Ulvlek - Glasstest

Visste du att Mirtai var god menar du?
Ifrågasättandet av dig kom ju skitsent, menar du att det skulle ha outat henne som siare? och alltså gjort henne till käk? Det är iofs möjligt det säger dock ingenting om dig ;)
Ovanstående fick mig att tänka "ond på hugget eller siare som vet att jag inte har den rollen". Det är ju inte omöjligt att ulvarna kan ha tänkt den tanken också, siaren var förstås prio 1 att käka. Eller så var det bara ren tur.

Det gör jag inte. Jag vet inte ens om det finns ett paket. Jag försökte bara fundera på vilken anledning Killa skulle kunna ha till att göra som hon gjorde.

Fast jag tror att killa tom hade 3 röster när hon skrev att hon hade två. Reagerade på det nämligen ... mirtai hade ju 3 röster då vill jag minnas.

Med fyra onda så skulle det vara tvillingarna + två bybor. Tvillingarna borde gå att hitta och då borde det gå att pricka en ond sen?!

1? Som vi inte ens vet om den lyckades, dvs det kan ha varit LenaH.

Då är jag med..
Jaha jag tyckte dock det framgick tydligt , det var där jag ifrågasatte om Q verkligen var siad, vilket jag inte tror . Därför tyckte jag det var synd att hemlig inte hann svara!

Då är jag med..
Jaha jag tyckte dock det framgick tydligt , det var där jag ifrågasatte om Q verkligen var siad, vilket jag inte tror . Därför tyckte jag det var synd att hemlig inte hann svara!
Varför tror du inte Q är siad?

Läste hemligs inlägg igen, ulvarna kan ju inte trott att hon siat Killa iaf (om Killa ens är ond alltså). Första inlägget efter nattdl pekar hon ut Q som god.

@Artline fåret visas som får i sior va? Ibland visas det ju som bybo men hittar inget om det här?

Varför tror du inte Q är siad?

Läste hemligs inlägg igen, ulvarna kan ju inte trott att hon siat Killa iaf (om Killa ens är ond alltså). Första inlägget efter nattdl pekar hon ut Q som god.

@Artline fåret visas som får i sior va? Ibland visas det ju som bybo men hittar inget om det här?
Får visas som får:) 🐑

Men vem tror du hon siat då?

@Madalitso tyder allt på. Jag röstade ju på henne igår i brist på annat men det har jag släppt nu. Är ju en av få jag litar på nu kan jag säga.

Lenis har ju lite samma tänk som jag efter det lilla hon skrivit så där går ingen radar på iallafall..

Cirkus är ju alltid sjukt lurig och hade jag varit fåret hade jag ju velat ha henne i lyan å andra sidan skulle det ju vara sjukt uppenbart att man vill ha henne i en lya så att risken skulle finnas att hon blev utröstad pga det.

Niyama lite samma sak

BSF tycker jag glider med lite för mkt för att vara åt det goda hållet, inte riktigt min erfarenhet av henne när hon är god

Q likaså

Killaoe är den svåra i det hela, hon kan mkt väl glida med långt som både ulv och Bybo eller varför inte som får.

Fast jag tror att killa tom hade 3 röster när hon skrev att hon hade två. Reagerade på det nämligen ... mirtai hade ju 3 röster då vill jag minnas.
Jag skrev mitt inlägg med röst och postade det när jag bara hade sett två av rösterna. Sen postade jag, läste ikapp och insåg att det höll på att gå åt skogen för mig o
(vilket såhär i efterhand bu hade varit bättre för leken) och ändrade min röst.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025