag tycker att du missar viktiga detaljer igen och rent av skriver emot det som faktiskt står och när det står. Jag förstår inte riktigt varför?
Ja, som jag skrev så efter att ha läst om hemligs inlägg så tror jag inte på det jag hastigt slängde ur mig när jag läste uppdateringen: att ulvarna kan ha trott att hon siat en ond Killa. Eftersom det är uppenbart att hon inte siat nån ond.
Hon nämner Madalitso först på kvällen, 19.44. I hennes första inlägg efter nattdl svarar hon på Madalitsos inlägg, men den hon tydligast håller god är Q. Inlägget.