Snurrfian
Moderator
Så du tror inte att någon bikt är gjord än? För det var väl bara en som fick bikta sig?Jag tror hon biktar sig hos prästen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du tror inte att någon bikt är gjord än? För det var väl bara en som fick bikta sig?Jag tror hon biktar sig hos prästen.
fair enogh!!Uppdatering
Serenitys kvarvarande tappra skara bestämde sig för att göra ett sista försök att slå sig fria från Allianskryssaren. Förhoppningsvis skulle de inte förvänta sig en ny attack så snart, speciellt inte efter att deras främsta stridskämpe var fängslad. Knappt hade de hunnit in i Alliansens skepp förrän de till sin glädje träffade på Zoe och Wash, som hade lyckats övermanna sina vakter och ta sig ut.
Zoe och Wash var lika förvånade att se de andra där, men just som de tänkte smita ut i tystnad hörde de steg som närmade sig, och denna gången tvivlade de på att de skull bli ivägsläppta levande. De tänkte dock aldrig ge sig utan strid!
Efter vad som tycktes som ändlösa växlingar av skottsalvor från båda håll, där ingen riktigt var villig att lämna sitt skydd tillräckligt länge för att komma nära den andra bestämde sig Book för att bryta dödläget. Alliansen skulle med all säkerhet ha mer ammunition än våra hjältar. Han lyckades övertala ungdomarna att fly tillbaka till Serenity och flyga iväg medans han uppehöll Alliansen.
Medans Book gick sitt öde till mötes tog Wash plats i cockpiten och styrde Serenity bort mot Jiangyan. Så fort River var säker igen kunde de börja leta efter Niska och Mal. Spelet var inte över, Alliansen skulle säkerligen leta efter dem ännu intensivare än förut, men för stunden hade de sluppit undan.
quarter4ever var Shepherd Book - Präst
Härmed förklarar jag matchen OAVGJORD!
Bra spelat allihop!
hörröduröSå du tror inte att någon bikt är gjord än? För det var väl bara en som fick bikta sig?
JA MEN PRECAJSY !!Jag borde ha anat något när du gjorde ett förtydligande att man fick rösta på sig själv @Gabby_Ossi Bara Q skulle kommit på något sådant.
Rackarns @Habina var det du som var ulv trots allt? Eller hur var det nu?
JAg är så god så god... JAg fick syndernas förlåtelse för ett tag sedan...hörrödurö
Det var inte snurris val...Säg ärligt nu, var det medvetet du gjorde dig själv grön?
Skulle ha röstat ut dig så fort ni käkat onda fen...
Stort tack alla för en jätteroligt lek.
Å jättetack till mina fantastiska kompanjoner i lyan
Det var inte snurris val...
Nej faktiskt inte,det var ett rent misstag men det blev väldigt bra! Ibland ska man helt enkelt ha flyt! Jag var ju nästan redo att ge upp i dl 1...Säg ärligt nu, var det medvetet du gjorde dig själv grön?
Jag höll däremot på att grönfärga dig och och Q men lyckades komma på detSäg ärligt nu, var det medvetet du gjorde dig själv grön?
det råkade vara mitt val.... får skylla på att jag är liiite ringrostig på att vara ond....Säg ärligt nu, var det medvetet du gjorde dig själv grön?